رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

sogandhashemian

عضو
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

5 دنبال کننده

درباره sogandhashemian

  • تاریخ تولد 05/13/2006

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Sogand_Hashemian

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1791 بازدید کننده نمایه

دستاورد های sogandhashemian

مشارکت کننده

مشارکت کننده (5/14)

  • واکنش دهنده مشتی
  • اولین هفته تمومه
  • یک ماه بعد
  • اولین ارسال
  • همکار

نشان‌های اخیر

10

اعتبار در سایت

بروزرسانی وضعیت تکی

نمایش تمام بروزرسانی وضعیت توسط sogandhashemian

    • امیدوارم اینو ادمین های گرامی بخونن 

    آقا من گلایه دارم یعنی چی کل بازی رو کردید تفنگی

    1. قول بازی میاد همه با تفنگ میوفتن به جونش میزنن پاداش دریافت میکنن
    2. تمامی مسابقات یا همون Event ها هم که بیشترشون تفنگی هستن
    3. تمامی فکشن های سطح بالا تماما تفنگی از آزمون هاشون گرفته تا انجام وظایفشون

    بابا یکمی ام به ما پلیر های اکتیو که بلد نیستیم از تفنگ استفاده کنیم و دوست نداریم اصلا از بازی تفنگی توجه ای داشته باشید.

    کاش به این ها امتیازی داده میشد ! به جای قول ای که توی بازی میاد و بازی غیر طبیعی میشه و خوب آدم نمیدونه یعنی چییییی !!!!!!  

    1. فعالیت بالا
    2. آنلاین بودن و وقت گذاشتن بیشتر در بازی
    3. تشویق پلیر ها به یه جا جمع نشدن و صحبت نکردن و اکتیویتی !!!!!

    راه حل هم اینه به جا اون غول بی شاخ و دم به این هایی که در بالا ذکر شد بیشتر بها میدادن و پاداش بیشتری دریافت میکردن تا کل بازی تفنگی نشه ! و آدم بتونه راحت Free World play داشته باشه تا اینکه همش بحث و صحبت و کشت و کشتار و فحش !

     

    خواهش میکنم اینو بخون آقایییی @ArSaCiA

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 6
    2. DeaTShoT
    3. G0DFATHER

      G0DFATHER

      سلام Boss Fight وجودش در بازی خوبه بازی رو هیجان انگیز میکنه و یک اتحاد زیبا رو در بازی تشکیل میده این اتحاد زمانی زیباس که همه بازیکنا که بعضیاشون هم با هم مشکل دارن با تمرکز بر روی باس و با همکاری همدیگه اون باس رو از بین میبرن و در همون 5 دقیقه تمامی اختلافاشون یادشون میره.(اما حیف بعد 5 دقیقه دوباره فحش و فحش کشی ?)

      اما در کل با نظرت موافقم اما این رو باید خود پلیر انتخاب کنه ، متأسفانه بعضی از بازیکن ها بعد از ورود به بازی حس میکنن بزرگترین گنگستر شدن و اصلا رو دستشون کسی نیست. اما نباید بازی رو جدی بگیرید منظورم این نیست که کل کل نکنید و رقابت نداشته باشید بله اینهاس که بازی رو جذاب میکنه ولی بازی ارزش این رو نداره تا به ناموس یه آدم دیگه توهین کنید میخاین حداقل خیلی طبیعی رفتار کنید به چیز هایی فحش بدید که فقط توی دنیای مجازی وجود داره که قطعا پدر و مادر یا خواهر و برادر شاملش نمیشه. ولی کلا فحش خوب نیست اگه باهم دوست باشید حالتون خیلی بهتره و رقابتتون هم جذاب تر میشه. 

    4. Ali

      Ali

      با سلام. بازی محدود به یک دموگرافیک خاص نیست و هدف ما این است که در بازی برای همه نوع علاقه‌ها چیزی برای ارائه دادن داشته باشیم. (1/3)

      رویداد "باس" هم یکی از ویژگی های ماست که برای دموگرافیک خاصی تعریف شده و داستان اختصاصی خودش را دارد که در یک بازی RPG کاملاً جا می‌‎شود. در رابطه با مسابقاتی که بازیکنان برگزار می کنند از کنترل ما خارج است و ترجیح خود من این است که مسابقات با تنوع بیشتری باشد و این مسابقات حوصله سر بر "Duel With Me" خاتمه پیدا کند اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که برخی از بازیکنان این مسابقات را دوست دارند. (2/3)

      اقلیتی که سطحش بالاتر است به معنی ارزشمند تر بودن نیست بلکه به معنای سخت تر بودن و جدی تر بودن است و اگر شما اقلیت های Peaceful را دوست دارید می توانید حتی با سطح 100 هم در آنها بازی کنید، در هر صورت با ایجاد تاپیک در انجمن پیشنهادات می توانید هر نوع سیستم یا بازی که علاقه دارید در بازی وجود داشته باشد را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت پیشنهاد شما را خوانده و به آن بپردازیم. (3/3)

×
×
  • اضافه کردن...