رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

mostafajoker051

عضو
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mostafajoker051

  1. ماشین ایرانی بیاد خوب میشه ولی خب لگ و باگ هم هست دیگه همینجوریشم تو اندرویید به زور میاد وای به روزی که مود های سنگین یا گرافیک بازی افزایش پیدا کنه
  2. mostafajoker051

    Pcj-600 یا fcr-900

    ۱۰۰درصد Pcj 600 چرا چون تقریبا یکین با اختلاف خیلی کم ولی ۱ میل اختلاف قیمتی دارن
  3. mostafajoker051

    زانتیا یا پارس ELX؟

    پراید صبا
  4. اولین ماشینم تمپا بود چون یاد نداشتم😂 ولی بعد یه آدمیرال گرفتم که ۱ سال دستم بود
  5. mostafajoker051

    Sanchez VS NRG-500

    گزینه ۳ هیچ کدام PCJ-600
  6. اکثرا پلیرا ها دارایی هاشون تا ۲۰ میل میره و تهش به هاترینگ میگیرن ولی تعدادکمی لامبو میگیرن اونم مال پلیر های قدیمیه جدیدا که هیچی
  7. همین
  8. خلاصه و مفید میگم Admiral Premier Sultan Savanna Benz اگه یکم شتابش اوکی بود میگفتم ولی از چهار راه ال وی که راه بیوفتی به اسپان برسی تازه میشه ۱۸۰
  9. mostafajoker051

    عاشق چه ماشینی هستی

    نمیدونم چرا بعضی ها گارد دارن که سلطان بهترین ماشین سروره یکی میگه سرعتش کمه یکی میگه گرونه من خودم تمام ماشین ها برام یک طرفن سلطان یه طرف دیگه عشقه عشق
  10. تا ۳۰۰ آدمیرال از ۹۰۰ تا ۲ فقط پرمیر تا ۶ هم سلطان
  11. mostafajoker051

    عکس ماشیناتون

    آخه مگه قشنگ تر از سلطان تو gta saماشین هست؟ اساتید کارو بگیرین!
  12. به نام خدا تمپا 😂😅
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...