رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PahIavi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    3792
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PahIavi

  1. PahIavi

    چرا pc بهتر xbox است

    ی بار این مطلبو جواب دادم امید وارم که کمکت کرده باشه @iTrevor
  2. خودت داری میگی‌مناطق شلوغ یعنی این که به گرافیک مشخصه که فشار میاد داداشِ من. 😐😐
  3. PahIavi

    ارور ۱۰۰۵

    این یکی ارور جدیده تا حالا به گوشم نرسیده بود 🤔 شرمنده بلد نیستم مشکلتو حل کنم.
  4. PahIavi

    Dar hale yaftane server

    ایرادِ شما از اینترنت می‌باشد.
  5. PahIavi

    Cannot connet to the UCP

    متاسفانه کاری نمیشه کرد.
  6. PahIavi

    کرش هنگام ریکورد

    رکورد بخش زیادی از FPS و حجم کامپیوتر شمارو میگیره و بنابراین این مشکل طبیعیه و ی مورد این که مشکل شما میتونه از ضعیف بودن سیستم شما ویا ضعیف بودن گوشی شما باشه.
  7. PahIavi

    DirectX 9.0c not found

    یک ویدیو در رابطه با این ارور در برنامه یوتیوب هست و یک استریمر خارجی این موضوع رو حل کرده برو داخل گوگل بزن. Directx 9.0 not found error play game gta sa اینو بنویس و ویدیو تماشا کن و مرحله به مرحله انجامش بده و مشکلتو بر طرف کن. موفق باشی بدرود.
  8. PahIavi

    مشکل ورود به بازی

    مشکل اینه که یا گرافیکت پایینه و یا از ماد استفاده می کنی مثلا مادِ ماشین ها که سانرایس شده پژو مثلا و این مشکل میتونه باعث کرش کردن بشه و دوم از اون اگر گرافیک پایین باشه توی این زندان ارساکیاگیم که خیلی لگ میزنه و گرافیک می کشه مشخصه که کرش می کنی.
  9. PahIavi

    Error Code: 5

    تا حالا همچین اروری ندیده بودم. شرمنده من نمیدونم این مورد رو. 😔
  10. PahIavi

    مشکل بازی کرش شد

    اگر از برنامه GGMM برای ماد های بازی استفاده می کنید و یا گرافیک شما پایین است این دلیل کرش کردن طبیعیه و ایرادی نداره!
  11. PahIavi

    Play نشدن لانچر پیسی

    این مورد کاری از دستم بر نمیاد شرمندتم
  12. PahIavi

    سلطان بخرم با بنز

    موافقم (+) 👍
  13. PahIavi

    کتاب افسانه کاریزما

    کتاب خوبیه حتما میخونمش 📚 📖 📘
  14. PahIavi

    کتاب جنایی مرد آرایشگر

    مرد آرایشگر ی زره اموزشیه فکر می کنم میخواد مارو آرایشگر 💄 کنه 😂😂
  15. PahIavi

    بیشعوری

    چه کتاب مسخره ایه 😑
  16. PahIavi

    کتاب مورد علاقه شما چیه؟؟

    کتاب 📚 (دا) که میشه مادر رو من خیلی دوست دارم ❤️
  17. از ماشین خوشم نمیاد من بیشتر موتور سنگین بازم 😮‍💨🤙
  18. میشه ولی اقای علی اساسین @Ali به سرور اضافه نمی کنه و ۱۲ ساله سرور هیچ تغییری نکرده 😒
  19. PahIavi

    TU5 توربو

    اقا تامی @Tommy مطلبی هست به نامِ کپی نکردن و ارائه مطلبی از خودت دادن ی چیزی رو از خودت بگو نه این که از یا کپی کنی بیاری مطلب قرار بدی و کسی نخونتش 😒
  20. 100% 💯 دوست دارم اضافه بشه چون حداقلش روخ کارش از لامبورگینی بهتره 😂😂
  21. PahIavi

    مشخصات پژو 206

    والا به خدا مشخصه، غیر از اینم نیست 😂😂
  22. Sultan Infernus Benz FCR-900 Sanchez Elegant Sandking
  23. PahIavi

    مشخصات پژو 206

    به مولا فهمیدیم رفتی از ی سایت کپی کردی اوردی دیگه 😐😐
  24. PahIavi

    زیبایی

    از نظر من اینه که ما حسرتشو میخوریم چون نداریمش 😔😔😔
  25. فکر می کنن خیلی گنگ هستن ولی در نهایت هیچ کسی ادم حسابشون نمی کنه. 🙄😒
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...