رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Luminar

عضو
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    7,000 تومان 

پست ها ارسال شده توسط Luminar

  1. با سلام


    به نظرم Paintball به یک فکری احتیاج داره ، خیلی هامون تمام HP یک نفر رو خالی میکنیم و یه نفر دیگه فقط با یک تیر Kill رو برای خودش میکنه.

     

    کاربردی ترین پیشنهاد از نظر من اینه که امتیاز Assist اضافه بشه که در اکثر بازی ها وجود داره و فردی که در کشتن یه فرد دیگه دخیل بوده هم امتیاز Assist بگیره و بجای تعداد Kill ها یک امتیاز کلی که مجموعی از Kill و Assist هست اضافه و به عنوان امتیاز نهایی مطرح بشه.

     

    این کار باعث میشه که هم حق کسی ضایع نشه و هم کیفیت بازی بالاتر بره.

     

    دوستان عزیزی که پیشنهاد بهتری دارن میتونن مطرح کنن تا همه در بهبود هرچه بیشتر تجربه ی بازی در سرور دخیل باشیم.

    امیدوارم کاربردی بوده باشه.

  2. مشخصه‌های اصلی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی

     

    بهره‌مندی از پردازنده‌های توانمند

     

    مجهز به توانمند‌ترین پردازنده‌های گرافیکی

     

    نمایشگر با رزولوشن و نرخ‌ نوسازی بالا اما نه باکیفیت در نمایش دقیق رنگ‌ها

     

    طراحی زمخت (به‌دلیل تعبیه‌ی سیستم‌ خنک‌کننده‌ی قوی)

     

    زبان طراحی خاص و فضایی با نورپردازی RGB

     

    عمر باتری بسیار اندک

     

    وزن زیاد و قابلیت حمل پایین

     

     

    بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان

    TUF Gaming A15 FA506NC ایسوس - Ryzen 5 7535HS RTX 3050 8GB 512GB

     

     

    لپ‌تاپ Gaming A15 مدل FA506NC از سری گیمینگ محبوب و پرفروش TUF و مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی در بازار است که از گرافیک RTX 3050 با توان مصرفی ۷۵ وات (۶۰ وات + ۱۵ وات Dynamic Boost) استفاده می‌کند. گرافیک مذکور برای اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی میانه تا نرخ‌فریم حدود ۴۰ الی ۵۰ فریم‌برثانیه بازدهی دارد.

    برای پردازش‌های محاسباتی نیز تراشه Ryzen 5-7535HS ایفای نقش می‌کند که مکمل خوبی برای گرافیک مذکور در اموری که به‌صورت ترکیبی از توان پردازشی CPU و GPU کمک می‌گیرند، به‌حساب می‌آید. یکی دیگر از نقات قوت این لپ‌تاپ استفاده از رم DDR5 با نرخ انتقال MT/s 5600 است که در تعداد بسیار انگشت‌شماری از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت دیده می‌شود.

     

    بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۵۰ میلیون تومان

    LOQ 16IRH8 لنوو - Core i5-13500H RTX 4050 8GB 512GB

     

    لپ‌تاپ‌های سری LOQ لنوو از جمله محصولاتی هستند که به‌فاصله بسیار کمی از معرفی‌شدن آن‌ها، محبوبیت و شناخت ویژه‌ای بین خریداران لپ‌تاپ‌های گیمینگ پیدا کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن توانسته‌اند جایگاه و فروش خوبی را در این بازار برای خود دست و پا کنند و این موفقیت را می‌توان به‌پای قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آن‌ها نوشت. لپ‌تاپ LOQ در پیکربندی‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌شود و هم‌اکنون در حال مشاهده یکی از نسخه‌های با ارزش خرید بسیار بالا هستید که نمایشگر ۱۶ اینچی داشته و از گرافیک RTX 4050 استفاده می‌کند.

    حداکثر توان اندازه‌گیری شده این گرافیک به‌کمک فناوری Dynamic Boost 2.0 به ۹۵ وات می‌رسد. افزون‌براین سری ۴۰۰۰ گرافیک انویدیا انواع بهبود‌های پردازشی و فناوری‌های مهم را به‌ارمغان آورده که از DLSS 3.0 می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرد. فناوری مذکور امکان افزایش نرخ‌فریم در بازی‌ها را به‌پشتوانه ویژگی Frame Generation که با هوش مصنوعی، فریم‌های بیشتری تولید می‌کند را ارائه می‌دهد. لپ‌تاپ LOQ هم‌چنین از قابلیت MUX Switch نیز پشتیبانی می‌کند.

