رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. iEslaM

    iEslaM

    ادمین بازی


    • امتیاز

      37

    • تعداد ارسال ها

      503


  2. MILADemon

    MILADemon

    عضو


    • امتیاز

      15

    • تعداد ارسال ها

      1246


  3. Wine

    Wine

    ادمین بازی


    • امتیاز

      13

    • تعداد ارسال ها

      2556


  4. PaulWalker

    PaulWalker

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      13

    • تعداد ارسال ها

      1729


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 04/02/2026 در همه بخش ها

  1. 🔥عید نوروز 1405 مبارک!🔥 تیم مدیریت آرساکیا گیم، سالی پر از شادی، موفقیت و لحظه‌های خوب رو در سال جدید براتون آرزو می‌کنه ❤️ به همین مناسبت، یک آپدیت جذاب و نوروزی براتون آماده کردیم که امیدواریم حسابی ازش لذت ببرید 🎁 🔥 هدیه نوروزی Eydi/ می‌تونید هر 5 ساعت یک‌بار، با طی کردن وظایف خاص جوایز ویژه دریافت کنید! ✨ کوئست های نوروزی با دستور Quests/ به محل مشخص‌شده برید و با انجام هر ماموریت کلی جایزه خفن بگیرید ✨ 🎉 جشن ویژه نوروز در تاریخ زیر، یک جشن نوروزی هیجان‌انگیز با جوایز خاص برای بازیکنان داریم: 🗓 2026-03-24 ⏰ ساعت ۲۱ از این فرصت نهایت لذت رو ببرید تا عید خاطره‌انگیزی کنار هم بسازیم 💖 🎁 هدایای شانسی با خرید طلای بازی (کارت هدیه حساب نمی شود) از فروشگاه، شما Diamond به دست خواهید آورد، به ازای خرید هر 100 Gold به اندازه 1 عدد Diamond دریافت می‌کنید (به طور مثال 190,000Gold=1,900Diamond)، با جمع کردن Diamond ها و استفاده از دستور Buybox/ میتوانید Mystery box های ویژه نوروزی را خریداری و از جوایز آن بهرمند شوید 🔥 با ری‌اکشن نشون دادن به این وبلاگ، به‌صورت خودکار در یک قرعه‌کشی با جایزه‌ای ویژه 20,000,000$ شرکت داده می‌شید 🎁🔥 اما این همه ماجرا نیست! سه مسابقه هیجان‌انگیز هم براتون تدارک دیدیم که قراره حسابی آدرنالینتون رو بالا ببره 😎 🎉 تاریخ مسابقه اول: 25-03-2026 ⏰ ساعت: ۲۱ 🏆 جایزه مسابقه: 🥇50 هزار BSMats 🎉 تاریخ مسابقه دوم: 26-03-2026 ⏰ ساعت: ۲۱ 🏆 جایزه مسابقه: 🥇1 عدد Level یا 400 عدد Respect point 🎉 تاریخ مسابقه سوم: 27-03-2026 ⏰ ساعت: ۲۱ 🏆 جایزه مسابقه: 🥇$8,000,000 Money
    4 امتیاز
  2. In the name of God سلاممممممممممممممم می ارزم خدمت تمامی دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه, حال دلتون بهتر! با یه مطلب انگیزشی دیگه در خدمتیم! در حال حاظر خب حمایت شما عزیزان باعث شد این مطلب جدید رو بزنم, و خب اگر ندیدید مطلب قبلی رو, پیشنهاد میکنم حتما یک سری بهش بزنید: من! خب, ببینید دوستان, سرزنش کردن, یکی دیگه از کارهای اشتباه انسان ها هستش, مثل مقایسه کردن بی مورد و الکی, نمیشه کنترل کامل کرد روش, این موضوع در خصلت انسان ها وجود داره, اما میشه مدیریتش کرد تا کمتر بهش بر بخورید یا اگر بهش برخوردید, بتونید فارق از اینکه هیچ اتفاقی افتاده, به زندگی خودتون ادامه بدید! خب ببینید, تا حالا شده مثلا با خودتون بگید: "اه! اصلا این پروژه چه مذخرفی بودش من ساختم! من نمیتونم موفق بشم و..." و خیلی کلمات دیگه! یا مثلا یه اشتباهی انجام بدید, خودتونو بکوبید درو دیوار بگید آره من آدم خیلی مذخرفیم و کلی کلمات و الفاظ دیگه! اما خب این موضوع به شدت اشتباه هستش, و خب در این تاپیک, میخوایم به نحوه ی مدیریت این خصلت بپردازیم! ۱- در دنیای خودت باش! (Stay in your World!) (SIY) هیچوقت سعی نکنید مثلا وقتی که شما