پشنهاد بنده اینه که یه جایی مثل تیونینگ ماشین ها درست بشه که بشه توش ماشین هامون تزئین کنیم مثلا رو کاپوت اینفرنوس موتور بزاری و ...
البته این برای RP هست و فک نکنم ارسا بتونه عملی اش کنه
تصویر:
سلام به همه پلیران ارسا کیا گیم
خوش اومدید
پیشنهاد بنده اینه که یه شغل جدید به نام راننده قطار بیاد مثلا یکی قطار برونه بعد در هر ایستگاهی که در LS و SF است توقف کنه و بار رو از هر ایستگاه به ایستگاه دیگه ببره اینجوری هم شغل جدید میاد هم پلیران از قطار استفاده میکنند
موفق باشید