     

    بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۶۰ میلیون تومان

     

    LOQ 15IRX9 لنوو - Core i7-13650HX RTX 4050 16GB 1TB

     

     

    لپ‌تاپ‌های سری LOQ لنوو در ردیف باارزش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند؛ لپ‌تاپ‌هایی که حالا در نسخه‌ی ۲۰۲۴ـشان به‌لطف بهبودهایی در سخت‌افزار و ارتقاء کیفیت ساخت، گزینه‌های خرید به‌مراتب ارزشمندتری هستند. توان مصرفی گرافیک RTX 4050 به‌کاررفته در لپ‌تاپ ۱۵ اینچی مدل 15IRX9 به‌صورت پویا به ۱۰۵ وات هم می‌رسد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که بازی‌های AAA با نرخ فریم بالاتر و به‌شکل نرم‌تری اجرا شوند؛ البته لنوو تنها به گرافیک بسنده نکرده و با به‌کارگیری پردازنده‌های سری HX اینتل بر قدرت پردازشی این لپ‌تاپ اقتصادی افزوده است.

    طراحی LOQ 2024 نیز مدرن‌تر و شکیل‌تر شده و به طراحی سری Legion Pro این شرکت نزدیک‌تر شده است تا حس و حال استفاده از لپ‌تاپ‌های باکیفیت و پرچمدار را به‌کاربر القاء کند. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با وضوح FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هم‌اکنون از فضای رنگی sRGB پوشش کامل به‌عمل آورده و نسبت کنتراست بالاتری دارد تا تجربه بصری باکیفیت‌تری را نصیب کاربران کند. افزون‌بر این موارد، ویژگی‌هایی چون سیستم کولینگ قدرتمند، رم DDR5-5200 دوکاناله و پشتیبانی از MUX-Switch از نقاط قوت این لپ‌تاپ به‌شمار می‌روند.

     

    بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۷۰ میلیون تومان

    LOQ 15IRX9 لنوو - Core i7-13650HX RTX 4060 16GB 1TB

     

     

    لپ‌تاپ‌های گیمینگ LOQ لنوو در پیکربندی‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند و همین موضوع سبب شده تا طیف وسیعی از بازه‌های قیمتی مختلف را پوشش داده و کاربران براساس اولویت‌هایشان، حق انتخاب بیشتری داشته باشند. یکی دیگر از پیکربندی‌های 2024 LOQ با گرافیک RTX 4060 عرضه می‌شود که با معماری جدید Ada Lovelace مبتنی‌بر فرایند ساخت TSMC 4N و فناوری‌های پیشرفته‌تر از جمله DLSS 3.0 و رهگیری پرتو بهبودیافته، پیشرفت‌های خوبی را نسبت به نسل قبلی یعنی RTX 3060 به‌ خود دیده است و این باعث می‌شود از پس هر بازی سنگینی با وضوح و نرخ فریم‌های بالا بربیاید و هرآنچه را که گیمرها از یک لپ‌تاپ گیمینگ انتظار دارند، برآورده کند.

    لپ‌تاپ LOQ مدل 15IRX9 برای پردازش‌های محاسباتی از همان Core i7-13650HX استفاده می‌کند و سیستم کولینگ هوشمند و قدرتمندش، اجازه نمی‌دهد تا فرایند‌های پردازشی از جمله گرافیک که توانی بالغ‌بر ۱۱۵ وات دارد با افت عملکرد مواجه شوند. فناوری MUX-Switch نیز برای از بین‌بردن گلوگاه بین CPU و dGPU به‌منظور کاهش نرخ تاخیر و افت فریم در استفاده‌های سبک این دستگاه حضور دارد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با وضوح FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز نیز، ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد که تاثیر بالایی در بهبود تجربه‌ی بصری بازی‌ها دارد.

