قوانین
درود دوستان
توی این گروه میخوام که راحت باشین
فعلن قانون زائد نداریم چون عضو نیست
میخوام اینجا به قرار دادن زمان باز بسته شدن پست ها و خبر های زیاد مثل اوینت و مود جدید بگیم
پس سعی کنید زیاد شدت بالا فحش ندید یا تشکر
درود دوستان
توی این گروه میخوام که راحت باشین
فعلن قانون زائد نداریم چون عضو نیست
میخوام اینجا به قرار دادن زمان باز بسته شدن پست ها و خبر های زیاد مثل اوینت و مود جدید بگیم
پس سعی کنید زیاد شدت بالا فحش ندید یا تشکر