رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

DivineWarrior

عضو
  • تعداد ارسال ها

    69
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

پاسخ های دیدگاه ها ارسال شده توسط DivineWarrior

  1. فحاشی بدون مجازات!

     

     

     

    @Poory @Lust @elyaslmi

    هیچوقت علاقه ای به دخالت در اموری که مرتبط به من نمیشد, نداشتم! لذا زمانی که به شخص یا اشخاصی با قضاوت و داوری اشتباه مورد ارزیابی قرار می گیرند بشدت ناراحت کننده است, سکوت در مقابل ناحقی شایسته و پسندیده نیست.

     

    دوستان عزیزی که در بالا منشن شده اند دارای شکایات یکسانی بودند که در بازه زمانی متفاوت توسط اشخاصی به دور از ادب مورد توهین قرار گرفته اند و در کمال ناباوری به درخواست هرسه ایشان جواب "رد " داده شد.

     

    موضوع هرسه این شکایات: کلمه: MJ بود.

    همه ما به این واقف هستیم که این کلمه مخفف چیست و با وجود نبود قوانین شفاف و واضح و همچنین بدون مجازات بودن در مورد این کلمه , بازیکنان در حال سواستفاده از این خلاقانونی هستند.

    f82610_24New-Bitmap-Image.jpg

    لینک

    @Ali @Kamyab

    باتشکر

    1. DivineWarrior

      DivineWarrior

      با سلام و درود! 

      بنده از شما واقعا تشکر میکنم، ما کاملا متوجه هستیم که اون کلمه چیه و باید به صورت کاملا جدی برخورد شود، من بابت هر بی احترامی کوچیکی شکایت نمیکنم ولی کلمه ای که این افراد بکار بردن مربوط میشه به خانواده شخص، از شما خواهشمندم @Olden لطفا به چنین بی احترامی ها توجه داشته باشید و مجازات مورد نیاز رو انجام بدید. 

       

      کاملا واضحه که از چه کلمه ای استفاده کردن و طبق شکایتی که https://forum.arsacia.ir/topic/35535-abbasmz-بن-و-ساسپند-بی-دلیل/ایشون کردن کلمه (MJ) مجرم جادویی نیست و لطفا پاسخگوی شکایات، شکایت بنده رو یکبار دیگه بررسی کنن و کار های لازم رو انجام بدن.

    2. (نمایش 7 پاسخ دیگر داده شده به این وضعیت)

×
×
  • اضافه کردن...