رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

iMohammadAmin

آزماینده بتا
  • تعداد ارسال ها

    3039
  • تاریخ عضویت

  • روز های برد

    13

تمامی مطالب نوشته شده توسط iMohammadAmin

  1. درود این مورد با همکاری دوست ارجمندم @Deerawich بررسی‌ و تست شد. و مشاهده گردید.
  2. درود و تهنیت این مورد با همکاری @Deerawich ارجمند بررسی شد توضیحات توسط دوست عزیزم داده شده .
  3. درود مشاهده شد اما تا پاسخ توسعه دهندگان محترم صبور باشید.
  4. درود موارد این چنینی تکراری است.
  5. درود این مورد تکراری است پاسخ شما در تاپیک زیر داده شده.
  6. iMohammadAmin

    باگ Service Taxi (اسکریپت)

    درود این مورد شامل دستورات مدیریتی است و در نهایت باگ نمی‌باشد.
  7. درود این مورد بررسی و مشاهده گردید. به دفعات زیاد انجام بشه حتی امکانه دیدن با اسلحه هم از بین میره اگر Toys در صورت شما باشه. تا پاسخ توسعه دهندگان محترم صبور باشید.
  8. درود و تهنیت این مورد بررسی و مشاهده گردید.
  9. درود این مورد با کمک دوستان عزیز مشاهده شد.
  10. درود این مورد تکراری است و قبلا گزارش شده است.
  11. iMohammadAmin

    (بازی) باگ Anim و Atmwithdraw

    درود مشاهده شد.
  12. iMohammadAmin

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 2026/05/29 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ این احتمال وجود دارد که بیرون باشم و به جلسه نرسم باید از رفقا شیرینی بگیریم درصورت حضور در جلسه رد شود.
  13. درود و تهنیت تمامی موارد مورد نیاز توسط دوستان ارجمندم در تاپیک زیر قرار داده شده و آموزش آن نیز قرار دارد.
  14. درود مشاهده شد اما تا پاسخ توسعه دهندگان محترم صبور باشید.
  15. درود این مورد مشاهده شد اما صحت آن به عنوان باگ کمی دشوار است شما وقتی توی حالت Sleep قرار دارید گوشیتون داخل حالت شارژ قرار میگیره و انیمشینی برای زمان شارژ این مورد وجود نداره برای همین شارژ گوشی رو به شما 100 درصد نشون میده بنظر حالتی برای شارژ باید اضافه بشه و تصمیم با تیم توسعه دهندگان محترم هست.
  16. درود این مورد با همکاری عموی عزیزم @Farab بررسی و مشاهده گردید.
  17. درود این مورد مشاهده گردید.
  18. درود بنظر این مورد باگ نمی‌باشد. تا پاسخ توسعه دهندگان محترم صبور باشید.
  19. iMohammadAmin

    War Video - MinDConTrol

    خدا قوت مهدی جان
  20. درود این مورد درحال حاضر در بخش لیدر ها وجود دارد.
  21. iMohammadAmin

    (اسکریپت) باگ Bail/

    درود این مورد مشاهده گردید با همکاری عموی عزیزم @Farab
  22. iMohammadAmin

    باگ نمایندگی (اسکریپت)

    درود این مورد باگ نمی‌باشد.
  23. iMohammadAmin

    باگ کاتانا (اسکریپت)

    درود این مورد مربوط به خود بازی هست و امکان رفع آن وجود ندارد.
  24. iMohammadAmin

    (اسکریپ) صورت های عجیب

    درود گزارش شما با استانداردهای تعریف شده برابر نمی‌باشد همچنین این مورد تکراری است. فکر میکنم قبلا بهش برخوردم اما به شدت مورد کمیابی هست.
  25. عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود خدمت آزماینده های بتا گرامی خوب این مورد رو چند وقت پیش اتفاقی بهش برخوردم موضوع از این قراره این وسیله نقلیه وقتی از دستور Selfrefill/ استفاده میکنی Checkpoint رو دقیقا وسطه این وسیله میندازه که هیچ راه دسترسی بهش وجود نداره برای اینکه Selfrefill/ انجام بدی و اصلاً این دستور انگاری کار نمیکنه رو این وسیله. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت لزوم فرستاده میشه. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): این وسیله رو سوار بشید Selfrefill/ انجام بدید متوجه میشید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...