     

    بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۸۰ میلیون تومان

    Legion Slim 5 لنوو - Core i7-13700H RTX 4060 16GB 1TB

     

     

    لپ‌تاپ Legion Slim 5 از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ بالارده لنوو به‌حساب می‌آید که به‌واسطه ویژگی‌هایی چون نمایشگر بهتر، طراحی و کیفیت ساخت پریمیوم‌تر و برخی قابلیت‌ها و فناوری‌های به‌روزتر سخت‌افزاری، از سری LOQ برتر هستند. برای مثال در این مدل شاهد به‌کارگیری پنلی ۱۶ اینچی IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل هستیم که وضوح بسیار بالاتری نسبت‌به پنل‌های FHD محسوب می‌شود و جزئیات را با دقت بیشتری به‌تصویر می‌کشد. این پنل نرخ‌نوسازی ۱۶۵ هرتزی ارائه داده و کل فضای sRGB را پوشش می‌دهد.

    لپ‌تاپ مذکور در مدل 16IRH8 از گرافیک RTX 4060 با توان مصرفی ۱۲۵ وات و پردازنده Core i7-13700H استفاده می‌کند. لنوو برای خنک‌نگه داشتن و حفظ پایداری عملکرد مجموعه پردازشی این لپ‌تاپ از فناوری موسوم‌به Legion Coldfront 5.0 استفاده می‌کند که یکی از پیشرفته‌ترین و بهینه‌ترین سیستم‌های خنک‌کننده به‌حساب می‌آید و گیمرها می‌توانند چندین و چند ساعت با خاطر آسوده به اجرای بازی‌های سنگین بپردازند و در این حین به‌تجربه‌ی گیمینگ آن‌ها با این‌لپ‌تاپ خدشه‌ای وارد نشود.

     

    TUF Gaming F15 FX507ZI ایسوس - Core i7-12700H RTX 4070 16GB 1TB

     

     

    لپ‌تاپ گیمینگ سری اقتصادی TUF Gaming F15 مدل FX507ZI با تمرکز ویژه بر گرافیک تولید و عرضه می‌شود چراکه از RTX 4070 استفاده می‌کند که در حالت عادی ۱۱۵ وات و حداکثر ۱۴۰ وات توان با اتکا بر ویژگی Dynamic Boost به آن تزریق می‌شود تا بتواند بازی‌های AAA را با حداکثر جزئیات گرافیکی و نرخ‌فریم‌های بالای ۵۰ فریم‌برثانیه اجرا کند. گرافیک مذکور ۸ گیگابایت VRAM GDDR6 دارد. البته خود لپ‌تاپ کماکان از رم DDR4-3200 استفاده می‌کند تا قیمت دستگاه را تاحد امکان پایین نگه دارد.

    F15 بدنه و شاسی پلاستیکی دارد و پوشش روی درب لپ‌تاپ از جنس آلومینیوم است. وزن دستگاه نیز به‌نسبت گزینه‌های مشابه کمتر و حدود ۲٫۲ کیلوگرم است. این لپ‌تاپ از صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پوشش کامل فضای رنگی sRGB استفاده می‌کند و تراشه‌ی Core i7-12700H قدرت پردازشی آن را تامین می‌کند. پشتیبانی از فناوری MUX-Switch از دیگر نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود.

  3. Fire-and-Blood-George-R-R-Martin.jpg

     

    این کتاب اولین کتاب از سری کتاب های نغمه ی آتش و یخ اثر جورج ار ار مارتین هست که بر اساس ترتیب باید بخونید
     

    کتاب Fire and Blood با عنوان کامل Fire and Blood : A history of the Targaryen King from Aegon the Conqueror to Aeon III به داستان خاندان تارگرین که در حدود ۳۰۰ سال قبل از اتفاقات کتاب Game of thrones اتفاق افتاده پرداخته است.

     

    این کتاب توسط نویسنده شهیرش George R.R Martin نگارش شده است و توسط Doug Wheatly تصویرگر کانادایی مشهور که بیشتر برای کتاب های کامیک شهرت دارد تصویرگری شده است. 

     

    کتاب آتش و خون در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و به سرعت به یکی از پرفروش ترین کتاب های آمازون و نیویورک تایمز بدل شد که به بخشی از مجموعه کتاب های The Song of Ice and Fire پرداخته است.

