رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

نمای کلی

در مورد این کلوپ

این گروه با هدف ساخت ماد و ویرایش برای گیم سرور Arsacia Game ساخته شده است.
  1. جدید ترین اتفاق های این کلوپ
  2. درود مجدد یک مشکلی داره که تیر های که یکم فاصله دارن ریجستری نمیشن
  3. اره اسم فایل های GTA3 با txd به dxt عوض کردم ضربدری کوچیک است مجازات داره
  4. مشکلتون درست شد؟ نقطه ایم رو که استاندارد گذاشته بودم (چون توی قوانین زده بود نقطه نباشه) و اینم نقطه نبود، شبیه به علاوه گذاشتم
  5. درست که میشه ولی باید صد درصد از dxt استفاده کنند و بگم FPS خوبی میده و نقطه آیم غیر مجازی عوضش کن که همه بن نشدن 😅
  6. سعی کنید پردازنده های دیگه رو امتحان کنید، اگه باز هم نشد، بجای pvr, etc و dxt از unc استفاده کنید. در صورت درست نشدن مشکل بهتره از دیتای اصلی بازی استفاده کنید.
  7. تونستم دانلود کنم ولی همین که میرم داخل بازی کرش میده چند بار است کردم بازی پاک نصب کردم که شاید بخاطر مود های قبلیم باشه ولی بازم همین میرم داخل لانچر کرش میده برای همه همینطوره تونستم دانلود کنم ولی همین که میرم داخل بازی کرش میده چند بار است کردم بازی پاک نصب کردم که شاید بخاطر مود های قبلیم باشه ولی بازم همین مریم داخل لانچر کرش میده @Verse ولی درستش کردم تو کلا اسم فایل هارو gta3 txd اشتباه زده بودی باید میزدی dxt
  8. درود اگه تونستم بزودی میزارمش
  9. سلام @Verse میشه داخل یک آپلود کنه دیگه هم بزاری این برام دانلود نمیکنه
  10. با سلام و درود خدمت شما عزیزان دوستان عزیز نسخه دوم پک اف‌پی‌اس آپ آماده شده و میتونید در همین تاپیک پک رو دانلود کنید •• لطفا قبل از دانلود و اضافه کردن پک به بازی حتماً توضیحات رو بخونید تا به مشکل نخورید •• توضیحات: قبل از همه، شما باید دسترسی به ویرایش محتوا های داخل پوشه Android>> Data رو داشته باشید(آموزش دسترسی رو میتونید با جستجو در مرورگرتون یا جستجو درباره نحوه دسترسی به پوشه Android> Data با برنامه Shizuku رو پیدا کنید). در صورتی که از قبل مود یا پک توسط خودتون به بازی اضافه شده بهتره قبل از اضافه کردن پک اف‌پی‌اس آپ به بازی، در همین تاپیک مطرح کنید تا به مشکل نخورید. بهتر است قبل از اضافه کردن پک به بازی از دیتای بازی یک نسخه پشتیبان(Backup) داشته باشید تا در صورت بروز مشکل از نسخه پشتیبان(Backup) استفاده کنید. دقت کنید که در این نسخه کیفیت تکسچر ها بسیار کاهش یافته و آگاهی داشته باشید که اگر مشکل کمبود FPS ندارید این پک پیشنهاد نمیشه. در صورت مواجهه با ارور زیاد و غیرطبیعی در همین تاپیک مشکل مطرح کنید. در صورت مواجهه با کِرَش ناگهانی و غیرطبیعی در همین تاپیک مشکل رو مطرح کنید. در صورت اینکه به محض ورود به بازی، بازی کِرَش کرد مشکل رو همینجا مطرح کنید(دقت کنید که گاهی اوقات وقتی برای اولین بار پک رو به بازی اضافه کنید ممکنه یکبار به محض ورود کِرَش بشید پس برای مطمئن شدن بیشتر از یکبار امتحان کنید). برنامه های مورد نیاز: لینک دانلود مستقیم برنامه