رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Owner

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    362
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    20
  • حمایت مالی

    50,000 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Owner

  1. دلمون به لول بالا و ۹ سال خواب بودن اکانتمون خوش بود که بیشتر بخر بیشتر ببر اومد و یک روزه خیلی هارو ۹ سال خوابوند ?

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 1
    2. Aone

      Aone

      پایان تلخی بود

      ولی داره به تلخی بی پایان تبدیل میشه?

    3. Aboll
    4. MaslhKhan

      MaslhKhan

      تبریک میگم حامد جان

  2. خبر فوری...




    بنده به دلیل مشغله کاری در زندگی شخصی نمیرسم این روزها بازی کنم، اما از همینجا حمایتم رو از میلادمون اعلام میکنم و دوستانی که بهش رای بدن در روز برگشتم به سرور ازشون تقدیر و تشکر خواهم کرد.

    رای ما، Milademun
     

     

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 1
    2. MILADemon

      MILADemon

      عشقی دادا ❤️

    3. SossisTokhmemorgh
    4. FeLFLi

      FeLFLi

      زمانی میشه به قدرت کسی پی برد که با یه استوری اینقد فکر جوونای مملکت و به کار بندازه ?

       

  3. آدمی که کارای کثیف خودش رو میسپاره به بقیه انجام بدن و خودش فقط تماشا میکنه، قطعا ...





    3 نقطه رو شما پر کنید :))

    1. Beigi

      Beigi

      این بده.?

    2. Meliva

      Meliva

      بد شد که?

    3. DARTHHOOMAN

      DARTHHOOMAN

      قطعا نزد @Rasputin پرورش یافته. ??✊?

  4. حالم بده...




    مثل پسری که 28 سالشه و کل زندگیش شده رسیدگی به مشکلات آدمای 15 ساله و تو دنیای واقعی هیچی نشده ?

    1. Beigi
    2. TabahKar

      TabahKar

      جالبه هرگزم نمی میره ?✌️

    3. Arshiyam

      Arshiyam

      ?? این بده

  5. اسکار احمقانه‌ترین حرفی که یه نفر میتونه برای توجیه بیاره میرسه به:

     



    "داستان داره، حالا بعدا واست تعریف میکنم"

    1. Beigi

      Beigi

      منو کشیدی اینجا بگی بعدا تعریف میکنم؟?

    2. DARTHHOOMAN

      DARTHHOOMAN

      داش بیا باهم استار وارز ببینیم ?✊?

       

  6. ممنونم از حمایت تمامی کسانی که تا این لحظه کامنت گذاشتن و لایک کردن، بهترینید. @ArSaCiA یادم رفته بود اصل کاری رو تگ کنم.
  7. سلام و درود با توجه به اینکه شهردار در بازی هیچ نقش مهمی نداره و بازیکن ها با آنلاین شدن شهردار به وجد که نمی‌آیند هیچ، بلکه اصلا شهردار رو عددی حساب نمیکنن، بنده پیشنهاد دارم یا شهردار رو حذف کنید یا موارد زیر به قدرت های شهردار اضافه بشه تا بلکه به شهردار شدن افتخار کنیم و واسش سر و دست بشکونیم. 1. برگزاری مسابقات روزانه (Mayor's Event) از خزانه شهرداری شهردار باید بتونه از اون پولی که داخل خزانه ذخیره شده که عددش هم بسیار بالاست، برای برگزاری مسابقه استفاده کنه، به طور مثال کامندی بیاد تحت عنوان "MayorEvent/" و شهردار بتونه جزئیات مسابقه و مبلغ رو تعیین کنه و اون پول از خزانه کم بشه. 2. افزایش میزان کمک به بازیکنان (با توجه به قیمت های جدید سرور) همونطور که میدونید شهردار نمیتونه بیشتر از 1000 دلار به بازیکنان کمک کنه، با یک حساب سرانگشتی اگه شهردار روزی 3 بار کمک کنه و هربار 50 نفر آنلاین باشن (لول 2 تا 7) در بهترین حالت روزی 150 هزار دلار از خزانه کم میشه که تا تقریبا 4 سال دیگه اگه کسی کمک هم نکنه تو خزانه پول هست، پس شهردار باید بتونه یک مبلغی رو کمک کنه که بازیکنان واسش حتی آنلاین بمونن، 1000 دلار الان پول یه دونه سرویس اتوبوس هم نیست، پیشنهاد بنده حداقل 10 هزار دلار هست برای بازیکنان لول پایین. 3. گرفتن 6 وانتد در صورت کشتن شهردار همونطور که میدونید تو دنیای واقعی رئیس جمهور و رهبر و شهردار و کلا آدم های مهم کلی بادیگارد و نیروی حفاظتی دارن، خب ما کلا یه دونه شهردار داریم تو آرساکیا یکی حال نکنه با مشت میگیره میکشتش، یعنی چی؟ بادیگارد نداره اوکی، اما حداقل کسی که شهردار رو کیل کنه باید 6 وانتد بگیره (در صورتی که شهردار گزارش کنه) تا اینطوری هم هرکسی جرئت نکنه شهردار رو مورد هدف قرار بده و هم آدمایی که خیلی خفن هستن شهردار رو کیل کنن و بگن 6 وانتد چیه؟ هزار تا وانتد هم بدی من میکشمت. 4. تعیین حقوق هفتگی شما داخل فکشن ملایم هم بری رنک 1 هم باشی هفته ای 45 هزار دلار حقوق میگیری، شهردار متاسفانه هیچ حقوقی نمیگیره و تقاضا دارم برای شهردار حقوق هفتگی تعیین بشه که در جلسات هفتگی تیم استف این حقوق به حسابش واریز بشه. 5. کامند نشان دادن برترین کمک کنندگان روزانه / هفتگی / ماهانه / کلی خیلی وقت ها ممکنه بازیکن ها کمک کنند و شهردار آنلاین نباشه تا ازشون تشکر کنه، تقاضا دارم کامندی به بازی اضافه بشه مثل "Charityinfo/" که مثلا با انتخاب روزانه، هفتگی و یا ماهانه بازیکن ها بتونن ببینن 10 نفر اولی که بیشترین کمک رو در اون روز / هفته / ماه / کلا چه کسانی اند.
  8. open_this_wzc4.png




    اینجانب پدر سرور بسیار متشکرم از حمایت باورنکردنی و حیرت انگیز شما عزیزان که لطفشون رو از بنده دریغ نکردن و مسبب تصویب شدن انتخاب بنده در این انتخابات شدند، انشالله با توفیق ایزد منان مناظره ای پیرامون روند رشد کمک‌رسانی به هم وطنان سرزمین آرساکیا برپا خواهیم داشت که مصمم هستم این مراسم مجلل و پرتلاو برگزار خواهد شد و دعوت به عمل میاوریم از صاحب نظران در حول محور مذاکره حضور پیدا کنند تا میزبان مملوی شما محققان آرساکیایی باشیم.

    انتهای پیام.

  9. ...


     


    رای بدید، جبران میکنم واستون ?

    1. Owner

      Owner

      @Asli مرسی که این وضعیت رو لایک کردی و به Days رای دادی ?
      @Shxyan مرسی که از طریق وضعیت من از رای گیری باخبر شدی و به Originall رای دادی ?

    2. MaslhKhan

      MaslhKhan

      ????فقط کامنت ها

    3. TheMasTeR

      TheMasTeR

      @Owner خواهش میکنم

  10. خبر فوری!



    دوستانی که میخوان از پدر سرور در روز رای گیری حمایت کنند، لطفا کامنت کاندید شدن من رو لایک کنند :(
     

     

    1. LoverBoy

      LoverBoy

      سلام بر پدر عزیز سرور بی شک شما در انتخابات رای کافی رو میارید و انتخاب خواهید شد #پدر-سرور

  11. به زودی ویدیوی "زندگینامه سرور" منتشر میشه، دوستانی که میخوان ببینن سرور سال 2017 سرور چه شکلی بوده و قیمت های خونه ها و ماشین ها و ایونت ها و ... رو در سال 2017 ببینن، این فیلم رو نباید از دست بدن.

     

     
    اگر تعداد لایک های این پیام بیشتر از 30 تا بشه همین فردا منتشر میشه، چون ویدیو آمادست فقط بسته به حمایت شما زمان انتشارش تعیین میشه.

    مدارک اثبات آماده بودن ویدیو:

    کاور: کلیک کنید
    جایزه ایونت 2017: کلیک کنید
    بیشترین بازیکن های آنلاین 2017: کلیک کنید


     
    1. QwE

      QwE

      خوبع

    2. LoverBoy

      LoverBoy

      من لیمیتم ?

    3. MohamadHosseiN

      MohamadHosseiN

      چی شد پس

  12. سلام مجدد خدمت همگی. ممنونم از تمام کسانی که تا این لحظه با لایک ها و کامنت هاشون کلی تاثیر مثبت داشتند در روند این تاپیک. من تمام کامنت هاتون رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که این کامند میتونه با شرایط زیر اضافه بشه که نظم و تعادل فروش طلا از سرور فاصله نگیره. قوانین تبدیل طلا به پول بازی: تبدیل طلا به گیفت کارت های 808 تایی به بعد (2040, 3090, 4180 و ...) و سپس فروش گیفت کارت. در هر روز فقط یک بار بشه تبدیل انجام داد. (جلوگیری از تبدیل کردن تمام طلاها به گیفت کارت های 808 تایی) تا طلای تبدیل شده فروخته نشده توانایی تبدیل طلای مجدد به گیفت کارت رو نداشته باشیم. سطح بندی کردن تبدیل طلا به گیفت کارت. (یعنی مثلا کسی که لولش 10 هست برای دریافت گیفت کارت 808 تایی باید 1600 تا طلا ازش کم بشه، کسی که لولش 20 هست 1300 تا و بدین ترتیب اونایی که لولاشون کمتر هست طلاهاشون ارزش کم تری پیدا میکنه، این کار برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی هست) پ.ن: لطفا هیچکس بعد از این پیام هیچ کامنت جدیدی نزاره تا این کامنت به عنوان کامنت آخر باشه و دیده بشه، صرفا در صورت موافقت این کامنت رو لایک در صورت مخالفت با ایموجی ناراحت ری اکت بدید. پ.ن2: اگر هم این پیام رو بعد از گذاشتنه کامنتتون دیدید، کامنتی که گذاشتید رو پاک کنید. (هاید کنید)
  13. سلام و درود شما که فروش طلا با پول بازی رو مجاز کردید، شما که [Redeem/] و [SellGiftCard/] و دستورات این چنینی رو آوردید، شما که خودتون موافقید بازیکن ها به هم طلا بفروشن با پول بازی. پس لطفا دستور [ <SellGold <Player ID> <Amount> <Price/] رو وارد بازی کنید و مارو از شر طلاهای اضافی تو اکانت راحت کنید. <Player ID>: آیدی بازیکنی که میخوایم بهش طلا بفروشیم. <Amount>: مقدار طلایی که میخوایم بهش بدیم. <Price>: قیمتی که واسه اون مقدار مد نظرمونه. توضیح: ما داخل اکانتمون طلا داریم، دستور [SellGold/] رو بیارید تا بتونیم هرچقدر از طلاهایی که میخوایم رو آبشون کنیم، من الان 1 سالو نیمه 28 هزار طلا الکی تو اکانتمه که به دردم هم نمیخوره، حداقل پولش کنم بزارم بانک سود بگیرم. پ.ن: دقیقا مشابه فروش مواد اسلحه که با [SellMaterials/] صورت میگیره، برای طلا هم این قابلیت اضافه بشه. دوستانی که موافق هستند لطفا این تاپیک رو لایک کنند بلکه برسه به گوش @Ali چون اضافه کردن این دستور کاری نداره.
  14. سعی کنیم دنبال کننده "حرف دل" باشیم نه "حرف مردم"، از یه استقلالی راجب پرسپولیس بپرس، شروع میکنه مسخره کردن، حالا از یه پرسپولیسی راجب یه استقلالی بپرس، بازم شروع میکنه مسخره کردن، همیشه "حرف مردم" بر اساس سلیقه و علاقه خودشونه، اگه دنبال واقعیتی، بزار مغز و دلت واقعیت رو پیدا کنند، واقعیت رو نمیشه از "حرف مردم" بدست آورد.