     

    به علاقمندان سریال Game Of Thrones شدیدا پیشنهاد میشه

  4. ksu-2.jpg

     

    کمیته بین‌المللی المپیک از برگزاری نخستین دوره بازی‌های المپیک ورزش‌های الکترونیک در سال ۲۰۲۵ در عربستان سعودی خبر داده که به عنوان بخشی از یک شراکت دوازده‌ساله با کمیته ملی المپیک عربستان برگزار خواهد شد

     

    البته هنوز شهر میزبان و تاریخ دقیق این رویداد هنوز مشخص نشده و معلوم نیست چه بازی‌هایی در این مسابقات حضور خواهند داشت. پیش از این کمیته ملی المپیک رویدادی آزمایشی را در سال گذشته برگزار کرده که در آن گیمرها در بازی‌هایی مانند Gran Turismo و Fortnite و Just Dance و Zwift و حتی برخی بازی‌های موبایلی رقابت کردند.

     

    اکنون به نظر می‌آید که این کمیته در حال مذاکره با ناشران Rocket League و Street Fighter و League of Legends است تا این بازی‌ها را به المپیک ورزش‌های الکترونیک بیاورد.

    عبدالعزیز بن ترکی، وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک عربستان این رویداد را گامی برای ورزشکاران جوان این کشور و نیز جامعه جهانی ورزش‌های الکترونیک توصیف کرد. عربستان هنوز میزان بودجه‌ای را که برای برگزاری این بازی‌ها اختصاص داده اعلام نکرده است

     

    المپیک ورزش‌های الکترونیک هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و کره‌ جنوبی و ایالات‌ متحده نیز درحال مذاکره برای میزبانی دوره‌های آینده هستند. خبر برگزاری المپیک ورزش‌های الکترونیک در عربستان در حالی اعلام می‌شود که این کشور هم‌اکنون مشغول برگزاری جام جهانی ورزش‌های الکترونیک در شهر ریاض با مجموع جوایز ۶۰ میلیون دلاری است.

  5. Galaxy-Ring-Samsun-1-910x600-1.jpg

     

    سامسونگ در مراسم روز گذشته علاوه بر گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا، از حلقه هوشمند خود به نام گلکسی رینگ نیز به طور رسمی رونمایی کرد. این محصول جذاب قرار است با پشتیبانی از قدرت هوش مصنوعی، قابلیت‌های متنوعی را در زمینه سلامت ارائه کند.

     

    گلکسی رینگ شامل سنسورهای کاربردی و مطمئن از نوع کوچک است که با کمک آنها می‌توانند داده‌های مربوط به سلامتی کاربران را به شکلی راحت جمع آوری و برای کنترل بیشتر در اختیار آنها قرار دهد.

     

    سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی رینگ اعلام کرد هدف از طراحی این حلقه هوشمند استفاده آن در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز بوده است. این گجت پوشیدنی کاربردی تنها ۲.۳ گرم تا ۳ گرم وزن داشته و می‌تواند به شکل طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی بسیار جذاب این حلقه هوشمند همراه با دوام و مقاومت بالا باعث جذابیت آن در بین کاربران خواهد شد. از مهمترین ویژگی‌های این حلقه هوشمند به مقاومت بالای آن در برابر نفوذ و فشار آب اشاره شده است. باتری ۱۸ میلی آمپر ساعتی در این دستگاه می‌تواند در صورت استفاده مداوم تا ۷ روز مورد استفاده قرار بگیرد همچنین یک قاب ویژه برای این حلقه هوشمند طراحی شده که با ظرفیت ۳۶۱ میلی آمپر ساعت برای شارژ آن مورد استفاده خواهد بود. نورپردازی ال ای دی در این قاب می‌تواند میزان شارژ آن را نشان دهد.

     

    از مهمترین موارد کاربردی در این حلقه امکان تجزیه و تحلیل همراه با نظارت بر خواب است. الگوریتم‌های هوش مصنوعی در این حلقه هوشمند کمک می‌کنند تا کاربران بتوانند الگوهای خواب مناسب خود را پیدا کنند. ویژگی نظارت بر ضربان قلب به کاربران کمک می‌کند تا ضربان غیر معمول را شناسایی کرده از طریق اپلیکیشن Samsung Health داده‌های مربوط به آن را دریافت کنند. از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به انجام برخی وظایف از طریق ژست‌های حرکتی و انجام دستوراتی مانند گرفتن عکس یا قطع کردن زنگ هشدار تنها با زدن نوک ۲ انگشت به یکدیگر اشاره کرد.

