رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. Kirito

    Kirito

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      17

    • تعداد ارسال ها

      1523


  2. MILADemon

    MILADemon

    عضو


    • امتیاز

      9

    • تعداد ارسال ها

      1246


  3. EnDWaY

    EnDWaY

    سرپرست


    • امتیاز

      8

    • تعداد ارسال ها

      4282


  4. Empratur

    Empratur

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      1392


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 06/26/2026 در همه بخش ها

  1. درود گوگولیااااااا😍🎀 اومدم با پارت دوم حق کده مهمون نگاه های مهربونتون باشم🥰 برای دیدن ویدیو باید اشتراک بخرید قیمتش هم با یه ماچه💋 لینک: ماچ بده😘 امیدوارم خوشتون اومده باشه❤️ @Ali @TakRang @DictatoR @Kamyab @Sajjad @Integer @Fayez @Slap @ThunderKnight @Syd @MohammadAli @PasDar @AmirMahdi @NothingLeft @Exit @McQueen @100 @KinGmT @Masdud @OldShoT @Tommy @BigMeeti @Semtex @Universe @Mehrdad @Hemoso @ELN @Andia @Andiya @Farab @LordMeysam @Jozi @Dorian @Day @Agha @Ezi @TheOR @RezaStream @MuJahid @Elmira @EnTeR @Vergil @Reo @iRaMaN @Izeh @Shifo @EnDWaY @AmirBerLyN @Arown @FaMa @Pretty @Management @CristaL @Know @Rainbow @LeTsGo @AbbasMZ @Putin @Ahmmad @KoBeL @Wise @Rata @VisuaL @Ghafas @NalenGi @FaceLess @Terible @AliAkOmA @Allah @UFC @SkuiL @Dipper @Chris @Movement @Rowdy @Afy @AimBot @Aim @Wine @SilenT @SilentAiM @WaNDeRiNG @AghANiMA @PermanenT @iMohammadAmin @MooN @ZakharAsli @Body @Olden @Clove @LuFo @AmoReza @Sillver @FuRyGod @LayT@LayT @Mohny @Karadeniz @EnDOne @Fix @NAGI @DawN @Beigi @Yuu @Pedi @SaLiOne @SuperMaN @shafagh @Panda @PaND @EzraeeI @EliTe @JeT @OneL @Fadaei @Daddy @SwaG @Bati @Nine @AnTiC @Wartolo @Marti @Asall @Phone @Arash @Roozbeh @Willy @ZeRoX @Aras @MunDeGar @Kimiya @Saleh @XuDo @Epstein @Slap @Sajjad @TakRang @DictatoR @Fayez @BigMeetiSuperUltraProMax @Day @Agha @Ezi @ELN @Elna @Elnaz @Rha @ArmouR @ElinaSaN @fered @Zad @Trap @Hemoso @ThePrince @fered@UpRoaR @MasterAssassins @Mael @Cervo @Afy @Syd @ArthurMorgan @Herbie @TheOR @Skill @Willy @PasDar @McQueen @FaMa @KinGmT @Marta @Day @Zad @RadaN @Destroyer @Masheh @Automat @Artoz @FaiL @Zarathos @Captain @KaroLin @President @meliona @Strawberry @MorgaN @Wine@MaShruB @Rate @Zad @Crack @Takavar @Altair @Arda @PatrioT @Bebin @Winner @NOuShiN @mohammadmahdiakbari @MiniMeeti @ElectrA @TheTRex @EdiePulaski @Agera @Mael @Shifo @Mehrdad @Slap @MiLaD @demon @Brax @iRaMaN @Daltuns @ThunderKnight و بقیه عزیران...
    9 امتیاز
  2. درود؛ از کی تا حالا بازی کردن با شخصیت دیگران شده شکایت و مدارک برای 1 سال پیش رو برای موضوع مربوط به شکایت شما درج می کنند؟ شما با اینکه از قانون مطلع بودید باز هم مدارک ناقص و از اعتبار گذشته رو ارسال کردید که فقط و فقط به شخصیت بازیکن صدمه بزنید، بنده هم با نهایت احترام با چنین شخصی برخورد می کنم. مابقی تصمیمات با مدیریت مجموعه می باشد. Staff-Note
    8 امتیاز
  3. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: ms بعد ۲ ثانیه • شاهد ها: • مدرک/عکس یا فیلم:
    6 امتیاز
  4. جدی همونم بود واقعیتش😅 @Ezi بود که شکارم کرد اون روز صبح اگه یادش مونده باشه😂 (سرور رو با تانک زخم کرده بودم همه ریپورت داده بودن ادمینا داشتن تو چت a/ دنبال اونی که تانک اسپان کرده بود می‌گشتن می‌گفتن کی تانک اسپان کرده ۱۰ نفر تو این چند دقیقه ریپورت دادن😂 بعد چند دقیقه @Ezi گیرم اورد خفتم کردن انداختنم‌ پشت سوانای علی مک‌کلین (@Kenil) بردنم؛ دقیقاً یه همچین قیافه‌ی مظلومی دارم ولی کارام...🤣🤣)
    6 امتیاز
