رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Farab

آزماینده بتا
  • تعداد ارسال ها

    1959
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    11
  • حمایت مالی

    7,000 تومان 

پست ها ارسال شده توسط Farab

  1. 2 دقیقه قبل، LordMeysam گفته است:

    اینجوری کسایی که خبر نگار هستند لازم نیست برن و دوربینو بگیرند یکجورای یک مرحله رو لازم نیست برن

    بنده با مراحل این کوئست آشنا نیستم ولی میدونم که این موضوع از زیر دست تیم در نرفته و باگ نیست. (یا حداقل فیکس کردنش ممکن نیست)

  2. در ۱۴۰۳/۱/۲ در 14:03، UFC گفته است:

    فعال شد و getcp زدبم افتاده بود درو اون جایی که تازه واردا و کساکنی که خونه ندارن اسلیپ میکنن رفتیم ولی cp نبود 

     

    عزیز CP ای که در اون منطقه هست در بخش پایین Civil Spawn هستش، باید از زیر برین و وارد تونل بشین.

  3. 11 ساعت قبل، UFC گفته است:

    ما الان راب زدیم cp نداد باگ بود

    تا وقتی تمامی اعضای داخل بانک به بیرون از بانک نیان (هکرها و گانرها) و یا توسط پلیس ها کشته نشن برای اعضا دستور Getcp/ فعال نمیشه، +ممکن هست فعال شده باشه و شما از این دستور استفاده نکرده باشید.

  4.  

    20 ساعت قبل، Fayez گفته است:

    استفاده از Tazer کار عقلانه ای نیست و باز هم زندانی بعد از ۱۰ ثانیه بلند می‌شود و شاید دوباره به شما حمله ور شود و  همچنین این مورد باعث پریدن اسلحه ی Deagle می‌شود که برای درگیری های Jail break به نوعی الزامیست.

    افزایش مدت زمان Tazer بر روی افراد زندانی (3 برابر) + مشکل پریدن اسلحه ی Deagle هم پیشنهادش داده شده.

  5. درود این مورد باگ نیست و همچنین گزارش شما تکراری هست. ممکنه موقع رسوندن مسافر به Check Point در مسیر اتفاقاتی رخ بده و شما مجبور به دوباره سوار کردن مسافر بشید و بدون اینکه مسافر دوباره مسیر رو انتخاب کنه شما میتونید با استفاده از asc/ به Check Point برید. تا زمانی که مسافر جدید برای شما Check Point ای رو تعیین نکردن، و یا از بازی خارج نشده باشید، با زدن asc/ برای شما همون Check Point مسافر قبلی میافته.

  6. درود، این مورد در گذشته رایج بود ولی فیکس شده بود و برای ۱ سال هست که به این باگ برنخوردیم. لطفا فیلم تهیه کنید و در همین تاپیک ارسال کنید. شما باید بعد از تموم شدن پینتبال رو‌به‌روی SBiz 10 اسپان بشید.

  7. در ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ در 14:47، Mohny گفته است:

    دورد، ممنون بابت گزارشتون.

     

    لطفا توضیحات خود را در این رابطه دقیق تر ارائه بدید.

    درود Mohny جان. اعضای فدرال اگر بخوان کسی رو Frisk بدن باید قبلش با دستور Mfrisk/ بهش اخطار بدن که وایسه و همکاری کنه تا عضو فدرال اون رو بگرده. در نزدیکیه Gunshop های LS و LV اگر یک عضو فدرال از Mfrisk/ روی شخصی استفاده کنه برای عضو فدرال اخطاری میره که نمیتونه در نزدیکی به Gunshop و اگر اشتباه نکنم Drug house از این دستور استفاده کنه. این مورد برای سواستفاده‌ی اعضای فدرال اضافه شده تا وقتی فردی از گان‌شاپ یا دراگ‌هوس به بیرون میاد مستقیما Frisk نشه. حالا این مورد برای تمامی گان‌شاپ ها و دراگ‌هوس ها صدق میکنه به جز گان‌شاپ در SF. یعنی همینکه بازیکن از گان‌شاپ SF به بیرون میاد عضو فدرال میتونه به اون Mfrisk/ بده و اون رو بگرده.

  8. درود محمد جان. فکر و پیشنهادت محشره! با همشون کاملا و به شدت موافقم، فقط بخش فعالیت جدید برای دسته متوسط یکم مورد داره. دو موردی که شما برای فعالیت و اکتیویتی جدید برای دسته متوسط که گفتید، یکیشون کشتن دسته متوسط های دیگه هستش. ممکنه هر لحظه در خیابون با ماشینت در حال رانندگی باشی و یهو یه دسته متوسط ببینتت و تیر بزنه بهت و بمیری و و و... . مشکلات خیلی زیادی پیش میاد. همچنین حذف کردن شغل Drug dealer هم به نظرم ایده‌ی خوبی نیست. بعضی از دوستان زحمت زیادی برای لول ۵ کردن اسکیل Drug dealer خودشون کشیدن و اگر خرید Drugs رو به اعضای دسته متوسط بسپاریم قطعا زحماتشون بیهوده خواهد شد، بهتره فعالیت های دیگه ای هم برای دسته متوسط توسط بازیکنان یا خود اعضای دسته‌ی متوسط داده بشه.

    در کل عالی بود.

    • دوست دارم که 1
  9. 2 ساعت قبل، Ara گفته است:

    @Farab درود.

    متاسفانه اشتباه تایپی نیست و اینکه تایپ خودکار اندرویده که جایگزین میشه کیلم رو به اشتباه دریافت کرده.

    فکر کنم تصحیح خودکار کیبورد اندروید از کلماتی هست که بیشتر توسط شما استفاده میشن و شناخته شده هستند. در هر صورت:

    4 ساعت قبل، Farab گفته است:

    در صورتی که دوباره برای شما یا دوستانتون این مورد رخ داد, یک روش برای Reproduce کردن این باگ تونستید پیدا کنید و مجدد در همین تاپیک اعلام کنید.

    با تشکر.

    • هاها 1
  10. 16 ساعت قبل، Ara گفته است:

    @Omid درود بیکران.

     

    طی  این باگ متاسفانه دوباره برای دوستم Travisscott رخ داد ولی نمیدونم مشکل کجا بود چون هم من رانر بودم هم اون و جلوم AFK کرد زیره یک دقیقه آنلاین شد و رابش با شکست مواجه شد و در جا وانتد 6 شد به ترز عجیبی.

    اول فکر کردم هیتمن زد اما کلی نشد اصن آنلاین شد دیدم حتی کیرم نشده فقط موتورش یهو رفتو وانتد ۶ شد

     

     @Travis

    درود ممنون بابت اطلاعاتتون. سعی کنید در اشتباه های تایپی خود دقت داشته باشید. دوستان در حال بررسی و بهبودی این مورد هستند, در صورتی که دوباره برای شما یا دوستانتون این مورد رخ داد, یک روش برای Reproduce کردن این باگ تونستید پیدا کنید و مجدد در همین تاپیک اعلام کنید.

    • هاها 1
  11. درود، این مورد باگ نیست. اقتصاد سرور تغییر پیدا میکنه و قیمت ماشین ها افزایش یا کاهش پیدا میکنه. قیمتی که در داخل Garage/ و در بازی زده شده قیمت حال حاضر گونه‌ی ماشین "Turismo" هست، ولی قیمتی که در داخل UCP ثبت شده، قیمت گونه‌ی اون وسیله‌ی نقلیه در زمانی که از Dealership خریداری شده هست.

  12. 2 ساعت قبل، Omid گفته است:

    اگر امکانش باشه دستور /punish زمانی که collab باز هست برای اقلیت های نظامی دیگر باز شه 

    یا

    ریپورت میدیم ادمین رسیدگی کنه به دلیل ایجاد مزاحمت فرد مربوطه مجازات شه

    درود، میتوان محدودیت استفاده از Tazer رو در زمان و موقعیت مشخص برداشت.

  13. درود عزیزم, اگر شما لانچر رو از طریق این لینک دانلود کردید, باید از قبل SA-MP و همینطور بازی اصلی GTA-SA رو در یک فولدر (پوشه) نصب کرده باشید و محل نصب لانچر رو در فولدری که SA-MP و GTA-SA نصب هستند Browse کنید. در غیر این صورت Button (دکمه) Install برای شما غیرفعال میشه.

  14. 9 ساعت قبل، Milano گفته است:

    خوب دوست عزیز وقتی که AFK هست نباید بزنه که ۹۹۹۹۹۹، باید باگ AFK کیل هم فیکس بشه

    عزیزم به دلیل محدودیت های سمپ این مورد قابل فیکس کردن نیست! طبق گفته ی دوستان در AG:SAMP این مورد فیکس شده و محدودیت ها جلودار تیم توسعه دهنده نیستند. باید تا انتشار AG:SAMP صبور باشید.

×
×
  • اضافه کردن...