  6. بله جا های خیلی زیادی برای یادگیری هست ، مخصوصا یودمی که صد برابر از اون سایتی که معرفی کردی معتبر تره و بهتره ولی مدرک IBM بهت میده اون سایت ؟ 
    تمام آموزش ها و منابع اصلی انگلیسی هستن ، اینا از رو اونا کپی زدن فارسیش کردن ، من این سایت رو برای کسی که مدرک معتبر میخواد و میتونه انگلیسی متوجه بشه گذاشتم، اون پولی هم که میدی ارزش مدرک و آموزش در اون سطح رو داره

  7. the-assassins-alamout-castle.jpg

     

    سریال قاتلین یا حشاشین (The Assassins) ساخته‌ی کشور مصر است که وقایع تاریخی قرن یازدهم و گروه الحشاشین را به تصویر می‌کشد؛ اثری که ژانر اکشن، ماجراجویی و بیوگرافی دارد.

     

    وقایع سریال در بستری تاریخی در قرن یازدهم اتفاق می‌افتد؛ جایی که رهبر قاتلین یعنی حسن الصباح به تصویر کشیده می‌شود. او رهبری گروهی را برعهده داشت که به ترورهای خونین شخصیت‌های سرشناس در آن دوره‌ی تاریخی معروف بودند. حسن الصباح گروهی از فداکارترین پیروان آیین اسماعیلیه را گرد هم آورد؛ گروهی از قاتلان شیعه در کوه‌های ایران و سوریه. آن‌ها قلب پادشاهان و حاکمان را به وحشت می‌انداختند و چندین شخصیت مهم تاریخی را ترور می‌کردند. این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی پیتر میمی، ساخته شده است.

     

    این سریال پرخرج و پرهزینه توانسته نمره‌ی ۷.۸ را در سایت IMDB کسب کند. با وجود اینکه اکثر بینندگان (خصوصا مخاطبان ایرانی) این مجموعه را دوست داشتند، اما برخی‌ها هم معتقد بودند که سازندگان این سریال دقت تاریخی بالایی به خرج ندادند و چندین نقطه از داستان، نادرستی‌های تاریخی دیده می‌شود؛

     

    علاوه‌بر زبان و گویش عامیانه، یکی از اشتباهاتی که حسابی صدای بیننده‌ها را درآورده، معماری اسلامی مساجدی است که در شهر اصفهان نشان داده می‌شود؛ در آن برهه زمانی، مساجد باید با معماری دوران سلجوقی به تصویر کشیده می‌شدند درحالی‌که معماری مساجد نشان داده شده، مربوط‌به معماری مغول هند است. در ادامه‌ی این بحث، موضوع گلدسته‌های مساجدی که در قاهره هم نشان داده می‌شود، به میان می‌آید؛ معماری و طراحی‌ای که از این گلدسته‌ها به مخاطب نشان داده می‌شود، به قرن یازدهم تعلق ندارد. اما خب با وجود تمام این مسائل، باز هم سریال الحشاشین، به‌شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت، چیزی حدود یک میلیون بار دیده شد.

     

    اگر بخواهیم از لحاظ تاریخی هم مقدمه‌ای برای این سریال برای شما شرح دهیم، می‌توانیم اینطور بگوییم: حسن صباح یک رهبر مذهبی و نظامی، بنیانگذار فرقه اسماعیلیه نزاری بود که به‌طور گسترده با نام حشاشین یا فرقه‌ی قاتلین شناخته می‌شود؛ او همچنین در دولت اسماعیلیه نزاری، از سال ۱۰۹۰ تا ۱۱۲۴ پس از میلاد، حکومت کرد. صباح درکنار نقش خود به‌عنوان یک رهبر توانمند، یک محقق برجسته در ریاضیات، به‌ویژه در هندسه و همچنین نجوم و فلسفه، به‌ویژه در معرفت‌شناسی بود. او در غرب به نامِ پیرمرد کوهستان (Old Man of the Mountain) معروف شد؛ نامی که در نوشته‌های مارکوپولو به او داده شد که به مالکیت فرقه، بر قلعه کوهستانی فرمانروایی الموت اشاره داشت.

  8. به شخصه جاوا اسکریپت رو یکی از بهترین و پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی میدونم.

