رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

BikaS

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1028
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره BikaS

  • تاریخ تولد 12/12/2005

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    AmirMohamad

آخرین بازدید کنندگان نمایه

9421 بازدید کننده نمایه

دستاورد های BikaS

با تجربه

با تجربه (11/14)

  • ماشین ارسال نادر
  • خیلی محبوب نادر
  • دنبال شده مشتی
  • یک سال گذشت
  • همکار

نشان‌های اخیر

311

اعتبار در سایت

  1. BikaS

    رد شکایت بی دلیل | Ali

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: سلام سلام! علی جان داداش میای تو شکایت یه نگا میکنی میری اصلا نه مدارکو چک میدی نه توضیحات رو برادر! کجای قانون بازی نوشته بیرون بخش بازی شما پشتیبانی میکنید؟ ایا شما اثبات اینو داری که بنده معامله ای کردم؟ اکانت بنده با جعل مدرک بن شده بنده از اپلیکشینی استفاده نکردم تا این موقع نت ملی تو بازی هم اصلا چیزی نگفتم شما هم اصلا رسیدگی به این موضوع نمیکنی برادر حداقل یا تیکتتو جواب بده یا شکایت رو درست بررسی کن چه وضعشه خدایی اکانت من 10 روزه بی دلیل بن و دلیلشو خودم نمیدونم که کی کجا سع تا لامبور معامله کردم؟ بررسی کن داش اگه طرفدار حق هستی! @Ali بدرود! • مدارک (فیلم یا عکس):لینک شکایت
  2. خدانگهدارت امیرمحمد

    عالی بودی و هستی

    امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی

    1. BikaS

      BikaS

      عشقی داداش مراقب خودت باش مرد❤🌹

  3. با اینکه بدی کردم بهت ناراحت شدم خدا نگهدار داداش

    1. BikaS

      BikaS

      بازیه داداش پیش میاد بدرود دادا🥰

  4. Mael

    خدانگهدار به اميد زندگی روشن با لحظاتی طلایی

    و آینده درخشان!

    1. BikaS

      BikaS

      عزیز دلی داداش ایشالله همچنین شما🫶🏻

  5. رفقا خوبی بدی دیدین حلال کنین بهترین ها نصیبتون بشه

     

    1. BiMaR

      BiMaR

      توهم داری میری 

    2. BikaS

      BikaS

      اره رفیق :)

       

    3. BiMaR

      BiMaR

      هعب

  6. ماهم رفتنی شدیم :)

    خوبی بدی دیدین حلال کنین

    خدافظ رفقا

    با ارزوی موفقیت برای کل پلیر های عزیز 

    چی  هرچ

    1. BalaaCh

      BalaaCh

      خداحافظ 

  7. BikaS

    نا حقی و ناعدالتی | Sajjad

    @Ali داداش با بنده در ارتباط باشید!
  8. اعتماد نکن اعتماد کردن تاوان داره😉

    1. sHaFaQ

      sHaFaQ

      الان شما اعتماد کردی به این روز افتادی؟

    2. AshvaN

      AshvaN

      اخیییی

  9. BikaS

    نا حقی و ناعدالتی | Sajjad

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: عرض ادب خدمت ریاست اجرایی و موسس سرور! علی جان سوال بنده اینه چرا از اکانت بنده حدود 400میل برداشته شده و لامبورگینی هارو برداشتید به کدوم اکانت دادید میشه بنده اطلاع پیدا کنم؟ ایا سوال بنده اینه شما یه توضیح درست به بنده میدید؟ بنده هر تیکتی میدم میبندن و جوابی درستی نمیگیرم! الان چرا کله لامبور های بنده رو برداشتین میشه مدارک رو واسه بنده هم ارسال کنید؟ اقای موسس میشه با بنده در ارتباط باشید و به بنده یک پلیری که سال هاست در سرور شما پلی میده و زحمت میکشه تا چنتا چیز بخره و با لذت پلی کنه شما بیای یه روزه همرو بگیری بد هیچ توضیحی ندید؟ ایا علی جان حق بنده نیست که 5 یا 6 سال در این سرورم یه جواب ساده بدید به بنده؟ برادر من حداقل بگید لامبور ها به کدوم اکانت و کجا میره زحماتی که این همه سال بنده کشیدم حقم این نیست! اگه شما صلاح میبینید کارتون رو انجام بدید و به بنده چیزی نگید اوکی درست ولی قضاوت اینو کنید یه پلیر با 6 سال پلی در مجموعه حقش این نیست که اینطوری بشه بدون هیچ توضیحی ارزوی موفقیت و تن درستی تمامیه تیم کارکنان! این شکایتم هم صرفا برای پیگیریه! بدرود. • مدارک (فیلم یا عکس): UCP AmirMohamad
  10. BikaS

    WarVideo - Lyraxis

    دست خوش♥
  11. BikaS

    نظرتون درمورد من [TeKrAri]

    پسر بی اصاب کار درست با مرام وفادار داداشمی♥
  12. BikaS

    بروز کردن تیکت PD

    با سلام و درود. اعضایه رنک Pd برایه تیکت دادن Speed کسایی ک رد میشن بعضیا ها فرار میکنن و هرچقد تلاش میکنی نمیرسی چون ماشین یا موتور سرعت داری نداره و نمیتونه برسه بهشون و فقط وقت طلف میشه. حالا پیشنهاد بنده اینه وقتی یکی از SpeedC رد میشه ۴۵ ثانیه تایم داشته باشه وایسه یعنی راه فرار نداشته باشه خودش وایسته PD تیکتشو بده اینطوری خیلی بهتره واقعا خوشحال میشم نظرای قشنگتونو بدید. بدرود.
  13. BikaS

    بهترین گانر های بازی

    با سلام و درود. بهترین گانر رو تگ کنید و یا نیک نیمشو بنویسید. ببینیم کی برترین گانر بازیه. بدرود.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...