- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: https://agsa.arsacia.ir/players/general/Mohamadhadi
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ والا زیاد موندم خسته شدم تایم ندارم. بخاطر رفیقامم مونده بودم که اونام رفتن دیکه حسش نیست.
@Sea @MohammadMahaN @AngeI #Desolator #Aslahe و بقیه دوستانم که الان حضور ذهن ندارم
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدری که افتخار داشتم باهاش کار کنم علیرضا انجل واقعا فوق العاده بود و بعد از من که علیdesolator سابلیدر شد هم واقعا عالی بود. عرفان هم بچه ی گلیه اما یه سری ایرادات در کار هست که همه ی ما کامل نیستم امیدوارم موفق باشه. در کل تایم خوبی بود.لطفا از یوسیپی کیک بشم چون آنلاین نمیشم. متشکرم