• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -
• توضیحات:
شکایت اول (تعلیق بی دلیل): من نمیدونم راست یا دروغ طبق گفته ی سجاد یه گزارش خرید و فروش از iAshkan میاد یعنی فقط یه نفر گفته ایشون خرید و فروش میکنه و هیچ مدرکی نداشته و سجاد برای بررسی این قضیه بجای اینکه پیگیر iAshkan بشه که چون از ایشون گزارش رسیده, اومدن منو تعلیق دادن و کاملا توی صحبتاش معلومه داره پارتی بازی میکنه و نمیخواد iAshkan رو تعلیق بده و به فکرشه.
شخص اصلی که باید بن میشده iAshkan بوده چون طبق گفته های خود سجاد که تو فیلمی که الان میزارم گزارش خریدوفروش اشکان رسیده نه من. اونو بن نمیکنه و میترسونش. وقتی گزارشی از کسی میرسه باید اون شخص تعلیق بشه نه اینکه طرف رفیقت باشه دلت به حالش بسوزه بری تهدید کنی و بترسونیش اگه نگی با کی معامله کردی بنت میدما یا بگی حیف این همه مالو اموال داری من بنت نمیدم ولی بیا بگو با کی خریدوفروش کردی. انگار که با طرف مقابل مشکل داشته باشه. در این باره سجاد از روی احساسات تصمیم گرفته که این قانون برای ادمینا هم هست که مجازاتش دیموته. صحبت های سجاد در مورد تعلیق بنده
درخواست بررسی مدارکی که از من اومده و تعلیق شخص اصلی که پای معامله بوده و تعلیق نشده رو دارم @ArSaCiA @Meli
شکایت دوم (لحن بد): ادمینا باید در همه حال لحنشون چه با ادمین چه با بقیه پلیرا خوب باشه. حتی پلیری که بد ترین رفتارو از خودش نشون میده ادمین باید آرامش خودشو حفظ کنه و با ملایمت جوابشو بده.از سجاد که سرپرست کارکنان هست و باید الگوی بقیه باشن این رفتار و این لحن واقعا انتظار نمیره. لحن بد Sajjad
• مدارک (فیلم یا عکس): مدارک رو توی توضیحات بالا ارسال کردم