رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Vortlu

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1506
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

درباره Vortlu

  • تاریخ تولد 06/29/2000

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Vortlu

آخرین بازدید کنندگان نمایه

5582 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Vortlu

با تجربه

با تجربه (11/14)

  • خیلی محبوب نادر
  • متعهد
  • واکنش دهنده مشتی
  • اولین ارسال
  • همکار

نشان‌های اخیر

191

اعتبار در سایت

  1. Vortlu

    بروزرسانی 1.1.0.4 AG:SAMP منتشر شد!

    اندروید 14 در حال حاضر مشکلی ندارد (شیائومی)
  2. Vortlu

    AG:SAMP Android - پیشنهاد‌.

    سپاس البته که امکان پیاده سازیش هم هست (مثل سمپ لانچر). هست اما کم است
  3. Vortlu

    AG:SAMP Android - پیشنهاد‌.

    سلام به همه امیدوارم حالتون خوب باشه و غم و مشکلی تو زندگیتون نداشته باشید. اومدم با یک پیشنهاد که احتمالِ اجراییِ اون ۱/۱۰ هست‌ پیشنهاد من این هست که بشه مانند نسخه PC یک فایل تحتِ عنوانِ AGDL (بر مبنای AGDownloadLauncher) ایجاد کنید و پس از ورود مورد زیر بالا بیاد: Your GTASA file locations (زیرشم یک دکمه Select که به فایل های سیستم بره). دلیلیشم اینه که واقعا برای برخی چیز ها به نسخه اصلی نیاز هست که نسخه استفاده شده در AG فکر می کنم Lite باشه. شاید بگید چیت زیاد میشه ولی فایل های زیادی برای جلوگیری از چیت وجود داره که خوده تیمه توسعه (از جمله مانی جان و Toofan و WhiteCollar و خوده علی) این ها رو میدونند. اگرم بشه به GTASA Netflix (همون ریمستر اندروید) وصل بشه که دیگه عالی میشه و بازیکن 10X میشه (برای اولین بار در ایران . ممنون که در این تایپیک شرکت می کنید‌. موفق باشید در پناه حق تعالی [لطفا نظرات خود را برای تقویت پیشنهاد بیان کنید،با تشکر].
  4. درود‌ ماهیت پیشنهادتون مانند PUBG هست (بخش Report voice). که البته سیستمه اونجا کامل هست. به نظرم یه بخشی اضافه بشه (قابل اجرا در AG:SAMP) که ما با F2 (کلیدِ ظبت صدا) صدای فرد رو هنگامِ فحاشی و ایجاده نویز ظبت کنیم و برای ما نوشته ای بیاد: You can send voice report for online admin. وقتی این میاد در جلوش علامت یه دکمه بیاد (مثلا F7) که ما اون رو بزنیم صدای ظبت شده برای ادمین ها ارسال بشه. یه چیزی شبیهِ ارسالِ SS در لانچر. به هر حال موافقم. موفق باشید،روز خوش
  5. + حق تا عبد
  6. درود @Fayez عزیز. من تا حالا NG نبودم ولی خوب در حد قوانینش رو میدونم خیلی شعرن‌... اول اینکه اگر دستوری تحتِ عنوانِ NGO/ اضافه بشه برای وکیل ها،این پیشنهاد فاقدِ اهمیت میشه چون باید به شکلِ خودکار حذف بشه (NGOnline) [دلیلی نداره که بمونه دیگه]‌. و امّا اگر تایید نشد و اضافه نشد،با پیشنهاد شما موافقم ‌.
  7. Vortlu

    You are banned from this clan

    بنازم به این پیشنهاد! +++++++++++++++++++++++++
  8. درود پیشنهاد تکراری. از قبل در دست پیگیری.
  9. Vortlu

    درخواست عضویت

    WUCP....
  10. درود دوستانه  عزیز.

    گفتم یک مورد رو بگم چون تا اینجا خیلی راجبش اشتباه شده...

    اکانته [TV] یکی از اکانت های بنده بود که به یکی از دوستان دادم اون رو.

    از درکِ شما صمیمانه سپاسگزارم،بدرود.

  11. درود. ممنون بابت تگ کردن. ببینید به طور کلی از این پیشنهاد ها زیاد اومده.... گاوصندق:قابل خرید در Shop/ با پرداخت گولد، توانایی:نگه داری مدارک مهم (سند خانه و.....). فکر کنم جالب باشه اگر محدودیت بزاره (دوربین امنیتی و اینا محدودیت داره و امکان ایجادش نیست).
  12. نه عزیزم اگر سرور سمپ هاست کنید متوجه Limit خواهید شد.... محدودیتی لز سمپ هست.
  13. درود. پیشنهاد 1: در نسخه اصلی بازی هم وجود دارد بنابراین ساخت و بهینه سازی آن با مشکلی مواجه نیست . پیشنهاد 2: اصله پیشنهادتون می تونه جالب باشه اما مشکلاتی هم به همراه دارد،به هر حال به نظرم هم Service/ باشد و هم این آیکون در P/. البته که می توان برای هر کدام یک آیکون گذاشت، مثلا برای تاکسی عکس تاکسی که روش بزنید درخواست داده بشه و با استفاده از اینترنت (به قول @DestroyerGod) و GPS سرویس داده شود. پیشنهاد 3: NPC که اضافه بشه (زیاد) باعث لگ شدنه سرور می شود و سرور هم ظرفیت زیادی ندارد (محدودیت سمپ). بنابراین قابل اجرا در AG:SAMP . موفق باشید.
  14. Vortlu

    یه پیشنهاد کاربردی.

    من در جریان نبودم به هر حال یه دکمه ی سبز و قرمز کاری از پیش نمی بره.
  15. Vortlu

    یه پیشنهاد کاربردی.

    درود. ببینید در حال حاضر باید منتظر WUCP باشید. البته که امیر @SFC عزیز در حال حاضر داره درخواست های دسته ویژه رو مدیریت می کنه و اکثرا قفل شدن. به هر حال به نظره من اینکه منتظره WUCP باشید بهتر هست. این کار از نظر من جالب نیست چون چندان فایده ای ندارد (-). موفق باشید!
×
×
  • اضافه کردن...