  5. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 18 • اسم واقعی: علیرضا • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما:7+ • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه)دسته ملایم (LSSI) متوسط و ویژه • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟کمک به نظم سرور و علاقه داشتن در لیدری • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ (بله یا خیر)بله
    4 امتیاز
  6. چقد حس خوبیه که هر سری فروممو باز میکنم میبینم تو تاپیک بهترین لیدر تگ شدم و ازم اینقد خوب یاد میشه 🥹 مرسی که هستید 🖤
    4 امتیاز
  7. عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: سلام، خسته نباشید. آقای اهورا از من فیلم وار میخواست با اینکه هم منفی بودم و مشکوکم نبودم اومد و به من گفت 72ساعت وقت داری فیلم را بفرستی من همون روز توچتی که ادمین وارهابودن فرستادم وgladiatorگفت فیلم کیفیت ندارد و با اینکهfpsمن بالای 20بود و aim من معلوم بود ولی من رفتم باز توگیم و اهورا گفت wiseبه من گفته اگه تاییدکنم بن نمیده ودیگع نیازی نیست فیلم بفرستی ومنم نفرستادم والان گلادیاتور بنم داد لطفاپیگیری شه • مدارک (فیلم یاعکس):UCp
    3 امتیاز
  8. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 25 • تعداد پاسخ اشتباه: 2 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد.
    3 امتیاز
  9. ماشالله داش صالح از کلن 69 با استعداد تری 👌💪💪💪
    3 امتیاز
  10. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ---------- • توضیحات: سلام ، وقت بخیر. ادمینِ خاطی Zerox شکایت من از ادمینِ خاطی Andiya را با ارائه دلایل غلط رد کرده اند. به بررسی تک تک گفته های ایشان می پردازیم... 1. ایشان در بندِ اول اذعان کرده اند که ''شما ریپورتی حاوی لحنی نامناسب داشتید که بصورت صحیح از سوی ادمین محترم مجازات شدید.'' خب این حرفِ ایشان اشتباه است ، زیرا بنده هیچ گونه لحن نامناسبی در ریپورتی که ارسال کردم نداشتم. مدارک آن را اینجا ضمیمه می کنم: 📍همان طور که در عکس میبینید هیچ لحن نامناسبی در ریپورت بنده مشاهده نمی شود. کاملا مودبانه و با لحنی مناسب گزارش تخلف ادمینِ خاطی Andiya را برای مدیریت از طریق Report/ ارسال کردم. آیا لحن نامناسبی در ریپورت بنده مشهود است؟ (متنی که در ریپورت میبینید ارزیابی خودم از رفتار ایشان در پینتبال بوده ولی لحن مناسبی داشته و خارج از هرگونه شوخی ، توهین و غیره بوده است) استفاده از دستورِ Report/ برای گزارشِ تخلف در سرور ، حقِ مسلمِ تمام پلیر هاست. ممکن است حتی ادعایی که من در متنِ ریپورت کردم اشتباه باشد ولی دلیلی وجود ندارد که ادمینِ خاطی Andiya من را از سرور به دلیل Bad /Report کیک کنند. 2. در بندِ دوم اذعان کرده اند که ''در گفتار خود با رعایت ادب و احترام با دیگران حتی ادمین های زحمت کش برخورد کنید و در حفظ آن کوشا باشید و درغیر اینصورت توسط ادمین های برقرار کننده امنیت با مجازات آشنا خواهید شد.'' خب بنده هیچگونه بی ادبی در ریپورت نکردم. برای اثبات این قضیه فیلمِ کامل از لحظه ارسال ریپورت تا زمانی که از سرور توسط ادمینِ خاطی Andiya کیک شوم را هم در اختیار شما می گذارم: https://uplod.ir/m30rzbkjq5yq/66.mp4.htm با اینکه بنده هیچ وظیفه ای ندارم که این مدارک را ارائه دهم زیرا ادمین Andiya بنده را از سرور به دلیل Bad report کیک داده پس ایشان است که باید مدارک را به مسئولین ارائه دهد ولی اینجانب به سببِ اطمینانی که از خودم دارم فیلم کاملِ آن را هم در اختیار شما قرار دادم (با اینکه وظیفه من نیست) هیچگونه بی ادبی ، بی احترامی ، لحن بد و غیره توسط من در ریپورت صورت نگرفته است. (کلمه ''تبانی'' به معنای همدستی می باشد) 3. در بندِ سوم اذعان کرده اند که ''همچنین یکبار عملکرد خودتونو بررسی کنید و سپس اقدام به شکایت کنید و درغیر اینصورت مجازاتی همانند بند قانون زیر اعمال خواهد شد.'' خب عملکرد بنده در رابطه با ریپورتی که ارسال کردم صحیح بوده است و موردی خلاف قوانین عمومی سرور در ریپورتِ ارسالیِ من مشاهده نمی شود. فارغ از اینکه پاسخگوی Report/ نتیجه را چه اعلام کند ولی لحن نامناسبی در ریپورت به کار نرفته است. @ZakharAsli @EnDWaY مراتب به استحضار رسانده شد. در صورت تایید شکایت ، خواستارِ پیگیری موارد ذیل هستم: 1. مجازاتِ ادمین خاطی Zerox برای رد کردن شکایت به اشتباه 2. مجازات ادمینِ خاطی Andiya برای Kick کردن بنده از سرور • مدارک (فیلم یا عکس):
