رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود

  1. ساعت گذشته
  2. Artam

    عذاب وجدان به روایت تصویر:

    در اوردن شاک بنده خدا = کودک ازاری
  3. ولی کامل نه
  4. SaIeh

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 28-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ به تمرین نمیرسم.
  5. در صورتی که تا 5 روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود می‌توانید روند پیگیری را سریع تر کنید.
  6. من زود تر گفتم🥲
  7. AbbasMZ

    گزارش اعضا

    شاکی محترم @FrankCastIe شکایت شما رد شد، با تشکر از شما شاکی محترم @imon شکایت شما رد شد، در مورد وانتد گرفتن که تا شما اسلحه نداشته باشی مأمورین ما نمیتونن بهتون وانتد بدن و این مورد سیستمی هست و در مورد استفاده از وسیله کلن هم هیچ مانعی وجود ندارد. شاکی محترم @Emilian شکایت شما رد شد، مدرک شما اثبات کننده ادعای شما نیست، همچنین وارنی که برای شما اومده به این معنی هست که شما در حال دمیج دادن به مأمور مربوطه بودید و با ادعای شما تناقض داره. شاکی محترم @Keylor شکایت شما رد شد، ایشون عضو اقلیت National Guard هست و جای اشتباهی شکایت کردید، البته که عملکرد ایشون هم درست بوده.
  8. Lavin

    بهترین کلن چیه از نظر تو

    تو چی فکر میکنی؟
  9. اگه تو بازی rkiss AimLooK/ بزنی قول میدم بهش یاد بدم
  10. Killer7

    شهر مورد علاقت چیه ؟

    گرگان
  11. حالا این همه جا چرا اونجا
  12. Killer7

    نصیحت

    زیاد بود حال نداشتم بخوانم
  13. اگه جایزه یه هاستری یا لامبو باشه 0 تا 100 که هیچ 0 تا 1000 یادش میدم
  14. @MI6 اول وارد بازی بشید سپس اکانت خود را با دستور /Linkforum به انجمن متصل کنید، سپس وارد کنترل پنل با آدرس https://Sa.ArSaCiA.ir بشید، به بخش اقلیت ها، بخش اقلیت تاکسی‌رانی برید که آدرسش میشه: https://sa.arsacia.ir/factions/info/Taxi سپس به بخش درخواست عضویت برید و فرم درخواست عضویت رو پر کنید و ارسال درخواست رو بزنید. و شرایط ثبت درخواست به این صورت هستش: حداقل سطح 5 اتصال حساب انجمن عدم عضویت در سایر اقلیت‌ها صفر بودن ساعات تنبیه اقلیت آموزش تصویری: 1. 2. 3. 4. فرم رو پر کن چی به ما میرسه؟
  15. شنبه ها ساعت ۷ میری داخل sa.arsacia.ir ثبت نام میکنی بعد میری قسمت اقلیت ها اونجا درخواست میزاری
  16. سلام، مورد بررسی شد. نگارش «رو به روی» در فارسی معیار صحیح‌تر و استانداردتر از «روبروی» محسوب می‌شود. گزارش جهت اصلاح تأیید می‌شود. با تشکر از گزارش شما.
  17. Imboss

    Non-Rp | CareFree

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: https://sa.arsacia.ir/api/players/bars/1157080-Quicksilver.png • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: https://sa.arsacia.ir/api/players/bars/1258265-Carefree.png • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات:با سلام ایشون وانتد کیل بودند و زمانی که بهشون تیر میزدیم و احساس خطر میکردند از بازی خارج میشدند • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/1efd28_26C4Is79oEy7HCU1RHWDFj1C8yeFEPT8-2026-06-28-14-53-47-Trim.zip
  18. هرچی پول تو جهان است مال من شه
  19. بهههههههه پس پشت اون صدا این چهره هست😎

  20. Haadi

    درخواست گرافیکی - Hud PC

    درود و احترام. 1- با تگ کردن گرافیست موردنظر، می‌تونید روند بررسی و پاسخگویی رو سریع‌تر کنید. 2- در صورت عدم دریافت پاسخ تا ۴۸ ساعت آینده، تاپیک توسط تیم گرافیست مجموعه بررسی و در صورت نیاز بسته خواهد شد. +براتون بهترین‌ها رو آرزو داریم‌.
  21. Azure

    (ویکی) باگ نوشتاری

    سلام، مورد بررسی شد. واژهٔ صحیح در فارسی معیار «می‌افتد» است و «میُفتد» نگارشی غیراستاندارد محسوب می‌شود. گزارش جهت اصلاح تأیید می‌شود. با تشکر از گزارش شما.
  22. DavldSoN

    درخواست استعفاء

    @Zemestoon درخواست استعفاء ی شما تایید شد. ممنون بابت زحماتی که برای اقلیت ما کشیدید. ✯ آرزوی موفقیت دارم برای شما دوست عزیز ✯ ------------------------------------------------------------------
  23. ShibeMarG

    قفلی ناجی

    دست خوش💯
  24. AimLooK

    فقط چای

    واسه تصرف فکککک نکنم اما اگه قول بدی بعدش یه چای با نبات مجانی بدی هستیم 🫡😁
  25. Move

    فقط چای

    مهم اینه کجا رو بخوایمم تصرف کنیم😂
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • اضافه کردن...