MiLo
شخص بسیار مهم (VIP)-
تعداد ارسال ها
27 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
دستاورد های MiLo
-
دوست عزیز هاستری برای لذت از بازیه نباید در مواردی که باعث ایجاد اختلال و نارضایتی بین پلیر ها میشه سوءاستفاده کرد که. مثلا در مورد راب بانک = کسی که هاستری میخره به خاطر 200,000 پول رایج بازی از دستوراتی که در اختیار داره استفاده کنه و به عادلانه بودن اعضای CREW و پلیس لطمه بزنه که مثلا در وال کلن = اگه استفاده کردن از CMD هایی که میشه مثل دور زدن تحریم، قوانین سرور رو دور زد که اکثرا دور میزنن برتری کلن رو نسبت به بقیه کلن بیشتر میشه و اشتیاق بازیکنان به مرور کم تر و منجر به ترک بازی پلیر میشه و این قاعدتا باید یه سری محدودیت هایی در این مسئله انجام بشه.
-
با تمامی موارد پیشنهادی کاملا موافقم.
-
نظرم راجب پیشنهاد هایی که دادی به ترتیب: میانگین پلیر ها 600 نفر و میانگین عضو آنلاین PD در سرور 10 نفر در هر شهر LS - LV - SF در جمع 30 نفر که به نوبه خودش نسبت به پلیر ها میانگین خوبیه نظرم در این رابطه منفیه. *قوانین رانندگی تا آپدیت قبلی عملا هیچ ثمره ای نداشت و با اومدن آپدیت یه پوئن مثبت محسوب میشود. خب بخاطر همین دسترسی بیشتر این سری از فکشن ها جزو دسته ویژه قرار میگیره نظرم منفیه. قوانین به نوبه خودش سخت هست از این سخت تر کردن بنظرم منطقی نیست نظرم منفیه. هم نظریم خب بیاییم یه حساب کتاب سر انگشتی بکنیم تقریبا 300 هزار نفر ثبت نام از شروع سرور تا الان داشته و تقریبا 5 درصد میان هر ماه بازی میکنن که حدودا 15 هزار نفر که از این تعداد میانگین 500 نفر در بازی به صورت همزمان آنلاین میشن که خود کاپ ها هم جزوی از این محاسبات هست اینم در نظر داشته باشیم که خیلی ها هر روز نمیان بازی کنن فک کن با این احتساب میانگین پلیر بالای 2 هزار نفر در روز هست که بخاهیم درصدی این پلیر نسبت به کاپ های موجود اگر 24 ساعته آنلاین باشن 14 درصد که غیر ممکنه.
-
نظرم مثبت ( + ).
-
پیشنهاد تکراری میباشد من و خیلی از دوستان بخاطر همین مسائل تمایلی برای رقابت منصفانه نداریم چون میدونیم کسی که پول داشته باشه داخل بازی به هرچیزی میتونه برسه از @Ali هم ممنونیم که با Pay To Win کردن بازی، رقابتی ناعادلانه بین پلیر ها ایجاد کردید
-
عالی، قراره منم تو این حوزه فعالیت کنم و اگه ممکنه راه ارتباطی صوتی و یا شماره موبایلت رو داخل پی وی بفرست تا همکاری بیشتری با هم داشته باشیم
-
تو راب بانک وقتی هاستر با ml کردن، با تلپورت به راحتی میتونه Fail کنه تازه اون تایمی که برای هماهنگی ممبرای crew هم بزاری روش چرا قضیه فرق داره یا نمیدونم مورد داشتیم HQ کلن تو LS بوده و وقتی تو SF وال اتک میخورد به ممبراش میگفت بیان HQ همه که اومدن یه Buss مینداخت و همه رو میبرد SF خب این یعنی Pay To Win اگه این کار درست باشه چرا تو War faction هاستر نتونه یه همچین کاریو بکنه منم دقیقا مثل شما هرکی هاستری خریده فقط سوءاستفاده کرده نظر شما محترم عملا پول بدم برای زیر پا نگه داشتن پلیر های دیگه و سوءاستفاده و حق خوری؟ منم نمیگم هاستری نخرید ولی یجوری باشه که نه سیخ بسوزه نه کباب ممنونم از شما نظر شما محترم ولی پول بدم برای سوءاستفاده؟ ببین هاستری بخر ماشین بخر اینجا بحث سر استعداد و توانایی هست که فقط با تایم گذاشتن میشه بهش رسید ولی هاستر ها روند بازی رو عوض کردن چه تو Boss چه تو راب بانک چه در کلن وال اگه هاستر ها میخواستن war faction رو برنده بشن چرا نمیتونن اونجا سوءاستفاده کنن؟
