رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PahIavi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    3792
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PahIavi

  1. PahIavi

    عکس بهترین ماشینتون بفرستین

    عکس 📷 ندارم ازش 😔
  2. استقامتش افتضاحه 😒
  3. PahIavi

    انواع شیلنگ سانتافه

    سانتافه مگه شیلنگ داره اصن، مگه میخوای باهاش حموم کنی؟ 😂
  4. PahIavi

    اگه BMW رو اضافه کنن میخری؟

    من که شک ندارم ولی اضافه بشه پر میشه از بچه مچه با این ماشین BMW تو دور دورِ اسپان. 😒😒
  5. PahIavi

    صندلی داغ | EnDWaY

    @EnDWaY تو کدوم شهری دادا؟
  6. تنها سوالم اینه که اقای @Scorpro خسته نشدی از لیدر FBI بودن؟ بابا مشتی دهن فکشنو سرویس کردی ی زره رحم کن ما هم آدمیم استفا بده خوووب 😐
  7. PahIavi

    فقط چای

    دوست داریم قند بخوریم دادا 😂🤙
  8. PahIavi

    بن تن

    عشق بن تن ندارم ولی بچه بودم خیلی با انیمیشنش حال می کردم و قشنگ بود کارتونش.
  9. PahIavi

    میزان کراش بودن من😂😂

    فدات ❤️
  10. PahIavi

    40میلیارد ثروت؟

    دست علی اساسین @Ali چون بیزنس پینت بالش روزانه هم بیشتر از ۶۰۰ دلار بازی در میاره، مشخصه که ثروت واقعی دست خودشه.
  11. یادم نیست ولی در حقیقت خیلی دوست داشتم بهترین رفیقم دانیال @Merkel ایونت منو اکسپت کنه.
  12. PahIavi

    میزان کراش بودن من😂😂

    از اَخم هایی که کرده بودی اینو گفتم 😂😂
  13. لول ۵ بودم با بارِ اول تست دادن رفتم تو فکشن! فکشن TTC.
  14. اینا کارشونو بلدن 😂😂
  15. PahIavi

    بهترین ماشین تو گیم چیه؟

    لامبورگینی از همه لحاظ بهترینه حتی برای مخ زدن 😂 Only Lamborghini.
  16. PahIavi

    میزان کراش بودن من😂😂

    داداش این دیگه کراش بودن نیست خیلی خَشن و دعوایی بودنه 😂😂
  17. PahIavi

    روزگار از کی خراب شد؟

    از بچگی خراب بود 😕💔
  18. PahIavi

    Best Friend

    دانیال @Merkel Best friend من تو بودی چون بیشتر وقت تو استف هلپر ها با هم دیگه استف رو بردیم جلو و من هنوزم یاد قدیما می کنم و بدون تو, استف به من حال نمیده داداشی ❤️ Sassanians بودم تو اون زمان که استف هلپر ها بودیم برای یاد اوری.
  19. PahIavi

    War video - MooN

    ماشالا امیر ❤️‍🔥
  20. 405 اووو اوشاخلاری 🤙😎
  21. PahIavi

    بهترین صحنه 🥷

    @Tommy داداش تو چیزی مصرف می کنی احیانا؟! چون هر سری که میبینمت یا وحید مرادی رو گزاشتی یا اون بازیگره توی فیلم متری ۶ نیم رو گزاشتی. مشکلت چیه تو؟
  22. PahIavi

    چالش آرساکیاگیم

    به نازنین هام 😂
  23. PahIavi

    فکت ها غمگین

    داداش این مطلب بیشتر شکستن قلب بود تا فکت گفتن 😂😂
  24. ممنون از اموزشت ولی راب زدن از نظر شما سادس و از نظر اونی که تازه کاره، معلومه که براش سخته.
  25. PahIavi

    sajjad یا Kamyab?

    من @Sajjad رو بیشتر می پسندم چون کامیاب سالی ی بار آنلاین بشه به زور ی دونه ریپورت انجام بده اصلا جوابتو بده.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...