     

    مزایای جاوا اسکریپت

     

    فراهم کردن برنامه نویسی دینامیک (Dynamic) که در دنیای مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    وقتی به عنوان یک زبان سمت کاربر (Client-Side) از آن استفاده می شود، به محض باز شدن مرورگر، جاوا اسکریپت نیز به سرعت شروع به کار می کند.

     

    به لطف Javascript، برنامه نویسان نیازی به یادگیری زبان های مختلف سمت کاربر یا سمت سرور ندارند. به عبارت دیگر زبان جاوا اسکریپت تمامی امکانات مورد نیاز را در یک پکیج برای برنامه نویسی بک اند و برنامه نویسی فرانت اند فراهم می کند.

     

    تعداد زیادی کتابخانه و فریم ورک دارد که در نهایت توسعه صفحات وب را برای برنامه نویسان به امری آسان تر تبدیل می کند.

     

    یادگیری زبان جاوا اسکریپت نسبت به دیگر همتایان آن بسیار ساده تر می باشد. به علاوه اینکه دوره های آموزش جاوا اسکریپت بسیار زیادی برای یادگیری آن وجود دارد که امکان انتخاب را برای شما راحت تر می کند.

     

    بدون توجه به حجم داده ها و فایل، می توان از JS در تمامی صفحات وِب استفاده کرد.

     

    این زبان از تمامی مرورگرهای اینترنتی مدرن پشتیبانی می کند.

     

    برای استفاده از زبان برنامه نویسی Javascript نیازی به هیچ گونه کامپایلری نیست.

     

    زبان Javascript، یک زبان برنامه نویسی رویداد محور (Event-based) می باشد که در مصارف صنعتی کاربردهای بسیاری دارد.

     

     

    معایب جاوا اسکریپت

     

    اصلی ترین عیب زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، قابل مشاهده بودن تمامی کدهای نوشته شده در آن است به گونه ای که نفوذ پذیری به آنها کار ساده ای است و همین عامل امنیت وبسایت را کمی کاهش می دهد (البته با انجام یکسری کارها این امنیت قابل تامین می باشد).

     

    Javascript در سمت کاربر، اجازه خواندن و نوشتن فایل ها را نمی دهد.

     

    زبان JS از قابلیت چند ریسمانی (Multithreading) پشتیبانی نمی کند.

     

    اگرچه ارور جاوا اسکریپت به ندرت در مرورگرها دیده می شود، اما در صورت ایجاد خطا تمام وبسایت از کار می افتد.

     

    ترجمه کدهای نوشته شده در زبان Javascript در برخی از مرورگرها متفاوت می باشد.

     

    نتیجه گیری

     

    جاوا اسکریپت به دلیل مجهز بودن به بهترین فریم ورک ها و کتابخانه ها بعنوان بی نظیرترین زبان برنامه نویسی حال حاضر در دنیا شناخته می شود. شما با یادگیری nodejs می توانید یک برنامه نویسی سمت سرور فوق العاده و با یادگیری یکی از فریم ورک های سمت کاربر (React یا Angular یا Vue) یک برنامه نویس سمت کاربر تمام فن حریف شوید. لازم به ذکر است که تخصص های مرتبط با JS در ایران نیز بسیار پر متقاضی است و شرکت های بزرگ حقوق های بسیار جذابی را برای این توسعه دهندگان در نظر می گیرند.

  9. به وسیله ی این شبیه ساز میتوان سیستم عامل ویندوز را روی دستگاه های IOS شبیه سازی کرد.

     

    ویژگی‌های شبیه‌ساز UTM SE که برای دستگاه‌های اپل منتشر شده است

     

    در ادامه توضیحات App Store برای UTM SE آمده است:

     

    UTM SE شبیه‌ساز رایانه شخصی است که به شما امکان اجرای نرم‌افزارهای کلاسیک و بازی‌های قدیمی را می‌دهد.

     

    از هر دو حالت VGA برای گرافیک و حالت ترمینال برای سیستم‌عامل‌های متنی پشتیبانی می‌کند.

     

    معماری‌های x86 ،PPC و RISC-V را شبیه‌سازی می‌کند.

     

    می‌توانید ماشین‌های مجازی از پیش‌ساخته‌شده را اجرا کنید یا پیکربندی خودتان را بسازید.

     

    مبتنی‌بر QEMU ساخته شده است که شبیه‌سازی قدرتمند و پرکاربرد است.

