رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AmirReza

عضو
  • تعداد ارسال ها

    56
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    AmirReza

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1284 بازدید کننده نمایه

دستاورد های AmirReza

مشتاق

مشتاق (6/14)

  • دنبال شده مشتی نادر
  • همکار
  • متعهد
  • شروع کننده مکالمه
  • اولین ارسال

نشان‌های اخیر

22

اعتبار در سایت

1

پاسخ های انجمن

  1. AmirReza

    کریسمس 2024 مبارک!

    ???Wishing you a season that’s merry and bright
  2. AmirReza

    درخواست گرافیکی - HUD

    با آرزوی شادی و سلامتی روز افزون برای شما, بسته شد.
  3. AmirReza

    درخواست گرافیکی - HUD

    سلام @AMIRALl , HUD فایل مد نظر شما با یک سری تغییرات جزئی آماده شد. در صورت ارسال نکردن پاسخ جدید در بیش از 5 روز به صورت خودکار تاپیک بسته خواهد شد.
  4. AmirReza

    No Pain No Gain

    Bloody?
  5. طول کشیدنش میتونه برای حجم باشه یا سرعت اینترنت خودتون دوباره امتحان کنید, از لیستی که براتون لینک کرده بودم سایت دیگری رو انتخاب کنید. با آرزوی شادی و سلامتی روز افزون برای شما, بسته شد.
  6. سلام @SMarTyS از این بابت که توضیحی راجب طرح ندادید مجبور به انتخاب یک طرح رندوم شدیم براتون. ?برای کم حجم کردنش میتونید از سایت هایی که قبلا پیشنهاد دادیم استفاده کنید. در صورت ارسال نکردن پاسخ جدید در بیش از 5 روز به صورت خودکار تاپیک بسته خواهد شد.
  7. AmirReza

    سوال

    قوانین دسته ویژه رو مطالعه کن
  8. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: داخل فیلم بصورت کامل مشخص شده. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): تست اول / تست دوم - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): -
  9. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: به دلیل امکان استفاده سوء برای @Mohny ارسال گردید. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): تمامی توضیحات + تست دوباره باگ در قالب پیام ارسال شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): =
  10. AmirReza

    نامرئی کردن وسیله نقلیه

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: به دلیل امکان استفاده سوء برای @Mohny ارسال گردید. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): ارسال شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): -
  11. AmirReza

    متن /Ram

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: /Ram داخل یه فضای آزاد, متن شکستن در [Breached the door] رو نشون میده. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم):
  12. AmirReza

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ 2023/12/15 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالا نمیرسم در جلسه شرکت کنم, اگه رسیدم رد بشه ( لطفا بعد میتینگ درخواست رو قبول/رد کنید ) با تشکر.
  13. AmirReza

    The Mandem

    @Mohny @Ravin @PermenentLion @Mohanna
  14. AmirReza

    باگ خرید/فروش Shamal

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: برای خرید این ارور رو میده برای خریدش باید دقیقا بالاسر فروشنده وایسیم - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم):
  15. چرا باید مبلغی کسر بشه که دوباره برداشت بشه؟ شما مغازه داشته باشی آبمیوه برداری بخوری, از خودت پول میگیری میذاری داخل صندوق مغازه؟!!
×
×
  • اضافه کردن...