رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Trap

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    2730
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی مطالب نوشته شده توسط Trap

  1. کسی هست که خیلی به ایونت علاقه داشته باشه؟

    هرکی علاقه داره به ایونت گذاشتن پیام شخصی ارسال کنه

     

    میخوام کار خیر کنم :D

    1. MohammadMeti

      MohammadMeti

      عجب😂😂😂😂

      @Motkhases

      @Theluffy

    2. Ras

      Ras

      @MohammadMeti من علاقه ندارم داش

       

      @AsW میتونی با 

      Theluffy arshiyas missdrakuoa mohammadmeti بری

  2. Trap

    خوش صدا تریم رفیقتو تگ کن 😂

    @Tak دختره خوشگلللل😂💜
  3. Trap

    فروش اکانت و نیک نیم

    نیک نیم Crystalline به معنی کریستالی NarcotiC نوعی مواد مخدر LuciaN اسم مرد با اصالت PuoyaN DiplomatiC سیاست مدار به فروش می‌رسد جهت استعلام قیمت پیام شخصی بدید شاد و پیروز باشید!
  4. Trap

    مایک نده ترین بازیکن سرور

    @AmirJahed صداتو شنیدممممممم ههههه
  5. درود عرض میکنم؛ گانی که با استفاده ازش به شما شلیک کردم کاملا مجاز بوده (M4) بنده هم وانتد داشتم به هرحال توضیحات بیشتر ارسال میشود، STAFF-NOTE
  6. Trap

    کشف موجودی خطرناک

    جسارتن لب نداره نوک داره😂😂
  7. Trap

    کشف موجودی خطرناک

    لاته😂
  8. آقا ممد گلللل‌

    مبارکه 💜

    1. RevenT

      RevenT

      ممنونم مشتی

  9. Trap

    کشف موجودی خطرناک

    درود خدمت شما دوستان گرامی یک موجود بسیار خطرناک پیدا کردم که میتونه در ۱۰۰ ام ثانیه به آدم حمله کنه موجودی که تو نگاه اول بسیار معصوم و گوگولی بنظر میاد اما تو نگاه دوم..... اسمی برای این موجود گذاشته نشده اما بدلیل رفتار شبیه به سگ میتونیم توله سگ صداش کنیم عکسی ازش گرفتم که میخوام باهاتون به اشتراک بذارم، این عکس در نگاه اول هست: عکسی از نگاه دوم: تو این حالت انگار مسته و هرکی رو ببینه ممکنه باهاش کارای خوبی نکنه پیشنهاد میکنم ازش دوری کنید بدرود!
  10. Trap

    رد شکایت اشتباه - Kamyab

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارم • توضیحات: بنده شکایتی کرده‌بودم در رابطه با بن بی دلیل و ایشون رد کرد، من آخر چک پیسی اکانتم کرش شد ولی ادمین ها اون لحظه رو پیسی من بودن ولی باز بن کردن من ول کردم این اتفاق رو، اما دیدم فردی شکایت کرده و دقیقا مثل من بوده و شکایتش تایید شده، خواهش مندم برسی کنید مدارک (فیلم یا عکس): لینک شکایت اون فرد: Click - Click
  11. Trap

    بهترین لیدر دسته متوسط؟؟؟

    از نظر خودم @Amiiir یا همون Deprasion لطفا نظرتون رو بگین
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...