رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Cyber

عضو
  • تعداد ارسال ها

    113
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    4
  • حمایت مالی

    0 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Cyber

  1. کسب درآمد از پنل اس ام اس چگونه است ؟ در دنیای امروزی روش های درآمد زایی نسبت به گذشته تغییرات چشم گیری داشته است . با پیشرفت و گسترش اینترنت زمینه ایجاد کسب و کارهای آنلاین فراهم شد ، درآمدزایی که محدود به مکان خاصی نمی شود و در هر جایی که باشید می توانید کسب درآمد کنید . بهتر از این نمی شود!!! اگر سرمایه ای برای شروع کار ندارید و یا به فکر شغل دومی برای خود هستید ، پیشنهاد ما به شما کسب در آمد از پنل پیامکی است . استفاده از سامانه تبلیغات و کسب درآمد از سامانه های پیامکی یکی از روش های معتبر و کم هزینه کسب و کارها برای بازاریابی پیامکی است که تنها با شارژ مقدار معینی اعتبار برای ارسال پیامک می توانید به تبلیغاتی پیامکی برای رشد و افزایش کسب درامد خود بپردازید. پس همچنان همراه ما باشید تا شما را با این سرویس فوق العاده بیشتر آشنا کنیم . کسب درآمد از پنل اس ام اس در سامانه ها به دو صورت انجام می شود . سرویس نمایندگی پنل اس ام اس همکاری در فروش سرویس نمایندگی چیست ؟ تعدادی از سامانه های پیامکی سرویس نمایندگی را ارائه کرده اند که شما با خرید هریک از این پنل های نمایندگی بتوانید اقدام به کسب درامد از پنل اس ام اس کنید . اما این نوع از در آمد زایی معایبی دارد . معایبی چون : هزینه بالای خرید پنل نمایندگی سود بسیار کم دارا بودن اطلاعات برنامه نویسی سایت و همچنین این سرویس نیازمند داشتن سرمایه ای برای شروع کار خواهد بود تا پس از خرید پنل نمایندگی اقدام به خرید خط اختصاصی، خرید اعتبار پیامکی و ….نمایید و پس از آن می بایست تبلیغات گسترده خود را در گوگل و اینترنت شروع کنید و این کار ساده ای نیست . سرویس همکاری در فروش تعدادی از سامانه ها روش کسب درآمد از پنل اس ام اس را ساده تر کرده اند وهیچ پیچیدگی ندارد و قابل استفاده برای هر شخص با هر معلوماتی است . در کل : خیلی از سایت های معتبر هستند که پنل پیامک و نمایندگی پنل پیامک را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدن. بهترین گزینه و پیشنهاد من برای ورود به این صنف کاری و کسب درامد استفاده از چنین مجموعه هایی هست یک سایت که خیلی معروف هست FreeSmsPanel.com هست که صفحه ثبت نامشون : ثبت نام پنل پیامک رایگان این مجموعه هم پنل پیامکش رایگانه هم نمایندگی پنل پیامک رایگان میده هم خطوط رایگان داره حتی خط اختصاصی به نام شما رایگان صادر میکنه البته شما میتونید خط را رایگان بگیرید و به مشتریاتون پولی بفروشیدش در کل مجموعه ی خوبیه شما هم اگر مجموعه ی این چنین میشناسید معرفی کنید هزینه ها : شما نهایتا یک دامنه ی ir به قیمت 1 ساله 24 هزار تومن میخرید و به صورت رایگان به اون پنل پیامک متصلش میکنید کافیه شما فقط براش تبلیغات کنید و کاربر جذب کنید . یک عمر میتونید دست تو جیبتون کنید و با هر خرید کاربراتون یا هر ارسال پیامک کاربراتون سود کنید بدون هیچ زحمتی بدون هیچ کاری اگر این مطلب رو دوس داری لایکم کن - اختصاصی برای آرساکیا اگر لایک ها به 50 عدد برسه مطلب آموزشی کسب درامد آسون بعدی رو قرار میدم.
  2. چطوریه که بدون اططلاع رسانی به ما پست های انجمنمون رو پاک میکنید؟

