رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Hickas

عضو
  • تعداد ارسال ها

    59
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

3 دنبال کننده

درباره Hickas

  • تاریخ تولد 12/16/2003

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    d

آخرین بازدید کنندگان نمایه

306 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Hickas

مشتاق

مشتاق (6/14)

  • اولین ارسال
  • همکار
  • شروع کننده مکالمه
  • اولین هفته تمومه
  • یک ماه بعد

نشان‌های اخیر

4

اعتبار در سایت

  1. سلام همگی خسته نباشید. با یه پیشنهاد کاربردی اومدم اونم پیشنهاد اپدیت کردن لیست دستورات سرور هستش. توضیحات: احتمالا همه شما با دستور help/ آشنا هستید. شما وقتی این دستور رو وارد کنید موضوعات مختلفی براتون میاد مثل Account, General, Chat و ... وقتی موضوعی رو انتخاب کنید، لیستی شامل دستور های مربوط به همان موضوع همراه با توضیحات برای شما باز میشه که میتونید اونا رو توی چت وارد کنید و استفاده کنید. پیشنهادم اینه که موضوعات بیشتری اضافه بشه به شکلی که همه دستورات بازی رو در بر بگیره و بعد قسمتی در F9 به اسم Commands اضافه بشه و همه کامند ها به همون شکلی که گفتم داخلش قرار بگیرن. احتمالا با خودتون میگید چه کاریه ما اینا رو توی help/ داریم دوباره میخوایم چکار؟ قسمت اصلی پیشنهادم اینجا شروع میشه: قابلیتی باشه در F9 قسمت Commands که با کلیک راست و نگه داشتن روی دستور، توضیحات دستور رو در کادری وسط صفحه نشون بده و با کلیک چپ کردن روی دستور اون رو کپی کنه و ما هم خیلی راحت توی چت پیست کنیم. و یا اینکه وقتی T رو برای چت کردن میزنیم، دو تا گزینه بالای کادری که توش چت میکنیم بیاد که یکیش اسمش Chat و دیگری اسمش Commands باشه و وقتی بزنیم رو Commands چت ها ناپدید و به جاش لیست موضوعات که توشون دستورات هست میاد که ما با کلیک راست کردن و نگه داشتن روی دستور میتونیم توضیاحتو بخونیم که مثل ویژگی توی F9 قسمت Commands هستش، ولی وقتی کلیک چپ رو زدیم دستور مستقیما توی کادر چت وارد بشه. مطمئنا دفعات زیادی یه دستور رو نمیدونستین و مجبور شدین فقط برای دونستن اون دستور از Helpme/ استفاده کنید ولی اگه تمام دستورات به شکل جامع و دسته بندی دقیق به لانچر اضافه بشه کار خیلیا راحت تر میشه. دستوراتی که نیازه توی بازی اضافه بشن برای دسترسی سریع تر: دستورات مربوط به برگزار کننده مسابقه (Event Organizer)، دستورات مربوط به هر فکشن (ممکنه بگید توی انجمن هستن ولی همونطور که گفتم برای دسترسی سریع تر توی گیم هم باشه خوبه). اگه شما هم موردی رو میدونید که نیازه اضافه بشه حتما بگید! اگه پیشنهاد کم و کاست یا مشکلی داره حتما همراه با نظرتون بهم بگید. ممنون که تا اینجا پیشنهادمو خوندید!
  2. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: سلام. برای گان هایی مثل اسنایپ و ak47 و برای ماشین infernus اسکین هایی از طرف سرور به بازی اضافه شده. به دلایلی فکر میکنم که این اسکین ها لذت بازی رو میگیرن و بنظرم اسکین های defult بازی بهتر هستن. دلایل: شما وقتی اسکین infernus رو با بقیه ماشین ها مقایسه کنی به طرز خیلی شدیدی برتری داره و تو یه سطح دیگس. از اونجایی که این بازی قدیمی هستش، وجود همچین اسکین پر زرق و برقی در همچین محیطی یجورایی حس غیر واقعی بودن دست میده و غیر معمول هستش در نتیجه لذت بازیو میگیره. (تصور کنید اسکین همه ماشین ها با اسکین های خفن امروزی جایگزین بشن. آیا گیم لذت قبلی خودش رو خواهد داشت؟من که میگم نه). (دلایل بالا در مورد گان ها هم صدق میکنه). قبول دارم که اسکین اصلی خود infernus سادس و نمیشه خیلی tune کردش ولی در عوض سرعت خیلی بالایی داره پس نمیشه شما هم خدارو بخوای هم خرما رو!(مطمئنا سازندگان بازی قبل از ساخت هر اسکینی روی آن فکر کردن). و اینکه کیفیت اسکین های جدید با اسکین های اصلی تفاوت خیلی زیادی داره (انگار از یه بازی دیگه هستن). شخصا دوست دارم همه اسکین ها به حالت defult خودشون در بیان. هیچ ایده ای ندارم که بقیه ممکنه چه نظری بدن ولی لطفا منطقی به قضیه نگاه کنید و دنبال اسکین های خفن دارای سطح خیلی بالا نسبت به محیط بازی نباشید. و خواهشا با نگاه به سطحم نظرمو قضاوت نکنید چون اولین بارم نیس که دارم اینجا پلی میدم. در موردش فکر کنید، ممنون!
  3. Hickas

    tell event/

    سلام. این روزا ایونت هایی میبینم بر مبنای ایونت tell/ که در اون اوینت برگزار کننده سوالاتی میپرسه و بقیه باید با tell/ جواب بدن. در این ایونت حتی بی معنی ترین سوال ها پرسیده میشن. مثلا برگزار کننده میپرسه اسم قبلی من چی بود یا فکشن قبلی من چی بود و یا مولتی من کدوم اکانت هستش و .... بنظر من این ایونت خیلی جذابیت نداره و همش سوالات شخصیه و اعتقاد دارم که خیلی ها هم با من هم نظر هستند.این ایونت به طور کلی جالب نیس و توی سرور جنبه خوب و جالبی نداره. خیلی از پلیر ها با دیدن همچین ایونتی با این سوالات نا مربوط به بازی، از سرور دلسرد میشن و سرور ابهت خودشو از دست میده و فکر میکنم در همچین سرور بزرگی باید کیفیت برگزاری ایونت ها بالاتر باشه و بیشتر روشون فکر بشه چون همه از بزرگ ترین سرور ایران توقعات بالاتری دارن. میخواستم ازتون خواهش کنم کمی در مورد این موضوع فکر کنید که شاید بهتر باشه قانونی اضافه بشه و همچین ایونت هایی ادامه پیدا نکنند، ممنون!
×
×
  • اضافه کردن...