رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Jozi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    1647
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط Jozi

  1. Jozi

    درخواست گرافیکی / Hud Android

    آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):خیر - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): خیر - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : خیر - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ خیر - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): خیر درود خسته نباشید بر تمامی گرافیست ها من پک صدا گان و پک شکل گان میخوام و Hud بنده رو اقا @NalenGi درست کردن خسته نباشن ولی بنده پک صدا گان و شکل گان تعغییر کنه میخوام و گرافیست خاصی مد نظرم نیست ولی اقا @BigMeeti و اقا @NalenGi و البته که گفتن به بنده گه بخاطر نت ملی بودن نمیشه فرستاد و الان نت ها درست شده امیدوارم کسی داشته باشه ممنون
  2. Jozi

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: بنده روستا بالا Sf رو گفتم برن ولی نرفتن نصف راه از Cmd /Eject استفاده کردن و دوباده سوار شدم گفتم ببرنم کوه Sf بازم نبردن از /eject استفاده کردن • شاهد ها: الله • مدرک/عکس یا فیلم: پیام در قالب پیام خصوصی واسه لیدر محترمه ارسال میشود @Syd
  3. Jozi

    نظرتون راجبع گانری من :)

    خسته نباشی خوب بود
  4. Jozi

    ماشین فورسل

    نمیارزه
  5. Jozi

    بهترین خونه بازی برای کیه?

    @Terrorism
  6. Jozi

    🫂🫀

    ندارم زیاد
  7. Jozi

    Point

    نه ممنون
  8. Jozi

    بهترین کانر از نظر شما کیه

    گانر❌️ کانر✅️
  9. جدیدش
  10. خودم
  11. Jozi

    اولین رکورد درگینس

    اگر نمیگرفتش مرده بود برگام
  12. Jozi

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    Goudrat
  13. قطعا خودم
  14. Jozi

    اولین بن

    بحثتون قدیمیه ولی توهین و فحاشی به ادمین
  15. Jozi

    جاسوس ناشناس

    چقدر سریع تموم شد داش ادامش میدادی یاد فیلمای ایرانی افتادم
  16. Jozi

    یک اتفاق یک لحظه

    عالی بود واقعا خیلی زیبا بود خسته نباشی
  17. Jozi

    مجلس ختم

    خدا رحمت کنه یا علی
  18. Jozi

    Blue-Night

    عالی بودش خسته نباشی
  19. Jozi

    لذت ببرید

    بنازم عالی بودشششش
  20. Jozi

    میزان کراش بودن من😂😂

    5
  21. Jozi

    بهترین ماشین تو گیم چیه؟

    Flash
  22. Jozi

    اکانت بدون شماره برای فروش

    کارت درسته Crack
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...