رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Alpachino

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    100
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    83,000 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Alpachino

  1. Alpachino

    بروزرسانی 1.1.0.4 AG:SAMP منتشر شد!

    درود خدمت علی عزیز امیدوارم در آپدیت بعدی اجرا شدن لانچر در اندروید 14 رو فراهم کنی. چند وقتیه دوستان ریپورت شو به ما داخل سایت میدن
  2. میگذره حاجی روزای بد

  3. Alpachino

    پست موقت - باگ های تِم فروم

    درود رنک بنده در تم جدید انجمن دو بار نوشته شده https://up.games4online.ir/view/3758628/image_2023-10-25_17-10-48.png
  4. سه سالی شده که هفته ای یبار میام فروم آرسا به امید خبر جدیدی از یه آپدیت ?

    @ArSaCiA

    1. Aboll

      Aboll

      ما که خسته شدیم رفتیم✋

  5. چرا چیزی عوض نمیشه.خسته شدیم.. ?‍♂️

  6. Alpachino

    ریمیکس سیستمی Chi Dare

    یه ریمیکس همینطوری زدم امیدوارم خوشتون بیاد Pishro x Khalvat https://up.love-music.ir/download/3509651/1577606689.mp3
  7. این موضوع برای سمپ پلیر ها هم صدق میکنه  ?:

     

    untitled_ofte.jpg

  8. اگه پلیر کانتر سورس باشید میبینید که خیلی ها بدون اینکه انتی چیت باهاشون کاری داشته باشه میان چیت میزنن و خلاصه بگم نظم سرور رو بهم میزنن. اما کلاینت مد که توسط دولوپر های روسی ساخته شده این توانایی رو داره جلوی هر چیتی رو بگیره. یعنی پلیر بعد از نصب کلاینت به هیچ وجه از چیت نمیتونه استفاده کنه ! در کنار اون قابلیت هایی مثل افکت و منو و... جدید هم داره. خیلی از سرور های ایرانی کانتر سورس نصب این کلاینت رو اجباری کردن / سیستم خاصی هم نمیخواد و روی ذغالی ترین سیستم اجرا میشه لینک دانلود : https://up.games4online.ir/download/3493230/CMLauncher(www.games4online.ir).rar (فایل رو که با وین رار باز کردید سمت راستش پسورد نوشته شده)
  9. Alpachino

    رفرال

    کسی هست این قدر رفرال داشته باشه؟ ??
  10. این سوال خیلی هاست. توی گروه های برنامه نویسی هم در این مورد زیاد بحث شده که برای برنامه نویسی اندروید کاتلین بهتره یا جاوا؟ اگر در ابتدای راه یادگیری برنامه نویسی اندروید باشید احتمالا پاسخ این سوال برای شما خیلی میتونه مهم باشه. پس بیان باهم یک مقایسه بین جاوا و کاتلین داشته باشیم. از زبان سرپرست تیم توسعه دهندگان کاتلین Andrey Breslav : «کاتلین یک زبان قدرتمند و شیءگرا است که قصد دارد از جاوا بهتر عمل کند و به برنامه نویسان جاوا اجازه مهاجرت تدریجی به این زبان را بدهد.» اصلا کاتلین به وجود اومده تا زبانی بهتر از جاوا باشه، حقیقتم هم همینه چون کاتلین سینتکس بهتری نسبت به جاوا داره، کدهای کاتلین کمتر و خواناتر نسبت به جاوا است و کلی مورد بهبود یافته دیگه. پس به عبارت ساده تر کاتلین جوون اومده تا یک جایگزین شایسته برای جاوای قدیمی باشه. زبان برنامه نویسی جاوا، سال ها به خاطر ویژگی‌هایی مثل شی‌گرا بودن، سادگی، قابلیت انتقال و امنیت برای توسعه برنامه‌های اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته است. اندروید هم با اتکا به جاوا، تقریبا روی هر پلتفرمی قابل اجرا بوده. جاوا هنوز هم زبان بسیار قدرتمندی برای توسعه اپلیکیشن های اندرویدی هست. اما جاوا هم مثل هر زبان کامپایلری دیگه‌ محدودیت های خودش را داره، مثل: نسخه‌های قدیمی جاوا مثل Java SE 8 و Java SE 7 که از قضا اغلب برنامه‌نویس‌ها هم از اون استفاده میکنند، خطا زیاد تولید میکنه. برنامه‌نویس‌هایی که از جاوا برای توسعه اندروید استفاده میکنند از نبود برخی از ویژگی‌ها مثل استریم‌ها، لامبدا، متد رفرنس و … شاکی هستند. یک مشکل اساسی توی جاوا روش هندل کردن null در برنامه است. اما در کاتلین این قضیه حل شده و مقادیر null رو به خوبی هندل میشوند و به خاطر یک رشته نال، برنامه کرش نمیشه! و نکته آخر اینکه برای انجام یک کار خیلی ساده توی جاوا باید کلی کد بزنید ? اما در کاتلین، که یک زبان برنامه نویسی متن باز، مستقل از سکو از نوع ایستا، با بررسی نوع‌ها در زمان کامپایل و قابل اجرا روی ماشین مجازی جاوا (JVM) است این مشکلات رو به خوبی حل شده و دلایل اصلی محبوبیت کاتلین هم همین است. یعنی: در کاتلین کد کمتر و خواناتری نسبت به جاوا برای ایجاد یک برنامه مشابه می نویسید. با کدهای جاوایی که نوشتید همخوانی داره. در نتیجه میتونید جاوا رو با کاتلین قاطی کنید. اپلیکیشن هایی که با کاتلین مینویسید کمتر کرش میکنند چون مشکل NullPointerException را هندل کرده. اندروید استودیو ۳، کاتلین رو ۱۰۰ درصد پشتیبانی میکنه. و از همه مهمتر اینکه گوگل حامی زبان کاتلین را به عنوان زبان رسمی توسعه اندروید است. با این اوصاف اگه در ابتدای راه یادگیری برنامه نویسی اندروید هستید، بدون شک کاتلین گزینه بهتری برای شروع برنامه نویسی اندروید است. البته این اصلا به این معنی نیست که جاوا خوب نیست. جاوا همچنان زبان بسیار قدرتمندیه و بسیاری از ابزارها در حوزه‌های مختلف با این زبان توسعه داده شده که زندگی بدون آنها بسیار سخت بود!
  11. Alpachino

    انتشار AgSamp

    سلام سلام . چند روز پیش که با علی حرف میزدم ازشون پرسیدم AgSamp امسال منتشر میشه؟ و پاسخ شون مثبت بود که از نظر من نسخه اندروید خیلی خیلی روی سرور تاثیر میذاره . چون امروزه اندروید پلیرا تعدادشون از پی سی پلیرا بیشتره و با توجه به پورت کردن آخرین نسخه سمپ به اندروید و فیکس شدن باگ های گیم از جمله نقطه ضعف اصلی Gta:Sa Android یعنی تیر اندازی و استفاده همزمان از چند دکمه میتونه پلیرای زیادی حتی از سایر گیم ها جذب میکنه ! به هر حال باید صبور باشیم تا ببینیم چی میشه ?
×
×
  • اضافه کردن...