تمامی فعالیت ها
این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود
- ساعت گذشته
-
درخواست گرافیکی / نوار امضا
ArthurMorgan پاسخی برای SadLook ارسال کرد در موضوع : درخواست های گرافیکی
اصلاح شد -
Merle عکس نمایه خود را تغییر داد
-
شما تخصصی در ساخت هاد ندارید؟
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 28-6-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ در صورت عدم حضور در تمرین تایید شود
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 28-6-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ نمیرسم به تمرین
-
Ghostv01 عکس نمایه خود را تغییر داد
-
حرفتو پس بگیر همه شامل منم میشه
-
MortezaHastam عکس نمایه خود را تغییر داد
-
MohammadMeeTi شروع به دنبال کردن MI6 کرد
-
یکی بهم ثبت نام اقلیت تاکسی یاد بدهههه
MohammadMeeTi پاسخی برای MI6 ارسال کرد در موضوع : گفتگوی آزاد
درود اول باید لول اکانتتون رو ۵ کنید بعدش از دستور Linkforum/ استفاده میکنید و مشخصات اکانت فرومت رو اونجا وارد میکنی و بعد منتظر شنبه ساعت ۱۹ میشی وقتی ساعت ۱۸:۵۸ شد برو تو Nucp و اون بالا میاره ( ورود ) روی ورود میزنی و رمز و نیک نیم اکانتتو اونجا وارد میکنی و بعدش لاگین میکنی و بعد اون پایین میری قسمت اقلیت ها و میزنی رو اقلیت Taxi Driver وقتی زدی رو تاکسی درایور اون بالا سمت چپ آخری نوشته ( درخواست عضویت ) رو اون بخش میزنی و زود به زود رفرش میکنی وقتی فکشن باز شد ۳ تا کادر میاره واست که کادر اول : خود را در ۶ کلمه معرفی کنید : تو ۶ کلمه خودتو معرفی میکنی سعی کن از ۶ تا بیشتر باشه کادر دوم : از چه ساعتی تا چه ساعت هایی بازی میکنی مثال هم میزنه برات کادر سوم : به چه دلیلی می خوای وارد اقلیت بشی مثلاً : برای کمک کردن به پلیر های ارساکیا گیم بعدش دکمه ی ثبت رو میزنی و ثبت میکنی و تا یکشنبه تا ساعت ۱۹ صبر میکنی و باز هم همون بخشی که پست گذاشتی رو چک میکنی اون بالا میاره که پستت تایید شده یا نه اگه تایید بشه میزنه پذیرفته شده اگه نشه میزنه رد شده و پایین دلیلشم مینویسه که چرا پستت رد شده و اگه تایید یا رد شده نباشه میزنه در حال بررسی اگه تایید شده باشه باید بگردی و نگاه کنی که نفر چندومی و اگه رد شده باشه باید یه بار دیگه پست بزاری -
@TheTofaan درخواست استعفای شما بررسی و تایید شد موفق باشید.
-
عمو، جون بخوا😂🔥
- 8 پاسخ
-
- 1
-
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 28-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ خونه نیستم نمیرسم به تمرین
-
-عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 28-6-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمال زیاد به تمرین نرسم.
-
درود Click بدرود
-
در اوردن شاک بنده خدا = کودک ازاری https://uploadkon.ir/uploads/f28928_26VID-20260423-203850-272-1-.mp4
-
ولی کامل نه
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 28-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ به تمرین نمیرسم.
-
در صورتی که تا 5 روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیستان دریافت نکنید این تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته میشود. پ.ن:با تگ کردن گرافیستان مورد نظر خود میتوانید روند پیگیری را سریع تر کنید.
-
من زود تر گفتم🥲
-
شاکی محترم @FrankCastIe شکایت شما رد شد، با تشکر از شما شاکی محترم @imon شکایت شما رد شد، در مورد وانتد گرفتن که تا شما اسلحه نداشته باشی مأمورین ما نمیتونن بهتون وانتد بدن و این مورد سیستمی هست و در مورد استفاده از وسیله کلن هم هیچ مانعی وجود ندارد. شاکی محترم @Emilian شکایت شما رد شد، مدرک شما اثبات کننده ادعای شما نیست، همچنین وارنی که برای شما اومده به این معنی هست که شما در حال دمیج دادن به مأمور مربوطه بودید و با ادعای شما تناقض داره. شاکی محترم @Keylor شکایت شما رد شد، ایشون عضو اقلیت National Guard هست و جای اشتباهی شکایت کردید، البته که عملکرد ایشون هم درست بوده.
-
تو چی فکر میکنی؟
-
اگه تو بازی rkiss AimLooK/ بزنی قول میدم بهش یاد بدم
