رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Syd

لیدر اقلیت
  • تعداد ارسال ها

    2959
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    8

تمامی مطالب نوشته شده توسط Syd

  1. Syd

    یه پیشنهاد برای اوتوبوس رانی

    تراکر حرمت داره نه لذت
  2. Syd

    لحظه های Fun Cop

    😂😂 چیزی نبود که
  3. Syd

    شهردار Kazem رو بردن تو گونی؟!

    متاسفانه کپک زد دیگه
  4. والا ما هرچی دونیت کردیم هیچوقت گردن نگرفت، آخرشم گفت بزن بانکم.... بوی اختلاص خورد تو صورتم🗿
  5. Syd

    بهترین بازیکنان شب های ما. فیا

    @EDWARDنمیزارم شب های دسته متوسط فراموش بشه👀✌️
  6. Syd

    PUBG

    سلامتی همه pubg بازا
  7. Syd

    خوش صداترین فرد بازی (دختر)

    د آخه چرا من باید تو این تاپیک بیشترین تعداد تگ رو داشته باشم؟🗿 @Reo این درست نیست
  8. سوال جالبی بود
  9. Syd

    از چی میترسی؟!

    حسبی الله🗿✌️
  10. Syd

    ورود دخترا ممنوع <جاست آقایون>

    بالاخره داش از یجایی باید شروع کرد دیگه😂😂
  11. Syd

    چطور بود؟

    تاثیرگذار بود
  12. Syd

    اکانت بدون شماره برای فروش

    سلام به BusinessMan های عزیز 🗿
  13. Syd

    40میلیارد ثروت؟

    اگه بگم که دیگه جذابیت نداره
  14. Syd

    چقدر پول کم داری Lamborghini بگیری؟

    $82,500,000-
  15. Syd

    Point

    جایزه هاش فکر کنم مثل قرعه کشی های ایران خودروعه، اسمت میوفته بعد میگن منتظر دریافت باشید
  16. Syd

    آخرش نیومدی تست اون بنده خدا رو بگیری رفتی...

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 2
    2. MooN

      MooN

      زیادن😂

    3. Syd

      Syd

      خدانگذره ازت

    4. 11780

      11780

      تسته motekhases؟

  17. Syd

    گزارش اعضا

    با سلام خدمت @RealMobin شاکی محترم، شکایت شما رد شد. پ.ن: مدارک شما کافی نمیباشد.
  18. Syd

    گزارش اعضا

    با سلام خدمت شما @Jozi شاکی محترم، شکایت شما رد شد پ.ن: مدارک شما کافی نیست.
  19. Syd

    ورود دخترا ممنوع <جاست آقایون>

    غیر از اینم نیست😂😂
  20. آقا یاااااا الله

    1. Mehrdad

      Mehrdad

      یاالله 🤣 

  21. Syd

    پروفایلتو دوست داشتم

    1. DoNaLd

      DoNaLd

      دوست داشتی؟

      یعنی قبلی رو دوست داشتی؟

      یعنی اینو دوس داری؟ یا اینو دوس داری؟

      یعنی دیگه دوسم نداری؟

      یعنی دوسم داشتی و داری؟

      یعنی چی؟

    2. RealPouria

      RealPouria

       پارسا منظورت از این حرف چیه؟😶‍🌫️

      یا اینو دوس داری؟😂

      فاز خوبی نمیده حرفت بو داره

    3. Syd

      Syd

      @DoNaLdاز تاثیرات زیادی با دخترا گشتن🐣

      @RealPouria تستسترونت کو‌ مرددد😂😂

  22. کسی میدونه دستور [Partab/] چیه؟

  23. Syd

    ورود دخترا ممنوع <جاست آقایون>

    داش روسریت کو، حیا کجاست، عفتت چه شد؟
  24. Syd

    توافق

    خواهیم دید چه میشود.... کشتی های زیادی داریم✌️
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...