-
MiLo شروع به دنبال کردن خرید برای پیروزی کرد
-
موضوع: نگرانی در مورد نابرابری ناشی از “Pay to Win” به تیم توسعهدهنده و جامعه بازیکنان، با سلام و احترام، به عنوان یکی از بازیکنان فعال در دنیای RPG، مایلم نگرانی خود را در مورد نابرابریهای ناشی از سیستم “Pay to Win” مطرح کنم. اخیراً مشاهده کردهام که بازیکنانی که هزینه ای برای خرید هاستری بازی صرف میکنند، به طور قابل توجهی در زمینه کسب موفقیتهای کلانی برتری دارند. این وضعیت باعث ایجاد نارضایتی و احساس ناعادلانهای در میان بازیکنان میشود. در بسیاری از موارد، شاهد بودهایم که کلنهایی که دارای هاسترهای بیشتری هستند، به راحتی بر دیگران غلبه میکنند و این امر به کاهش انگیزه و مشارکت سایر بازیکنان منجر میشود. در واقع، این موضوع نه تنها تجربه بازی را تحت تأثیر قرار میدهد، بلکه میتواند به کاهش وفاداری و رضایت جامعه بازیکنان نیز منجر شود. به عنوان مثال، نمونههایی وجود دارد که با خرید هاستری از مجموعه، بازیکنان به طور ناعادلانه در دزدی از بانک و در رقابتهای کلن وال موفقیتهایی کسب کردهاند. این موارد نشاندهنده نابرابریهای جدی در تجربه بازی هستند. در این راستا، وجود Buffهایی که بازیکنان نمیتوانند با پرداخت مبلغی به دست آورند، به عنوان یک راهکار مؤثر برای مقابله با این نابرابریها مطرح میشود. این نوع Buffها، که تنها از طریق تلاش، مهارت و استراتژیهای صحیح به دست میآیند، به بازیکنان این امکان را میدهند که بدون وابستگی به پرداختهای مالی، در مسیر برنده شدن قرار گیرند. وجود Buffهای غیرقابل خرید نه تنها به افزایش حس رقابت سالم کمک میکند، بلکه موجب میشود که بازیکنان به جای تمرکز بر پرداختهای مالی، بر روی بهبود مهارتهای خود و همکاری با دیگر اعضای تیم تمرکز کنند. این امر نه تنها تجربه بازی را لذتبخشتر میکند، بلکه به تقویت جامعه بازیکنان و ایجاد ارتباطات مثبت نیز کمک مینماید. به همین دلیل، پیشنهاد میکنم که به بررسی و اصلاح این موضوع پرداخته شود تا بازی به سمت یک تجربه عادلانهتر و متوازنتر حرکت کند. با حذف یا کاهش تأثیرات ناعادلانه ناشی از پرداختهای مالی، میتوانیم محیطی را ایجاد کنیم که در آن مهارت، استراتژی و همکاری به عنوان عوامل اصلی موفقیت شناخته شوند. این تغییر نه تنها به نفع بازیکنان خواهد بود، بلکه میتواند به تقویت جامعه بازی و افزایش جذابیت آن برای تمامی کاربران نیز کمک کند. با تشکر از توجه شما و امید به تغییرات مثبت در آینده، [MiLo] لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید. صدای شما میتواند آینده بازیهای ما را شکل دهد! @Aarsalan@Abolfaazl@AdmBoT@AkbarGta@GodWorld@Syd@GereftaR@Loner@Nigga@Alonso@DastGheyb@ijoker@OldGamer@HaDiSeH@CalaCe@ORTEGA@ELYAS@Robert@iFarbod@SuperMaN@83mehrdad83@HajAbdollah@DawN@Original@OmidGH@Pooriya@LordMeysam@LoverBoy@Azure@Fail@Blank@Fayez@Automat@MaxTeR@Iranian@Noise@Mortezaa@DoNaLd@LiN و همه بازیکنان.