    2 امتیاز
  11. هر قهرمانی یک روز تازه کار بود Click
    2 امتیاز
  12. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: الله • توضیحات: خواهشن ادمین های ترکی میفهمن و اون جواب بدن • مدارک (فیلم یا عکس): https://dl.toolschi.com/view.php?f=f9e79c2c28845642.mp4
    2 امتیاز
  13. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: بنده در پارکینگ Lspd بودم و ایشون به من /Mg ندادن و رفتن. • مدارک (فیلم یا عکس): https://my.files.ir/drive/s/93gW1IuMOBcq5BjS7rtMS0xwwnGOjn
    2 امتیاز
  14. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: با سلام ایشون با اژیر خاموش به بنده /mg دادن و در مدرک مشخصه که با موتور کاپ بود و زبان ناپسند • شاهد ها: نیازی نیست • مدرک/عکس یا فیلم: https://uploadkon.ir/uploads/dfee26_26InShot-20260626-220326655.mp4
    2 امتیاز
  15. درود و احترام. مدارک دفاعیه در قالب Staff-Note ارسال شد.
    2 امتیاز
  16. نوکرم داشی مهدی خیلی دوست دارم که...
    2 امتیاز
  17. - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
    2 امتیاز
  18. دوستان عزیز بدین‌وسیله یادآور می‌شود که ادامه هرگونه اظهارنظر یا رفتار مغایر با ضوابط، ممکن است منجر به تعلیق از سوی ناظران (Supervisors) محترم گردد. لذا شایسته است در بیان مطالب و نحوه مکاتبات، دقت و ملاحظات لازم را به عمل آورید تا نیازی به تذکر از سوی سایرین نباشد.
    2 امتیاز
  19. درود و احترام خدمت شما @Universe. شکایت شما رد شد. تمسخر شما به وضوح دیده شده است و از اینکارا دست بردارید. درست است حق دارید از دستور Mute/ استفاده کنید ولی اینو در جریان باشید هنوزم دیگران صدای شما رو میشنوند. حاشیه سازی و تمسخر ادمین ها رو کنار بزارید و بازیِ ارامی رو پیش بگیرید. +موفق باشید. +بسته شد.
    2 امتیاز
  20. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: https://agsa.arsacia.ir/players/general/Mohamadhadi - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ والا زیاد موندم خسته شدم تایم ندارم. بخاطر رفیقامم مونده بودم که اونام رفتن دیکه حسش نیست. @Sea @MohammadMahaN @AngeI #Desolator #Aslahe و بقیه دوستانم که الان حضور ذهن ندارم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدری که افتخار داشتم باهاش کار کنم علیرضا انجل واقعا فوق العاده بود و بعد از من که علیdesolator سابلیدر شد هم واقعا عالی بود. عرفان هم بچه ی گلیه اما یه سری ایرادات در کار هست که همه ی ما کامل نیستم امیدوارم موفق باشه. در کل تایم خوبی بود.لطفا از یوسیپی کیک بشم چون آنلاین نمیشم. متشکرم
    2 امتیاز
  21. @DRAMIRALI با سلام. شکایت شما رد شد. اول از هر چیزی خدمت شما باید عرض کرد اینجور شکایت ها نکنید و خودتون رو بد نام‌ نکنید پیش مردم. افسر مربوطه اصلا شمارو ندیده و شما رفتید فقط و فقط برای زیرکشی از ممبر، پشت دیوار قایم شدید و افسر هیچ دیدی نسبت به شما نداشته که بخواد به شما /MG بده و در همون لحظه حتی افسر به شخص دیگری در حال MG دادن بوده. پیروز باشید. @Nimoshشکایت شما در حال برسی میباشد... @11780شکایت شما در حال برسی میباشد... @RealFarzadشکایت شما در حال برسی میباشد...
    2 امتیاز
  22. عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده:20 • تعداد پاسخ اشتباه:4/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد):قبول شد.
    1 امتیاز
  23. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 17 • تعداد پاسخ اشتباه: 5/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد! • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 20 • تعداد پاسخ اشتباه: 0/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد!
    1 امتیاز
  24. 1 امتیاز
  25. سلطان چه ادیت زشتی داره به این قشنگی
    1 امتیاز
  26. درود شکایت شما تایید شد موفق باشید.
    1 امتیاز