    (یادت نره، حرف مردم میتونه باعث تغییر روند یک اتفاق خوب بشه)

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 3
    2. YouRFatheR
    3. Owner

      Owner

      @MILADemon ولی بعضی ها به خاطر حرف مردم چه کارایی که نمیکنند:))
      @llErrorsll بله.
      @DoNaLd سلطان خواستم اینو برسونم که صرفا ادما نظرشون راجب بقیه از روی علاقه ای هست که خودشون دارن، وگرنه که خودم پرسپولیسی ام سلطان قرمزته ???
      @StoneHeart #فدات

    4. DoNaLd
  15. ویدیوی "اون مثل داداشم بود" هم اکنون در قسمت "گفتگوی آزاد" در دسترس می باشد، برای این کار زحمت زیادی کشیده شده است لطفا اگه خوشتون اومد لایک و کامنت در لینک زیر فراموش نشود.

     

     

     

     

     

  16. Ad/ های مکانیک ها بعد از این آپدیت: Monster, Hotring, Bloodring va House haye balaye 100Million kharidari mishavad پ.ن: 30 دقیقه 350 هزار دلار؟ فکر نمیکنی یکم زیاده؟ پیشنهادت خوبه فقط قیمت و زمان محاسباتت خارج از منطق هست، مثلا 2 الی 3 روز طول بکشه هر تقویت واسه هر ماشین خوبه، یعنی مکانیک کامند رو بزنه و بعدش اف هم بشه مهم نیست، 2 روز ولی حداقل طول بکشه پول بهش برسه و ماشین تقویت شه.
  17. با عرض شرمندگی، اگر میبینید پدر سرور در غیبت به سر میبره و نیستش 2 تا دلیل داره، اول اسکرین شات پایین

     http://prntscr.com/1562mv9

    دوم اینکه تو دنیای واقعی خلاف نکنید! دیشب تو بازداشتگاه خوابیدم، به خاطر یه خلاف کوچیک، رفیقم ممکنه 1 سال زندان با 74 ضربه شلاق واسش ببرن، فردا هم باید برم تلاش کنم ماشینمو از پارکینگ در بیارم

    درضمن، دوسته من سنش کم بود، زیر 18 بود مثله اکثر شما، فکر نکنید سنتون کمه، گل بکشید، مشروب بخورید، آبجو بخورید کاریتون ندارن! رفیقم 17 سالش بود، فردا اگه ضامن نیاد واسش 1 سال زندان میبرن که باید 1 سال بره کانون (چون زیر 18 هست)، هیچ رحمی هم ندارن، جرممون هم حمل 1 لیتر عرق تو ماشین بود که دوستم گردن گرفت :) دمش گرم، واسه ازادیش فردا دعا کنید، از بچه های آرساکیا هم هست.

     

     

    مطابق ماده ۷۰۲ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات)، درخصوص حمل مشروبات الکلی، آمده است که:


    « شخصی که اقدام به ساختن، خرید و فروش، حمل یا نگهداری مشروبات الکلی کند یا آن را در اختیار شخص دیگری قرار دهد، به ۶ ماه تا یک سال حبس و همینطور تا ۷۴ ضربه شلاق و نیز پرداخت جزای نقدی به ۵ برابر ارزش عرفی کالا محکوم می شود.»

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 4
    2. MILADemon

      MILADemon

      ?امیدوارم سریع حل بشه

    3. MohamadHosseiN

      MohamadHosseiN

      ناموسن کی عرق میبره با ماشین :|?

    4. Leyt

      Leyt

      وقتی جنبه نداشته باشی همین میشه

  18. متاسفانه ویدیوی "احمد ذوقی" که دیشب گذاشتم که کلی ادیت روش بود رو به دلیل منکراتی بودن پاک کردند! در تلاشم مجوز پخش بگیرم، امروز میزارمش ایشالله.