     

    باید منتظر ماند و دید این اپلیکیشن تا چه حد می‌تواند تجربه‌ای بی‌عیب و نقص از سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ارائه کند. درهرصورت انتشار چنین شبیه‌سازی می‌تواند برای طرفداران ویندوز بسیار جالب باشد.

  10.  عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Luminar.png
    • سن واقعی: 23
    • اسم واقعی: علی
    • در چند کلمه خود را توصیف کنید: از پلیر های قدیمی سرور هستم، تازه برگشتم بعد از یه مدت نبودن.
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 تا 12 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 2 تا 2
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: از سرور رفتم برای مدتی
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل چند کلمه): چون از قدیم به این اقلیت علاقه داشتم.
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ چون قبلا چند بار اقلیت متوسط بودم و بهش علاقه دارم
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ بسیار زیاد

  11.  عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Luminar.png
    • سن واقعی: 23
    • اسم واقعی: علی
    • در چند کلمه خود را توصیف کنید: از پلیر های قدیمی سرور هستم، تازه برگشتم بعد از یه مدت نبودن.
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 تا 12 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 2 تا 2
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: از سرور رفتم برای مدتی
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل چند کلمه): چون از قدیم به این اقلیت علاقه داشتم.
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ چون قبلا چند بار اقلیت متوسط بودم و بهش علاقه دارم
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ بسیار زیاد

  12. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Luminar.png
    • سن واقعی: 23
    • اسم واقعی: علی
    • در چند کلمه خود را توصیف کنید: از پلیر های قدیمی سرور، فعال و صبور
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 تا 12 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 2 تا 2
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: از سرور رفتم برای مدتی
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل چند کلمه): علاقه ی بسیار زیاد به این فکشن 
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ قبلا هم در این فکشن بودم و از خوشم میاد
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ بسیار زیاد

  13. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Luminar.png
    • سن واقعی: 23
    • اسم واقعی: علی
    • در چند کلمه خود را توصیف کنید: از پلیر های قدیمی سرور، فعال و صبور
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 تا 12 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 2 تا 2
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: از سرور رفتم برای مدتی
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل چند کلمه): علاقه ی بسیار زیاد به این فکشن 
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ اولین بارمه میخوام توی هیتمن عضو بشم و مطمئنم تمام سعی و تلاشمو براش انجام میدم
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ بسیار زیاد

  14. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Luminar.png
    • سن واقعی: 23
    • اسم واقعی: علی
    • در چند کلمه خود را توصیف کنید: از پلیر های قدیمی سرور هستم، تازه برگشتم بعد از یه مدت نبودن.
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 تا 12 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 2 تا 2
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: از سرور رفتم برای مدتی
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل چند کلمه): چون از قدیم به این اقلیت علاقه داشتم.
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ چون قبلا چند بار اقلیت متوسط بودم و بهش علاقه دارم
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ بسیار زیاد

  15. با سلام

     

    احتمالا همتون اسم Coursera رو شنیدید

     

    به شخصه سایت ها و دوره های مختلفی رو امتحان کردم و دوره ی Full Stack از شرکت IBM یکی از بهترین دوره هایی هست که دارم میگذرونم ، تازه مدرک معتبر هم میده که میتونید توی LinkedIn یا جاهای دیگه استفاده کنید.

     

    دوره برنامه نویسی Full Stack توی این پلتفرم از پایه (صفره صفر) شروع میکنه اطلاعات شما رو نسبت به برنامه نویسی توی زمینه های مختلف بالا میبره ، بعد وارد کدنویسی و تمرین میشه، امتحان هم ازتون میگیره که مطمئن بشید یاد گرفتید.

     

    فقط پرداختش دلاریه که یا یه نفر باید براتون پرداخت کنه یا خودتون میتونید بدید سایت های مختلف براتون پرداخت کنن.

     

    دقت کنید که دوره به زبان انگلیسی هست و اگر زبانتون خوبه استفاده کنید در غیر این صورت پیشنهاد نمیکنم.

     

    قیمتش هم ماهانه 50 دلار هست و اگه خوب تلاش کنید بنظرم بتونید 3 ماهه تمومش کنید و در ازای پولی که میدید یه مدرک بسیار معتبر هم میگیرید علاوه بر یادگیری تمام چیز هایی که لازم دارید.

     

    موفق باشید :)

×
×
  • اضافه کردن...