رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Empty

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    765
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3
  • حمایت مالی

    50,000 تومان 

Empty آخرین بار در روز December 18 2023 برنده شده

Empty یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره Empty

  • تاریخ تولد 09/05/2001

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    AmirHosseiN

آخرین بازدید کنندگان نمایه

10485 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Empty

مسلط

مسلط (10/14)

  • متعهد
  • خیلی محبوب نادر
  • واکنش دهنده مشتی
  • شروع کننده مکالمه
  • اولین هفته تمومه

نشان‌های اخیر

274

اعتبار در سایت

  1. 🕯️🕯️🕯️

    1. EzraeeI

      EzraeeI

      حیف شد استعفا دادی 😔

  2. Empty

    YoungSud

    به به
  3. Empty

    درخواست رفع محرومیت (Unban)

    درود، اوقات به کام @Baki عزیز لطف کنید جهت رفع محرومیت به قسمت فروشگاه تیکت پشتیبانی ارسال کنید تا مسئول عزیز بررسی های لازم را انجام دهد و شما را از قیمت رفع محرومیت مطلع کند.
  4. Empty

    بن بی مورد - Amirhossein

    درود توضیحات و مدارکِ مربوطه به مدیریت ارسال شد.
  5. Empty

    باگ کنترل پنل Leader

    @Toofan +
  6. Empty

    رد شکایت - Endway

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @LiN طبق بررسی های صورت گرفته از طرف مسئولین ادمین، لیدر و همینطور مدیریت... ساب - لیدر سابق مدارک سوالات را برای ما ارسال کرده با اینکه از 7 روز گذشته بود تاریخ مدارک، اما تست دوئل که حجم آن کمتر است همینطور زمان آن با بهونه های متعددی که ایشان ذکر کردند برای ما ارسال نشده! جدا از این مسائل به تقلب شما در تست سوالات میپردازیم↶ مورد اول ⇠ همانطور که در قوانین اقلیت HM نوشته شده: جواب داخل سوالاتی که طرح شده↶ جواب شما↶ ------------- مورد دوم ⇠ همانطور که در قوانین اقلیت HM نوشته شده: جواب داخل سوالاتی که طرح شده↶ جواب شما↶ ------------- مورد سوم ⇠ همانطور که در قوانین اقلیت HM نوشته شده: جواب داخل سوالاتی که طرح شده↶ جواب شما↶ ------------- مورد چهارم ⇠ همانطور که در قوانین اقلیت HM نوشته شده: جواب داخل سوالاتی که طرح شده↶ جواب شما↶ ------------- جالب تر از همه ی این سوال و جواب ها... قسمت اخر تست که مسئولین به آن اشاره نکردند این موضوع بوده که شما در قسمت پایانی تست همانطور که از اشتراک گذاری سوالات برخوردار بودید، جواب سوالات را جابجا دادید! مدارک جهت رفع ابهامات شما: مورد پنجم ⇠ جابجا بودن جواب هایی که دادید در جواب سوال هایی که پرسیده شده سوال و جواب داخل سوالاتی که طرح شده↶ و بعد از این موضوع فکر نمیکنم دیگر جایی برای شکایت یا کنایه های بی دلیل و بی جهت یا تگ کردن بی مورد مدیریت و موسس باشد. هر شخصی که به دلیل شکایت بی مورد از سرور محروم شده یا شکایت آن رد شده به درستی بوده و لازم به بررسی کردن توسط مقامات بالاتر نیست. ✘ درضمن↶ شما باتوجه به اینکه از این موضوع آگاه بودید که تقلب کردید و پس از آن باز هم اقدام به شکایت کردید... به دلیل شکایت بی مورد به مدت 5 روز طبق قانون زیر مجازات خواهید شد↶ شکایت شما رد شد. بسته شد.
  7. Empty

    ArSaCiA Logo

    خوبه اما همونطور که بقیه گفتن میتونی با کار کردن روش یچیز خفن تر در بیاری ازش
  8. Empty

    فستیوال دسته متوسط

    ₰ دسته متوسط های برترِ فستیوال این دوره (25-02-2024) ₰ رتبه های برتر↶ ╗═ ೋღ❤ღೋ ═╔ رتبه اول ╝═ ೋღ❤ღೋ ═╚ ╗═ ೋღ❤ღೋ ═╔ رتبه دوم ╝═ ೋღ❤ღೋ ═╚ ╗═ ೋღ❤ღೋ ═╔ رتبه سوم ╝═ ೋღ❤ღೋ ═╚
  9. Empty

    درخواست رفع محرومیت (Unban)

    درود، اوقات به کام @AkMsLp عزیز وضعیت حساب کاربری شما هم اکنون فعال می باشد.
  10. Empty

    Ban - EnDWaY

    با سلام و درود خدمت شما شاکی عزیز @Killed پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی. - طبق بررسی های انجام شده... ♦ شکایت شما پذیرفته شد و ادمین مربوطه یک عدد AV دریافت خواهد کرد. - لازم به ذکر است شما باید صبر میکردید تا بنده رسیدگی کنم و شما را از محرومیت خارج کنم که لاگی برای شما باقی نماند. شما با توجه به اینکه میدانستید کارتان مشکلی نداشته باز هم حساب خود را با پرداخت گلد از محرومیت خارج کردید ( با دلایلِ شخصی و مهمی که داشتید ) و ما با عرض پوزش نمیتوانیم گلد را به شما برگردانیم. موفق باشید، بسته شد.
  11. Empty

    باگ مود و اسکین و سیستم ویس چت

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: باگ شدن اسکین و مود های سرور و همینطور باگ شدن یک سری قسمت های سیستم ویس چت - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در پیام شخصی موسس @Ali ارسال خواهد شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): - Private Message
  12. درود خدمت مدیریت ارسال شد.
  13. درود مدارک جهت دفاعیه به مدیریت ارسال شد.
×
×
  • اضافه کردن...