رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Tommy

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    3806
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    4

تمامی مطالب نوشته شده توسط Tommy

  1. مبارکه سلطان ❤️ 🔥 

    1. Abolfaazl

      Abolfaazl

      عشقی ستون👑❤️

    2. FaiL

      FaiL

      مبارکه ابوالفضل جان🔥

    3. Abolfaazl

      Abolfaazl

      @FaiL قربونت امیر جان❤️💐

  2. Tommy

    بن اشتباه - Younes

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ایشون منو بی دلیل بن کرد به دلیل بحث و آقا Bahram بحث رو شروع کرد و ایشون رو مجازات نکرد این بی انصافی هست • مدارک (فیلم یا عکس): ایشون باید مدارک رو بده
  3. Tommy

    خوشتیپپپپ🗣️

     

    چقد شما خوشگلی سلطاننننتنن 🫂❤️

    1. Ezi

      Ezi

      قربونت جیگر  ❤️🫂

  4. Tommy

    چند سالته؟؟!

    بنده 60 سالم هست علاقه زیادی به بچه ها دارم ❤️🗿
  5. Tommy

    به به مبارکه سلطان مهران  ❤️ 🔥 

  6. Tommy

    مبارکه سلطان ❤️ 🔥 

    1. Trap

      Trap

      خیلی ممنونم ازت آقا مهدیِ گل❤️

  7. Tommy

    دیموت کردن از استف و پارتی بازی - Parsa

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام درود بنده 7 ماه در تیم استف بودم قبل از استفاع حساب نمیکنم بنده تو لیست ادمین بودم پارسا خراب کرد چیزی نگفتم کاری نکردم و گفتم ولش کن ایشون ادمینی منو بی دلیل خراب کرد گفت لحن بد هلپمی ولی کسی شکایت نکرده بود و ایشون مدرک ندارد از تو هلپمی من چند روز پیش هم من اشتباه دستم رفت تو مایک آهنگ پخش شد من 2 تا SV داشتم و 1 SV داد دیموت شدم ایشون میگه شما در پینتبال کل میکنید و مدرک داشتم طرف فحش ناموس میداد چند روز به پارسا PM میدادم که وقت داری ولی ایشون کنار پینتبال داشت با بچه ها حرف میزد و به ما اهمیت نمیداد پارسا شما پارتی بازی کردید و منو دیموت کردید منی که این همه تو تیم به بهترین حالت ممکن زحمت کشیدم اینطوری جواب میدید؟ چرا انقد بی انصافی هست در تیم من تمام تلاشم رو کردم ایشون زد تو ذوق من • مدارک (فیلم یا عکس):من مدارکی نباید بدم
  8. مبارکه سلطان ❤️ 🔥 

    1. mohammadmahdiakbari

      mohammadmahdiakbari

      خیلی خیلی چاکریممممممممممممم

  9. Tommy

    معلم زبان های مدرسه😂:

    وایی سم بود چقد بنازم 😂
  10. داش منم تو راه هستم 😂🤙
  11. قدیم بهتر بود حاجی و این طنز نیست
  12. Tommy

    بهترین ماشین ایرانی چیه؟

    پرشیا و 405 همین 🤙
  13. مبارکه سلطان ❤️ 🔥 

    1. CristaL

      CristaL

      مرسی عزیزم♥️

  14. Tommy

    مجلس ختم

    بنازم دس خوش خیلی خوب بود
  15. Tommy

    Abdullah - Traapist War Video

    بنازم حاجی ادامه بده
  16. Tommy

    عکس پروفایل

    این موضوع برای خودم هم تا حالا پیش اومده ولی خوب
  17. Tommy

    عکاسی

    الان کی حال داره آخه از خونه بره بیرون عکس بگیره بیاد 😐
  18. Tommy

    بیا تو بگم

    زیاد طنز نبود داش ولی درکب خوردش
  19. والا کسی رو نمیدونم بخوام الان تگ کنم
  20. اکتیویتی میزنم دیگه
  21. Tommy

    پراید کنسله اسا

    من هم پارس دارم 🗿🤙
  22. Tommy

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    @Crack سلام شما خوبید 🗿 دلال چیه خدایی این انقد پول زده جیب 😂
  23. اومدم لیدر خوب تگ کنم دیدم دعوا شده ولش کن 😐
  24. سلام بندازیم سلطان 🤙🤙📿🗿

    1. Mahd1

      Mahd1

      سلام عزیزم

      فعلا که پژو تو پارکینگ خوابه داش باید برم جمش کنم

      ولی خو اینم بگم توربو سرش گزاشتم گیربکس دستچین خواستی میندازیم 

      ولی تا ۱ ماه دیگه تقریبا تموم میشه

  25. Tommy

    یک جمله به Ali Assassin 🤓 :

    سلام اگه میشه برای محرم مراسم بزارید بریم هیت 🏴🖤
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...