  19. In the name of the FatheR, the Son, and the holy spirit.

  20. با سلام و درود خدمت همگی. یه سوال مهم، لول (Level) یعنی چی؟ پاسخ این سوال شاید از نظر خیلیا کلمه ی "سطح" باشه، ولی نه، تو این سرور سطح اونی که لول 100 عه با سطح اونی که لول 40 هست یکیه، عملا هیچ فرقی جز یه عدد باهم ندارن که به نظرم به هیچ دردی نمیخوره جز اینکه جلو 4 نفر پز بدی که لولت بالاست، اونا هم برگردن بگن "ما هم اگه اسلیپ میزاشتیم لولمون اندازه تو بود برو دنبال کارت". آخرین مرحله ی به درد بخور بودنه لول (Level) کجاست؟ همانطور که میبینید، دیگه از لول 50 به بعد عملا لول به هیچ دردی نمیخوره؛ عملا هیچ خاصیتی جز اینکه باید الان 300 هزار دلار بدیم لول اپ کنیم نداره، تازه شهردار هم که لول 50 میخواد زیاد جذابیت و کارایی خاصی جز 2 3 تا کامند نداره. راهکار چیست؟ خب، بسم الله الرحمن الرحیم، بپردازیم به راهکار هایی که من پیشنهاد میکنم برای لول، تا از کم ارزش بودن تر بیاد، و بازیکن های بیشتری برای لول از دستور [Sleep/] استفاده کنند، @Ali این قسمتو توجه کن بهش، وقتی لول اهمیت داشته باشه، بازیکن های [Sleep/] بیشتر میشن، و این یعنی بازیکن انلاین بیشتر در لحظه! 1. (( سود بانکی )) : از لول 30 به بعد، هر 10 سطح که شخصی بالا میره لولش (...، 60، 50، 40، 30،) یک هزارم درصد (%0.001) سود بانکی افزایش پیدا کنه، یعنی مثلا اونی که لولش 100 هست و کاربر ویژه هم هست، به جای %0.009 سود بانکی، %0.017 سود بانکی میگیره، یعنی از هر 1 میلیون دلار پول، به جای ساعتی 90 دلار، ساعتی تقریبا 180 دلار میگیره، که این یعنی بالانس. 2. (( جان اضافه )) : از لول 10 به بعد، هر 5 سطح که شخصی بالا میره لولش (...، 25، 20، 15، 10،) 2 درصد (Muscles) بیشتر بتواند داشته باشد، یعنی به طور مثال الان اخرین درجه (Muscles) %100 درصد می باشد که به معنیه 50 جان اضافه هست، و با این راهکاری که بنده دادم هر 5 لول 1 جان اضافه بیشتر میتوانیم داشته باشیم، یعنی کسی که لولش 100 هستش، 18 جان بیشتر نسبت به کسی که لولش 10 هست داره، و اینطوری واسه اعضای دسته متوسط لول بالاها میتونن کارآمد تر باشن! 3. (( سطح بندی کردن اسکین )) : به نظرم اینکه یه نفر که لولش 10 هست میتونه ظاهری داشته باشه که شخصی که لولش 60 هست داره، واقعا ناعادلانه است، به نظرم باید اسکین ها جوری باشه که نیازی نباشه ما واسه فهمیدنه لول اشخاص از دستور [Id/] استفاده کنیم، ویژه یا معمولی فرقی نمیکنه، ولی اسکین هارو سطح بندی کنید، مثلا از لول 1 تا 10 فقط میتونن این اسکین هارو بردارن، لول 10 تا 20 این و الی آخر، که مثلا اسکینی که فقط واسه لول 50 به بالا بازه، مشخص کنه که فلانی که داره راه میره لولش 50 به بالاست، و بتونه با غرور دکمه آلت (Alt) رو بگیره و لاتی راه بره! 4. (( طلای اشانتیون بعد از خرید )) : از لول 10 به بالا، به ازای هر لول، (10،11،12،13،14) بعد تکمیل فرایند خرید، با توجه به مقدار طلا و مقدار سطح شخص، طلای اضافه دریافت کنه، مثلا هر 1 لول 2 طلای اضافه بعد از تکمیل خرید و با توجه به مقدار خریدش دریافت کنه، مثلا لول 50 که 200 طلا میخره، شامل این طرح نشه، ولی اگه مثلا 800 طلا خرید، 80 طلای رایگان دریافت کنه، و اگه 10000 طلا خرید، 400 طلای اضافه دریافت کنه. 5. (( ظرفیت بیشتر داشتن ماشین )) : اشخاص لول 30 تا 50 بتونن حداکثر 