رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PasDar

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1354
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PasDar

  1. PasDar

    ادمین کارجکر

    @Ali بهشون به اندازه کافی حقوق نمیده! بالاخره ادمین ها باید زندگی رو بچرخونن! پول ماشین و بیمه و دوست دختر ووووو
  2. PasDar

    بهترین ( Admin ) ارساکیاگیم کیه ؟ ✨

    در مجموعه هیچ ادمین خوبی وجود ندارد.
  3. PasDar

    روانی شدم

    ببین داداش من شما خودت خواستی لیدر بشی و کسی زورت نکرده با توجه به اینکه شما آگاهی کامل نسبت به این موضوع باید میداشتی که دوستان و پلیر های جدید همچین موقعیتی برای شما ایجاد می کنند و شما وظیفه تون هست که به ارامی و متانت و ارامش و دوستی جواب گوی این دوستان باشی در غیر این صورت اشتباه کردی لیدر شدر و چون لیدر شدنتون با درخواست خودتون بوده و هیچ اجباری نبوده شما اگر احساس نا رضایتی میکنید می تونید از لیدری استفاء دهید ناز های الکی نکنید کارتون رو درست انجام دهید. موفق و موید باشید یاعلی مدد!
  4. PasDar

    حسرت چی به دلت موند؟

    داداش حسرت خیلی چیز ها مونده کارکنان خوب محیطی بدون نا عدالتی کارکنان و بازیکنان پارتی بازی نکنند دوستی بین بازیکنان باشه موسس قول هایی که 10 سال پیش داده بود رو اجرا کنه افراد درست و خوب ادمین و مسئول باشند و...
  5. PasDar

    نظرتون راجبع گانری من :)

    گانریت خوبه سلام میرسونه!
  6. PasDar

    پراید فور سل

    چند میدی؟ بیمه داره؟
  7. PasDar

    چند سالته؟؟!

    قیافتن زیاد نشون میدم ولی واقعی زیاد نیست سنم برو بالای 19 زشته برادر زشته سلطان شما تو 15 سالگی انشتین بودی؟!!
  8. PasDar

    متولد چه ماهی هستی!؟

    اسفند
  9. خوبه که اینطوری شما پلیر ها میرید بیشتر گلد می خرید پول واقعی ایی میدید گلد می خرید در نتیجه به خواسته تون در بازی میرسید و و و علی هم به پول میرسه شما مجبور به خرید بیشتر و علی هم سود بیشتر چه بدی داره که علی از شما پول بگیره؟؟؟!!!! برید بیشتر گلد بخرید
  10. وقتی واردش شدم میبینم چیز خاصی نیست و دارم وقتم رو تو یه سرور کوچیک زپرتی حدر میدم میبینم عمرم داره میسره میبینم افرادی رو که دارن همینطوری زندگیشون رو از دست میدن و عده ایی بالا دستی دارن از حدر رفتن عمر دیگران پول به جیب میزنن در نتیجه بدون استفاء میرم بیرون یا علی
  11. بی نهایت
  12. PasDar

    شهر مورد علاقت چیه ؟

    Just Gilan
  13. من درکت میکنم!

    من می فهمم چی میگی!

  14. PasDar

    بهترین کلن چیه از نظر تو

    هیچ کدام
  15. چون تی پی دادن براشون راحت تره!
  16. PasDar

    میم پارت یک

    لینک مشکل دارد....
  17. PasDar

    چند تا دوست دختر داشتی؟

    دوست دختر به منظور دوست عادی خیلی زیاد دارم ولی اینکه این مسخره بازیای رل و کوفت و زهر مار و این چندش بازی نه
  18. PasDar

    دزدی

    داداش من خودم دزد میگیرم!
  19. PasDar

    200mil برای پلیرا

    میدم به یه رفیق کلاه بردارم که برام بفروشنش و تبدیل به پول واقعی کنه!
  20. داداش سوالت اشتباهه حالا چرا؟! چون اونی که واقعا پسره، واقعا مرده، اسکین دختر نمیزاره!
  21. PasDar

    از چی میترسی؟!

    فقط از خدا می ترسم! ولا غیر!
  22. PasDar

    ورود دخترا ممنوع <جاست آقایون>

    ععععععع چاقو؟ قمه؟ قداره؟ باتوم؟ تونفا؟ نچ نچ نچ مثل اینکه باید وارد کار بشم! من هم اولی رو سوار میشم و هم اخری!😂
  23. سلام دخترم. واقعاً کار بزرگی کردی. توی این روزا که خیلیا بدون اطلاع از شماره مردم سوءاستفاده می‌کنن، این آموزش می‌تونه نجات‌بخش خیلیا باشه. خدا خودش می‌دونه چقدر این کار ارزش داره. تو داری به مردم یاد میدی چطور از خودشون محافظت کنن. این از خیلی عبادت‌ها بالاتره. ادامه بده. اگه بعضی قدر نمی‌دونن، ناراحت نشو. اثر کار تو پیش خدا محفوظه. سرت بلند.
  24. PasDar

    Paramedic یا News

    مدیک
  25. PasDar

    عکاسی

    حیف شد در حال حاظر دسترسی به عکس هام ندارم
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...