رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Agha

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    920
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

تمامی مطالب نوشته شده توسط Agha

  1. Agha

    ماشین زمان

    سلام با تشکر از صداقت شما
  2. Agha

    ماشین زمان

    فکر کنم اگر اون اکانت دوباره آنلاین بشه، به‌محض لاگین کردن، سرور به طرز دردناکی منفجر بشه.
  3. Agha

    ماشین زمان

    تاریخ ثبت‌نام و تاریخ آخرین ورود رو با هم مقایسه کنید.
  4. Agha

    ماشین زمان

    Click
  5. Agha

    *War Video By Radovid*

    دیگه رفت رو 25+ سال عالی ستون
  6. Agha

    صندلی داغ | EnDWaY

    عباس... اگر یک نفر باشه که بخوام بهش بگم «آقا»، قطعاً عباس Erixعه. حیف که منم سه سال پیش آخرین بار باهاش حرف زدم. کجایی عباس...
  7. Agha

    دوستان House خریدارم

    😂
  8. Agha

    بیشترین وقتی که نخوابیدی؟

    دو روز
  9. Agha

    اولین اقلیتی که رفتی چی بود

    nr
  10. Agha

    یک سوال عجیب

    دوست من
  11. بشین آرساکیات رو پلی بده عزیزم 😂
  12. Agha

    LongDistance

    بسیار زیبا بود صد بارک‌الله بر شما
  13. بشین درسِت رو بخون عزیزم
  14. Agha

    فروش اکانت و نیک نیم

    نیک‌نیم Lesnar (کشتی‌کج‌کار معروف) برای فروش
  15. Agha

    Music for gunners

    Click Click
  16. Agha

    duel-shooter🗿🔫

    نگا نگا به‌جای اینکه بره کارای Core 3 رو ردیف کنه رفته پِیِ چه چیزا
  17. Agha

    رفیق روز های سخت

    هر روز جرقه‌ی زنده موندنم رو تو می‌زنی ❤️
  18. والا یه زمان می‌گفتن وقتی AG:SAMP بیاد، هر پلیری داستان زندگی خودش رو می‌سازه و قراره جریان و روند پلی دادن، به‌طور عمیق تغییر کنه و ما (تیم آرساکیا) در حال تعریف جدیدی از RPG هستیم و صرفاً قرار نیست چند تا فیکسِ باگ و اضافه شدن اسکین و ماشین داشته باشیم. @Ali جان متأسفانه یا خوشبختانه، انتظار ۷ - ۶ ساله‌ی پلیرها برای انتشار رسمی نسخه‌ی پی‌سی AG:SAMP، توقعات رو به‌شدت بالا برده و ما صرفاً به اضافه شدن ده‌ها چیز جدید و فیکس شدن باگ‌های خود گیم و تجربه‌ی روانِ پلی دادن راضی نیستیم، شما به ما قول «تحول عمیق در جریان و روند پلی دادن» رو دادید. امیدوارم AG:SAMP که به گفته‌ی خودتون یک پروژه‌ی بسیار عظیم، پرهزینه، پیچیده و زمان‌بر بوده و هست، چهارچوب‌ها و مرزهای معمول ذهنی ما رو بشکنه و اون تجربه‌ی بکر و یونیک رو ازش بگیریم. ان‌شاء‌اللّه که خیره!
  19. Agha

    ماشین های استثنایی Special

    چرا ماشین Dune تو Special Vehicles نیست؟ یعنی این‌قدر داستان‌داره این ماشین که تو Specialها بَنه؟
  20. Agha

    تیم CS2

    طرفدار کدوم تیم CS2 هستید؟ Vitality NaVi FaZe Spirit B8 و ... بازیکن مورد علاقه‌تون رو هم بگید
  21. Agha

    بیشترین تعداد پست در فروم

    بیشترین تعداد پستی که توی فروم در یک روز گذاشتید، چند تا بوده و در چه تاریخی و بیشتر مربوط به چه موضوعاتی؟
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...