ZArchiver (برنامه مدیریت فایل پیشنهادی) لینک دانلود برنامه CPU-Z (کاربرد این برنامه رو در ادامه توضیحات می‌توانید ببینید) آموزش‌ها آموزش متنی: پس از دانلود پک باید فایل پک رو در پوشه‌ای(که فراموش نکنید) استخراج کنید و پس از استخراج فایل پک سه تا پوشه با نام های "data" "models" و "texdb" رو مشاهده میکنید، حالا باید این سه تا فایل رو انتخاب کنید و گزینه "کپی" رو بزنید، حالا باید اون سه تا پوشه رو بریزید توی این مسیر و جایگذاری و جایگزین کنید: Android>> Data>> ir.arsacia.sa>> files و تمام. آموزش ویدیویی: [در صورت درخواست گذاشته می‌شود]. مواردی که بعد از اضافه کردن پک به بازی باید انجام دهید: • دوستان بعد از اضافه کردن پک به بازی باید تنظیماتی که در ادامه میگم رو تنظیم کنید تا در بازی به مشکل نخورید تنظیمات اول: ابتدا روی آیکون مشت یا فیست نگه‌ دارید تا مِنو باز شود، حالا روی گزینه Settings که علامت چرخ‌دنده داره بزنید، حالا از سمت چپ مِنو وارد بخش Experimental شوید، حالا تمام گزینه هارا غیرفعال کنید(این تنظیمات برای این هست که احتمال کِرَش هنگام بازی خیلی کمتر بشه). تنظیمات دوم: روی نقشه کلیک کنید، حالا روی گزینه Options که علامت چرخ‌دنده داره بزنید، حالا روی گزینه Display Setup که علامت تلویزیون داره بزنید، حالا گزینه‌هارا اینگونه تنظیم کنید: - گزینه اول(Brightness)- روشنایی: این گزینه به سلیقه خودتونه اما پیشنهاد میشه روی ۷۵ بزارید. - گزینه دوم(Visual Effects)- افکت‌ها: این گزینه حتما روی Low باشه چون روی FPS تاثیر داره. - گزینه سوم و گزینه چهارم فرقی نمیکنه. - باقی گزین ها روی Off باشه. • در صورتی که به محض ورود (قبل از ورود به اکانت خودتون) از بازی پرت شدید بیرون باید برنامه CPU-Z رو نصب کنید و ببینید پردازنده گوشیتون کدوم یک از موارد زیر هست(برای فهمیدن GPU گوشیتون، ابتدا وارد برنامه CPU-Z بشید و گزینه GPU Renderer رو پیدا کنید، جلوی این گزینه نوشته شده). Adreno Mali PowerVR اکثر مواردی که ممکنه با این مشکل مواجه بشن PowerVR یا Adreno هستند(برای PowerVR ها بیشتر پیش میاد) حالا وقتی GPU رو تشخیص دادید باید یه بخش از اسم فایل های پک رو تغییر بدید، برای اینکار وارد فایل های پک بشید و وارد پوشه texdb بشید، حالا دوتا پوشه به نام های "gta3" و "txd" هست، اول وارد پوشه gta3 بشید، حالا 4تا فایل هست که فقط باید سه‌تا رو تغییر نام بدید، داخل اسم سه از فایل هایی که می‌بینید حروف etc نوشته شده و باید اون سه حروف رو با توجه به GPU گوشیتون تغییر بدید(دقت کنید که فقط همون سه تا حروف تغییر کنه)، اگه PowerVR بودید باید etc رو به pvr تغییر بدید، اگه Adreno بودید باید etc رو به dxt تغییر بدید، حالا که سه‌ تا فایل داخل پوشه gta3 رو تغییر اسم دادید همین شکلی اسم سه تا فایل داخل پوشه txd رو تغییر بدید، حالا پکی که تغییر اسم دادید رو دوباره به بازی اضاف کنید و تمام. لینک ها: لینک دانلود پک FPS Up نسخه 2 - [ با حجم 24MB ] نسخه اول پک FPS Up:
  11.  
×
×
  • اضافه کردن...