رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AmuAbbas

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    408
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط AmuAbbas

  1. @Aras @Thugger
  2. AmuAbbas

    چگونه با Ali دوست شویم؟

    باهات تا می‌کنیم
  3. @Semtex @MohammadAli @Slap
  4. به زودی 

  5. AmuAbbas

    صندلی داغ | khan

    رضا @Niggaمن هنوز دوست داری؟
  6. به زودی 

  7. آقا چکار کنیم ما که ندیدیم بهتر از خود نبود 

    1. AmirHo3eiin

      AmirHo3eiin

      زیاده، خوب نگشتی

  8. AmuAbbas

    میم چت

    اینا چطور زنده میمونن
  9. AmuAbbas

    یمال ایرانی

    یمال اگه ایران به دنیا آمده بود 😂😂😂😂
  10. AmuAbbas

    ARSACIA MEME WITH BLACKFLASH PART 3

    خلاقیت دمت گرم
  11. امریکایی:Tulsa-king ترکی:chockor ایرانی:زخم کاری
  12. عالی بون عمو دمت گرم زیبا
  13. AmuAbbas

    صندلی داغ | EzraeeL

    سلام به داش آدمین @Ezi اوست سوالات خوبی و جذابی فکر کنم طرح کردم. اماده آیی؟ ۱.چرا با من رفیق شدی؟ ۲.چرا به من خیانت کردی به @sHaFaQ؟ ۳.فرزاد دوست داری یا من (بگو فرزاد تا آدمین ۴بشی)؟ ۴.دوست دخترت یا من؟ ۵.اگه بیلط بگیرم میای پیشم ابادان پیشه من ( @BigMeeti و عمو حسن اینا)؟ ۶. @EnDWaY یا من ( @EnDWaY :بگو من اگه نگی علی دیمون میکنمت)؟ ۷.دوست دخترت غذا گذاشته دهنت؟ ۸.تا حالا دوست دخترت صبح:پنکیک ظهر:کباب شامی شب:قرمه سبزی واست درست کرده؟ ۹.تا حالا دختر بردی بیرون یا کافه رستوران خرج کنی؟ ۱۰.چرا واسه من صندلی داغ نمیزاری؟ اگه جواب ندی میگم @EnDWaY دیموت کنه تورو علی انجام میدی؟
  14. من که از @AliExpert @LiN @Arda از نظر من بهترین بودن نظر شما چیه؟
  15. برای این که ایونت اکسپت کنند فقط هلپر های لول 2 به بالا -کیک کردن کسای که سوال های بی مورد میپرسن - از پلیر های که بالای لول 4 از /HELPMEاستفاده کنند بدرود
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...