Click to Listen
هی، زندگی چی کار کردی با من - تو این و بهم بگو تو نامردی یا من
اینم بدون این تویی که تهش باختی - من ادامه می دم هنوز من رو نشناختی
تا اون روز که ببینم ایران بهشته - من این رو می گم ، دارم ایمان بهش
من ادامه می دم، حتی توی قفس - حالا باز بیا دور ما رو دیوار بکش
من عمرم رو تو ظلمت سر نکردم - واسه رسیدن شانس صبر نکردم
من با صفر یه کاری کردم مطمئنم - خیلی ها با صد تا صد نکردن
سلام و درود امیدوارم حال دلتون خوب باشه
بهترین میم سازی که میشناسید داخل سرور از بین رفیقاتون کی هست و چقدر از محتواش لذت بردید ؟
من به شخصه @fightClubرو پسندم و کار های خیلی خوبی داره (ادبیات حماسی قوی ای هم در رابطه با the Server is Full ارائه داده که جرعت میخواد اینکارا).
تگ کنیدش ، روز خوش.
1
امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد