رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Jalall

ادمین بازی
  • تعداد ارسال ها

    335
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط Jalall

  1. Jalall

    گزارش تست

    عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 0 • تعداد پاسخ اشتباه: 0 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد. (حضور در اقلیت دیگر)
  2. Jalall

    عملکرد اشتباه - Jalal

    سلام و درود Staff-Note
  3. Jalall

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    والا جوری که تو جمله بندی کردی نه
  4. Jalall

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    هانن؟؟ از علائم نگارشی حتما استفاده کن
  5. Jalall

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    بد شد که لو رفتش😂😂🥱 اگه طرف مقابلمون تو باشی صد در صد بی ادب میشیم
  6. Jalall

    مبارکه جوجو💙

    رحم نکن بهشون 👍

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 2
    2. DictatoR

      DictatoR

      مهدی‌خانی باید دیکتاتور باشی

    3. Jalall
    4. Die

      Die

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  7. Jalall

    رمز اکانت🗿

    چه بد شد اخیی
  8. Jalall

    وقتی بیکار باشی چی میچسبه؟

    Cigar For Ever
  9. تباه کردن وقت و عمر
  10. Jalall

    با این گلد ها چیکارکنم؟

    کی گفته هاستری نمیشه مشتی یا یه ۱۹۰ و ۹۳ میتونه هاستر ۲ بگیره
  11. Jalall

    فقط چای

    هعی چه میشه کرد 💔🥱
  12. Jalall

    کد رنگ همه فکشن ها

    خسته نباشی 🔥
  13. Jalall

    War Video

    مگه میشه بد باشه دس خوش 👌
  14. Jalall

    WarVideo By Nas

    عالی بود بنازم
  15. Jalall

    War Video Gucciflame - 2

    دس خوش 👌 🔥
  16. Jalall

    Yadegari

    چرا کیفیت اینقد پایینس به هر حال. خسته نباشی
  17. @RezvaN مشتی شل کن لذت ببریم
  18. Jalall

    بهترین فالورتون کیه؟

    همه عزیزن برام و فرقی ندارن
  19. Jalall

    duel-shooter🗿🔫

    اومم بنازم نام گیم؟؟
  20. Jalall

    فقط چای

    قرار بود نگی به کسی دیگه🙄☹️
  21. Jalall

    بدترین راننده در آرساکیا

    خوشبختانه همه رفیقام دس فرمونشون بده🥱💔
  22. Jalall

    کسی رو داری که بای بده بای میدی؟

    نه کسی ندارم
  23. Jalall

    میم کده آرساکیا | پارت هفتم

    عالی بود مثل همیشه
  24. Jalall

    چرا پلیرها کم شدن

    دیگ فعک نکنم نیاز به گفتن داشته باشه
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...