3 ماشین، 50 تا 70 بتونن 40 ماشین، 70 تا 90 بتونن 5 ماشین، و 90 تا 110 بتونن 6 ماشین و با همین ترتیب هر 20 تا لول 1 ظرفیت ماشینشون افزایش پیدا کنه تا اگر خواستند همزمان از 2 ماشین بیشتر داشته باشند، البنه این شرایطی که گفتم واسه کسی هست که دارای پرمیوم هست و اگر پرمیوم نباشه این ظرفیت ها شاملش نشه. 6. (( اضافه شدن دستوره Bully/ )) : از لول 20 به بالا، افراد واسشون دستوری تحت عنوان Bully/ اضافه بشه، که هر 5 ساعت یک بار بتونن ازش استفاده کنن و فقط روی افراد لول پایین ترشون باشه (هم سطح هم نباشن) و شرحش اینجوری باشه که وقتی مثلا یه لول 50 به یه لول 40 این دستور رو میزنه، داخل چت این متن نوشته بشه (Username1 Bullied Username2 and it turned out who is the Boss!) یا یک متن مشابه، سپس داخل بازی شخص لول بالاتر شخص لول پایین تر رو هل بده و طرف پرت شه رو زمین و وقتی بلند میشه لباسشو از خاک تمیز کنه. (این دستور بر روی تیم کارکنان قابل اجرا نباشه و در صورت استفاده آن بر روی اعضای دسته ویژه، بتوان 2 عدد وانتد لول داد) 7. (( رنگی شدن لول بالای سر )) : با توجه به لول، از سطح 1 تا 100، از رنگ سفید تا قرمز پر رنگ، سطح افراد بالای سرشون نمایش داده بشه، یعنی مثلا اونی که لول 1 هست بالای سرش بنویسه لول 1 و رنگش هم کاملا سفید باشه، و اونی که لولش 100 هست با رنگ قرمز پر رنگ بالای سرش بنویسه لول 100، یا مثلا اونی که لول 50 هست بالای سرش با رنگ قرمز معمولی بنویسه لول 50، تا هم لول افراد در نگاه اول با توجه به رنگ و لول بالای سر و همچنین اسکینی که دارن مشخص باشه. 8. (( اسلحه های جدید )) : ما کلی اسلحه مجاز داریم که داخل اسلحه فروشی ها نیست، اسلحه های که باگ نیستن ولی نمیشه خریدشون، از لول 20 به بالا، با هر 10 لول افزایش، بشه از داخل اسلحه فروشی ها اسلحه مرتبط با اون لول یا پایین ترشون خرید، مثلا Sawn Of Shotgun رو لول 70 تا 80 بتونه بخره، لول 40 تا 50 بتونه CombatShotgun بخره و الی آخر... خب تا همینجا کافیه، @Ali تو چند تا از این کار هارو هم انجام بدی مطمعن باش افراد بیشتری حاضرن [Sleep/] بزارن اکانتشونو، الان فکر میکنی چرا صفحه 1 صفحه 2 و کلا لول بالاها کلا چند تاشون موندن و [Sleep/] میزارن؟ چون فهمیدن لول به درد نمیخوره دیگه هیچ فایده ای نداره، با این کارت یکم به سرور جون میبخشی و لول رو ارزشمند میکنی برای همه! @Somyri @SajAli @emadasiaban @ORTEGA @LoyaL @SaLiOne @MetalHeart @aryan82 @SFC @Cake @Rubix @ALITA @Arshiyashams3897 @Tiory @Liberty @FcPoker @AlBeRT @3ezar @Thisispooya @iLeytoM @Olden @YoNigga @TheBig @Danir @AminsVn @NiCuLaS @KulaK @Farab @Reyhne @Kiyarash @PabloEscobar @Dani @Angelips @VaRan @iMoBiN @RealSlimShady @AliAgent @Professor @tigermaster @Reject @OmidGH @EBi @Monty @Amiiir @iMahDi @AryaS @vortex123 @Wick @Awsl @VARTOLU @MarSeL @sajjadfd @djamer @Toofan @WilsonRGR @iHeCToR @Lazyboy @DarkSide @BiG @Cyborg @Radan @Edwardo @BADMAN @mns @RoseRain @Mistress @Hardness @HunterBoY @Forget @Ryse @KingArshiya @Rezza @Universe @MyOwnRules @AliBozorG @Meli دوستان لطفا اگر نظری، پیشنهاد اضافه ای و یا انتقادی در این خصوص دارید حتما زیر این تاپیک بیان کنید تا نظر @Ali جلب بشه در این خصوص.
×
×
  • اضافه کردن...