  3. Cyber

    حقارت iSaFa و تاسف برای Ballas Family

    سلام عزیزم مسئله 50 k نیست مسئله اینه لاقل کسی میخاد دزدی کنه میخاد خودشو حقیر کمنه برای یه مبلغ درست حسابی نه 50 k .... خخخخ آخه یه ادم چه قدر حقیر باشه!!!
  4. Cyber

    حقارت iSaFa و تاسف برای Ballas Family

    چقدر یک پلیر میتونه حقیر باشه و خودشو کوچیک کنه که برای 50 کی دزدی کنه ؟ دزدی چه عرض کنم بزنه زیر مردونگی و حرف و قسم خوردنش واقعا جای تاسف داره چنین بازیکنایی توی دسته متوسطن اگر نیاز مالی داری بیا بهت 1 میل 2 میل کمک کنم ولی بابت 50 کی خودتو حقیر و پست نشون نده . isafa خیلی حقیری خیلی . قبلا کسایی میرفتن دسته متوسط که شیر مرد بودن گنگ بودن نه حقیر و کوته فکر.
  5. Cyber

    خرید و فروش Freeway

    سلام. دوستانی که قصد خرید Freeway یا فروشش رو دارن این تاپیک میتونه کمکشون کنه . اگر برای فروش دارید پس آگهی خودتونو اینجا با مشخصات و قیمت بفرمایید که کسانی که قصد خرید دارن با شما تماس بگیرن . لطفا لینک ucp خودتون رو هم قرار بدید قسمت vehicle که دوستان متوجه بشن که فروش رفته یا موجود هست . مثال آگهی برای فروش : Freeway 4 insurance 1105.099 km odometer standard price: 896,250 $ قیمت فروش : 777,000 $ برای خرید به نام کاربری DrCyber در گیم مراجعه کنید شماره تماس : 302-3622 http://agsa.arsacia.ir/players/vehicles/DrCyber
  6. Cyber

    گنگ کیه ؟

    نیازمند چند نفر ارازل و اوباش برای خرابکاری - کرم ریزی - تجارت اسلحه و drugs و materials کسی نبود ؟
  7. دوس داری قدیمی بنظر بیای ؟ 

    تعدادی اکانت ریجستر 2017 دارم کسی طالب بود درخدمتم 

    1. AdmBoT

      AdmBoT

      چخبر؟ 

    2. AimBot

      AimBot

      که چی بشه؟

    3. LordMeysam

      LordMeysam

      سلام 100 تومن میدم.

  8. Cyber

    اولین نسخه ی فروم

    اولین نسخه که نه .... بهتره بگیم 2 نسخه قبل قالب انجمن
  9. Cyber

    نبودن چند ساله در سرور

    سلام رفقا . وقتتون بخیر. من چندین سالی بود که توی سرور بازی نمیکردم دیگه آخرین سالی که مداوم بازی کرده بودم 2018 بود با توجه به اینکه نیم ها تغییر کرده ممکنه توی بازی گاها به کسی بر بخورم که نشناسمش و خدایی نکرده توهینی یا مسئله ای پیش بیاد که بعد تحقیق کنیم ببینیم عه رفیق بودیم رابطه ی خوبی با هم داشتیم . من یکمم حافظم یاری نمیده اگر کسی منو یادش هست میشناسه یا رفاقتی با هم داشتیم لطفا توی همین تاپیک بنویسه که مجدد به هم کانکت بشیم و من شرمندشون نشم. متین هستم - شیراز یوزر های قبلی من : DrCbSc DrCyber Saisan xFactor Solid (FireFox) BlacKLife البته خیلی از اکانت هامو هدیه کردم به رفقا مثلا من [OG]saeed_Alpha رو یادمه چون نیمش رو تغییر نداده اینم بابت اینکه روزی که میخواستم بای بدم تازه برگشته بود به سرور و تورندو بود نمیدونم چی بود عشقی بهش 1 دلار سل کردم یادم مونده یه سریا هم عشقای منن که همچنان باهاشون در ارتباطم مثل ممد xfactor - E.VI.DI - mrnitro - alicracker - alitp
  10. دسته متوسط باشی و call 110 بزنی قطعا نوبی
  11. رامین جان (Ramin_FTP)  داداش
    درسته خودت نیستی?
    ولی یادت همیشه تو قلبمون هست??
    اخه چرا یکی پیدا نمیشه بگه اینا همش شوخیه؟
     

×
×
  • اضافه کردن...