- 16 پاسخ
-
- 4
-
نههه باریکلااا نهههههه باریکلااااااا نهههههههههههه بااااارریییییکللاااااااااااااا
-
در اینجا چند سوال وجود دارد که میتوانم در مورد آپدیتی که اخیراً منتشر شده است و به نظر میرسد امکان ایجاد تغییرات جزئی در آن وجود دارد، مطرح نمایم: چرا کاربران عادی میتوانند با هر لانچری به سرور آرساکیا وارد شوند، اما اعضای کلن محدود به لانچر AGSA هستند؟ لانچر AGSA چه ویژگیهایی دارد که آن را برای اعضای کلن ضروری میسازد؟ آیا این محدودیت به منظور جلوگیری از دریافت تجربه (XP) از طریق شغل دزدی از بانک اعمال شده است؟ جواب های احتمالی: احتمالاً برای بازیکنانی که با استفاده از چیت در <TopClanSpray <Count/Time به طور ناعادلانه موفق به کسب پیروزی میشوند، اقداماتی انجام شده.همچنین، باید اشاره کرد که چیت در لانچر Raksamp وجود ندارد، اما در لانچر Samp این احتمال وجود دارد. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم، در لانچر AGSA امکان اجرای چیت وجود ندارد. اما این به این معنا نیست که برای بازیکنانی که با لانچر Raksamp به بازی ملحق میشوند، محدودیتی ایجاد کنیم، زیرا چیتی برای این لانچر وجود ندارد. این موضوع میتواند به راحتی دور زده شود؛ به عنوان مثال، بازیکنی که در لحظه آخر قصد دارد Rob انجام دهد، میتواند از لیدر کلن دعوتنامه دریافت کند و به راحتی پس از برنده شدن در Rob، تجربه (XP) را برای کلن ثبت نماید. بنابراین، این مسئله دلیلی برای محدود کردن بازیکنان با لانچر Raksamp نخواهد بود. از همه اعضا دعوت میشود تا نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند تا با همکاری و تفکر جمعی، به نفع همه به نتیجهای مطلوب برسیم. @Robert@iFarbod@SuperMaN@83mehrdad83@Original@OmidGH@LordMeysam@Fail@Blank@Fayez@Automat@AdmBoT@Noise@Mortezaa@DoNaLd@LiN لطفاً شفافسازی فرمایید، زیرا ممکن است پاسخهای احتمالی من از اهمیت چندانی برخوردار نباشند. @Kamyab @Toofan @Mohny @WhiteCollar اگر تبعیضی از سوی ریاست اجرایی و مدیریت برای بازیکنان وجود داشته باشد، از موسس سرور خواهش میشود که به این موضوع رسیدگی کند. @Ali
-
کاملا موافقم، از وقتی که کلن وال اومده اون کلنی تاپ میشه که داخل +۱ هاستر هست و عملا Pay To Win شده یه سری چیزا هستن که همه میدونن ولی اثبات کردن و مدرک گرفتن حوصله میخواد مثلا مورد داشتیم که لیدر کلن هاستری خریده وقتی والش اتک میخوره همه ممبراشو تلپورت میکنه تو نزدیکای وال. پلیر در بازی نمیتونه نابرابری رو تحمل کنه
-
میشه این پیشنهاد تکراری رو اینجا نقل قول کنید به شخصه پیدا نکردم
-
میتوانم برای این نوشته هام اسکلت کد رو بفرستم فقط میمونه تیم مجموعه که خودشون ادامه ایده و رنگ و لعاب دادن به سیستم
-
Trucker
-