توی حوزه ی تبلیغات هستید, نرید مثلا یه لایبرری بسازید که توی رمزنگاری باشه البته توی نگاه اول شاید جذاب به نظر برسه, اما خب این کار در هر صورت اشتباهه! مگر اینکه نیاز مثلا تبلیغات شما باشه مثل کاری که Facebook انجام داد, اون نیاز به یه زمان اجرا داشتش که براش نقش بک اند رو داشته باشه, با قدرت PHP, و تایپ استاتیک, و کلی مخلفات دیگه! نتیجش شد زبان Hip Hop و زمان اجرای HHVM (Hip Hop Virtual Machine), یا مثلا دید که برای فرانت اند و ظاهر سایتش نیاز به یه لایبرری تمیز و مینیمال داره, ReactJS رو توسعه داد دید که اوه, حالا نیاز به دیتابیس In-Memory کرده, اومد و دیتابیس In-Memory ساخت! یا مثلا مایکروسافت, دید که برای لینوکس زبان شده سی/سی پلاس پلاس, برای مکینتاش و آی او اس شده سوییفت, برای اندروید شده کاتلین, پس اومد گفت: "چرا ویندوز چند صد میلیاردی من نباید یه زبان رسمی داشته باشه؟" و اومد اکوسیستم .NET و C# رو ساخت و هم اکنون هم داره توسعه میده! (تازگیا هم از .NET Framework که مخصوص ویندوز بود به .NET Runtime رفتیم که کراس پلتفرمه! (البته تازگیا هم نه ها, ولی خب کلی)) هرکی که سعی کرده دنیای بقیه رو بدزده, شکست خورده! Symbian OS رو یادتونه؟ ۹۹ درصد شما حتی اسمشم نشنیدید! بدیهی هستش, سمبیان رو Nokia ساخته بود برای رقابت با اندروید و آی او اس! نوکیا سعی کرد ورود کنه به دنیای نرم افزار و سیستم عامل ها, نتیجه شد ضرر میلیارد دلاری و فراموشی محض! یا Windows Phone رو یادتونه؟ بدیهی هستش که یادتون نباشه, تلاش های ناموفق مایکروسافت برای ورود به موبایل, اون چی شد؟ به History های Internet Archive رفت! یاهو رو یادتونه؟ اگرچه به اندازه ی سمبیان و ویندوز فون ضرر ندیدن, ولی اونا هم بالاخره یه ضرری دیدن! توی سال ۲۰۰۰ که گوگل شد برترینه وب, یاهو اصلا خودش رو گم کرد! خودشو فقط داشت میزد به در و دیوار که خودشو بروز نگه داره, نتیجه شد ۱.۱ میلیارد دلار اون موقع ضرر دیدن! شکست خوردن چون از گوگل باختن توی موتور جستوجو و وب, از فیس بوک باختن توی پیام رسان, و از آمازون باختن توی فروش! و کلی مورد دیگه! ۲- پیشنهاد های طلایی, یکبار میان! (The Golden Offers, Come Once!) (GSCO) یکی دیگه از موارد اصلی, اینه که شما فقط یک شانس دارید برای پیشنهادات طلایی! گوگل برنده شد, چون وقتی یوتیوب یه استارتاپ خیلی کوچیک بود, خریدتش! الان بدون یوتیوب میتونی زندگی کنی ایرانی؟ گوگل, دوباره برنده شد چون وقتی اندروید رو کسی نمیشناخت, خریدتش! نتیجه شد اولین چیزی که میبینید در صفحه ی گوشیتون, یا Google Play هستش یا Search in Google! بلاک باستر رو یادتونه؟ نبایدم باشه! اصلا به سنتون قد نمیده! اونا ویدیو و دی وی دی اجاره میکردن و میفروختن به مردم! اون موقع که نت فلیکس (Netflix) یه استارتاپ کوچیک تر از مورچه بود, به بلاک باستر گفت بیا شرکت مارو ۵۰ میلیون دلار بخر! بلاک باستر چیکار کرد؟ خندید اونا فکر کردن مردم قراره تا ابد توی عصر هجر بمونن و بدون اینترنت تا ابد زندگی کنن نتیجه چی شد؟ بلاک باستر الان وجود نداره, و نت فلیکس غوله فیلم و سریال و استریم هستش! لپ مطلب, میخوام بهتون بگم که همیشه پیشنهادات طلایی قرار نیست خرید مایکروسافت, آمازون, گوگل و... باشه, گاهی چیزهای کوچیک تر, سودشون ده برابره غول ها میتونه بشه! ۳- غول ها هم اشتباه میکنن! مورد اصلی بعدی, اینه که هیچوقت یلخی نرید جلو! با دقت به جلو برید! یه داستان جالب براتون تعریف کنم؟ گوگل پلاس رو یادتونه؟ اگه یادتون نیست, باید بگم که یه پیامرسان و یه سوشیال مدیای عمومی بود برای کاربرا میدونی چرا وقتی میزنید plus.google.com دیگه نمیاره؟ چون منسوخ شد! دیگه چیزی به اسم گوگل پلاس وجود خارجی یا داخلی نداره! LOL میدونید چرا؟ گوگل پلاس گفت که ما یه پیام رسان و سوشیال مدیای عمومی هستیم! ولی خیلی فنی تر از Microsoft Teams هم بود! اگر تا قبل از ۲۰۱۹ یادتون باشه, وقتی میخواستید توی یوتیوب نظری بزارید, ۲۶ تا ارور میومد که شما حساب گوگل پلاس ندارید! گوگل فکر میکرد وقتی جامعه کاربری زیاد بشه, یعنی همه چیز فیکسه و اوکیه! ولی سخت در اشتباه بود, چندین میلیارد دلار ضرر, فقط برای اجبار کاربران برای استفاده از Google+! توی تعامل و شبکه هم, به عنوان Ghost Town شناخته شد! با اینکه میلیارد ها کاربر Google+ رو داشتن, ولی همه روم ها خالی, هیچکس نه چت میداد نه چتی میدید, چون همه به زور ورود میکردن بهش, ولی خروجی, در کار نبود! برخلاف فیس بوک و توییتر (اون موقع, الان X) که تعامل به شدت بالایی داشتن کاربران و نظراتشون و... دیده میشدن, توی گوگل+ همچین چیزی در کار نبود سیاست سخت گیرانه ی گوگل پلاس؟ باعث شد تقریبا ۹۹ درصد هنرمندا و کسایی که اسم مستعار (Nickname) میزارن, از گوگل+ فاصله بگیرن! و مشکل اصلی ترش, تمرکز روی ویژگی بود به جای احساسات, اگر یادتون باشه, در تاپیک قبلی گفتم, ویژگی مهم نیست! مهم بازاریابیه! اگر شما به کاربراتون اهمیت ندید و براشون ارزشی قاعل نشید, شما God Mode هم بدید بهشون مفت نمیرزید! چون گوگل اجازه نمیداد کسی از اسم مستعار استفاده کنه, نتیجه هم فکر کنم متوجه شده باشید تا الان چی هستش؟ منسوخ شد در سال ۲۰۱۹! ۴- اشتباه یه فرصته! خب, داستانی که توی بخش ۳ تعریف کردم رو متوجه شدید؟ اما خب گوگل به همین سادگی تسلیم نشد! اشتباهاتش رو تبدیل به فرصت کرد! وقتی در و تخته ی گوگل+ بسته شد, گوگل گفت: "پس بزار توی چیزی که استادشیم کار کنیم!" و اومدن Google Hangouts (که جزو Google Workspace (G Suite) بودش) رو ساختن! البته الان با اسم Google Chat میشناسیمش! اما خب چیه؟ همونطوری که گفتم, گوگل+ برای کاربرای عادی بود, ولی فنی تر از خیلی چیزها بودش! بخاطر همین, گوگل توی سال ۲۰۱۹ بستش در و پنجره ی Google+ رو, و به جاش شروع کرد به ساخت یه پلتفرم چت سازمانی مثل Slack و MIcrosoft Teams برخلاف Google+ که منسوخ شد, Google Chat خیلی محبوبه! و در کارش واقعا بینظیره! اگر با سرویس های گوگل مخصوصا کار میکنید, بی شک GChat حتی MS Teams رو هم میخوابونه مچشو! مشکل اصلی تر گوگل+ هم این بود که از اول برای رقابت با فیس بوک و توییتر ساخته شد, اما GChat برای هدف خودش: چت ایمن و ابریه سازمانی! همونطوری هم که میدونید, گوگل یکی از عمده شرکت هایی هستش که در زمینه ی سازمانی, به شدت موفقه (مثل Oracle, IBM, Microsoft, Amazon Web Services, CodePen, و...) خلاصه که دوستان, این تاپیک هم برگرفته از اشتباهات غول های بزرگ فناوری هستش! امیدوارم که تونسته باشم, حتی یک قطره علم, بهتون اظافه کنم! و امیدوارم که همیشه سالم و سرحال باشید و موشک نخورده باشه تو سرتون شب و روز بر شما خوش باشه! خدانگهدارتون!
    2 امتیاز
  3. سلام عرض ادب اومدم با یه تاپیک جذاب دیگه فکر کنم اول این بار این کار در پیام رسان های داخلی اتفاق افتاد خب العان اوردیمش تو ArSaCiA به پیام اینجا ارسال کنید مهم هم نیست چیه بهتون نمره بدم (به نام نمایشی ، تصویر نمایه و امضاتون) منتظرتونم
    1 امتیاز
  4. اکثراً اینطورین دقیقا با همین اسکین توی اسپان 😂
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...