  27. کس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 0 • تعداد پاسخ اشتباه: 0 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد(همکاری نکردن در تست گرفتن) عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 0 • تعداد پاسخ اشتباه: 0 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد(حضور در اقلیت) عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 0 • تعداد پاسخ اشتباه: 0 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد(حضور در اقلیت)
    1 امتیاز
  28. باسلام و درود شکایت شما رد شد. دلیل: مدارک حداکثر برای 7 روز معتبر بوده و بعد از آن از اعتبار ساقط می شوند. تاریخی که این تخلف صورت گرفته: 2026/06/16 در ساعت ۱۲:۵۳ دقیقه تاریخی که شما شکایت کردید: 2026/06/23 در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه
    1 امتیاز
  29. @abolfazlgold شکایت شما تایید شد. @MaheKamel استفاده از ms/ سیستمی میباشد. اینکه بعد از ۳ ثانیه ms ارسال شده است، محدودیت های سمپ است و اعمال مجازات در این باره، از دایره اختیارات ما خارج است. شکایت شما رد شد.
    1 امتیاز
  30. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 20 • تعداد پاسخ اشتباه: 3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 19 • تعداد پاسخ اشتباه: 1 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد. (انصراف از تست)
    1 امتیاز
  31. عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 16 • اسم واقعی: امیر • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما:۳ تا ۴ ساعت • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه)دسته ملایم ترجیحا مدیک • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ علاقه زیادی به لیدری دارم • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ (بله یا خیر)بله نکته : بن و میوت با کد های [T-#95148] و [T-#108264] میتونید با ادمین های مربوطه صحبت کنید سو تفاهم بوده و من شکایت کننده بودم منو بن کردن
    1 امتیاز
  32. ممد امین مبارکه💕 بالاتر از لیدری ببینمت
    1 امتیاز
  33. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام ایشون به بنده فحاشی کرده است • مدارک (فیلم یا عکس):
    1 امتیاز
  34. 1 امتیاز
  35. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ متاسفانه بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ طی این 9 ماهی که بودم بهترین ممبر هارو داشتم و بهترین رفیقارو متاسفانه وقت کافی ندارم بیشتر کنارتون باشم تک تکِ شما داخل یادم میمونید به امید روز دیگری که باز داخل این فکشن زیبا و با ممبران گلش همکار بشم (بعد جلسه هفتگی تأیید بشه) - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بچه گلیه قدرشو بدونید.
    1 امتیاز
  36. - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-06-26 - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026-06-26
    1 امتیاز
  37. ❤️ عزیزی داش ممد 🫂
    1 امتیاز
  38. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: • مدارک (فیلم یا عکس): https://cdn.imgurl.ir/uploads/x50574_VID__.mp4
    1 امتیاز
  39. درود، @Dipper شکایت شما رد شد.
    1 امتیاز
  40. اصلاحیه خواستار پیگیری شکایت و مجازات ادمین خاطی Zerox هستم.
    1 امتیاز
  41. اما عزیزِ من، کاش در روزگار دیگری می زیستیم، ما همگی حیف بودیم... مثل ستاره‌هایی که در روشنای روز سوختند، بی‌آنکه دیده شوند.
    1 امتیاز
  42. 🌙 وقتی بقیه خوابن، بعضیا دارن رویاهاشونو می‌خرن... 💭 شماره رند؟ 💭 اسم خاص؟ 💭 امکانات ویژه برای خونه؟ 💭 آیتم‌های کمیاب؟ 💭 چیزایی که کمتر کسی تو شهر داره؟ خیلیا فکر می‌کنن اینا فقط برای افراد خاصه... ولی حقیقت اینه که هر بازیکنی می‌تونه خاص باشه. 🏪 فروشگاه ارساکیاگیم جاییه که می‌تونی بازی رو دقیقاً همونجوری که دوست داری بسازی. از خدمات ویژه گرفته تا آیتم‌های خاص و امکاناتی که باعث میشه از بقیه متمایز بشی. 🔥 خاص‌تر دیده شو 🔥 متفاوت‌تر بازی کن 🔥 چیزی داشته باش که همه ندارن چون توی شهری که همه شبیه همن، متفاوت بودن خودش یه امتیازه. 💰 تمامی خدمات با Gold قابل تهیه هستن. 📩 ثبت درخواست: https://forum.arsacia.ir/support/create/ 🏪 واحد فروشگاه
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...