ساقی در بازی آرساکیا عملا هیچ کاره هست و ساقی فقط تو بیز مخصوص شغل نشسته و خرید رو انجام میده و با اکانت مولتی میره برای دراگ هاش مشتری جمع میکنه هرچند مشتری برای دراگ نسبتن کم هست و فکر میکنم با آپدیتی که جلوتر قراره معرفی کنم سیستمش بهتر بشه و نیازمندی به دراگ یکم بیشتر بشه و بازی رو باحال کنه 1. انواع مواد و ویژگیهای آنها مواد مخدر: شامل انواع مختلفی از مواد مانند ماریجوانا، هروئین، کوکائین و متامفتامین. هر نوع ماده ویژگیها و تأثیرات خاص خود را دارد. ماریجوانا: افزایش آرامش و کاهش استرس، مناسب برای رانندگی. کوکائین: افزایش سرعت و واکنش، اما با عوارض جانبی خطرناک. هروئین: تأثیرات قوی تسکیندهنده، اما با خطر اعتیاد بالا. متامفتامین ( کریستال ) :افزایش تمرکز و انرژی، اما ممکن است منجر به مشکلات جدی سلامتی شود. مواد قانونی: مانند مشروبات الکلی یا داروهای تجویزی که میتوانند در مأموریتهای خاص استفاده شوند و عوارض متفاوتی دارند. برای کشت همچین موادی، یه منبعی باید باشه چون ساقی نمیتونه کشت کنه ساقی از اسمش معلومه یه رابط بین کشت کننده و مصرف کننده پس توی تاپیک دیگری به این موضوع اشاره میکنم 2. طریقه استفاده از مواد استفاده فردی: بازیکنان میتوانند مواد را برای خود مصرف کنند. این مصرف میتواند به افزایش مهارتها، بهبود وضعیت جسمانی یا حتی تجربههای خاص (مانند مشاهده دنیا به صورت متفاوت) منجر شود. مثال: مصرف ماریجوانا میتواند به بازیکن آرامش بدهد و در نتیجه دقت او را در رانندگی افزایش دهد. استفاده در مأموریتها: مواد میتوانند در برخی مأموریتها به عنوان ابزاری برای موفقیت استفاده شوند. به عنوان مثال: تقویت عملکرد: مصرف مواد خاص میتواند به بازیکنان کمک کند تا در مأموریتهای خطرناک عملکرد بهتری داشته باشند. مخفیکاری: استفاده از مواد برای پنهان کردن فعالیتهای غیرقانونی و جلوگیری از شناسایی توسط پلیس. تجارت و فروش: بازیکنان میتوانند مواد را به دیگر بازیکنان بفروشند. این تجارت میتواند شامل: فروش در مکانهای مشخص: مانند بارها، کافهها یا مکانهای مخفی. فروش به مشتریان خاص: مشتریانی که به دنبال مواد خاص هستند و ممکن است مأموریتهای ویژهای را ارائه دهند. 3. فواید و معایب استفاده از مواد فواید: افزایش مهارتها: مصرف برخی مواد میتواند به افزایش مهارتهای خاص، مانند رانندگی یا تیراندازی کمک کند. پاداشهای مالی: فروش موفق مواد میتواند به بازیکنان پاداشهای مالی قابل توجهی بدهد. تجربههای خاص: استفاده از مواد میتواند به بازیکنان تجربههای جدید و جذاب بدهد که به تنوع بازی کمک میکند. معایب: خطرات قانونی: مصرف و فروش مواد غیرقانونی میتواند منجر به دستگیری توسط پلیس شود. بازیکنان باید با احتیاط عمل کنند و از مکانهای امن استفاده کنند. عوارض جانبی: مصرف مواد ممکن است عوارض جانبی داشته باشد، مانند کاهش دقت در تیراندازی یا رانندگی، که میتواند منجر به تصادف یا شکست در مأموریتها شود. اعتیاد: بازیکنان ممکن است به برخی مواد اعتیاد پیدا کنند که میتواند تأثیر منفی بر روی عملکرد آنها در بازی داشته باشد. 4. سیستم پیشرفت و ارتقاء ارتقاء مهارتها: با استفاده از مواد، بازیکنان میتوانند مهارتهای خاصی را ارتقاء دهند. این مهارتها میتوانند شامل: مذاکره بهتر: افزایش توانایی در مذاکره برای خرید و فروش مواد. مخفیکاری بهتر: بهبود توانایی در پنهان کردن فعالیتها و دوری از پلیس. پاداشهای ویژه برای پیشرفت: با پیشرفت در این شغل، بازیکنان میتوانند به تجهیزات و مواد بهتری دسترسی پیدا کنند که به آنها کمک میکند تا در بازار رقابتیتر عمل کنند.