رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ABADAN

عضو
  • تعداد ارسال ها

    150
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ABADAN

  1. ABADAN

    مدارس دولتی ۷ صبح😂:

    واکنشه ما با این مدیر: ما داریم زحمت میکشیم
  2. ABADAN

    بن بی دلیل-Sajjad

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: خداوند و ۱۲ امام • توضیحات: بسم الله الرحمن الرحیم من مثل هر روز داشتم کار میکردم و وال میزدم که آقا سجاد مارو تی پی کرد پیشش اول رو ما تیکه انداختن و گفتن تو این سرور خیلی چیز های قشنگی هست اگه آن بن کردی بیا نشونت بدم بعدش منو بن زد رفت بدون هیچ مدرکی و دلیل و اطلاعی و من می‌خوام شما ادمین ها عزیز پیگیری کنید که چرا آقا سجاد مارو الکی بن زد وقتی منو بن زد قبلش یه دختر پیش خودش تی پی داد و جلو اون منو بن زد که خودشو نشون بده قضاوت با خدا و با شما ادمین ها و درخواست میکنم مدرک هارو از آقا سجاد بگیرین • مدارک (فیلم یا عکس):
  3. ABADAN

    جک بی مزه

    وقتی تخم های هندونه میخورن میدونید چی میشه؟ هندونه خوشش میاد
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...