Despite ارسال شده در دیروز در 21:49 اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 21:49 (ویرایش شده) خب توی این تاپیک اومدیم تا توضیح بدیم که کار اصلی موتور چجوریه یه اصطلاحی هست (مکش - تراکم - انفجار - خروج) در واقع کار اصلی موتور همینه ولی بصورت خلاصه میخوام براتون توضیحش بدم مکش: زمانی که سوپاپ های ورودی باز میشن و هوا و بنزین از پشت سوپاپ ها وارد سیلندر میشه و داخل سیلندر مخلوطی از هوا و بنزین جمع میشه تراکم: اینجا سوپاپ های ورودی بسته میشن و میلنگ پیستون رو به سمت بالا هل میده وقتی که پیستون هل داده میشه بنزین و هوای وارد شده بصورت فشرده جمع میشن بالای سیلندر انفجار: حالا که بنزین و هوا ترکیب شدن برق از سمت وایر ها به شمع منتقل میشه و شمع جرقه میزنه و انفجار رخ میده خروجی: این مرحله مرحله پایانی هست که دوباره پیستون پایین میاد و سوپاپ های خروجی باز میشن تا دود خارج بشه حالا فکر کنید زمانی که دور موتور به طور مثال ۶۰۰۰ هزار دور در دقیقه این چهار عمل اصلی چقدر سریع اتفاق میفتن و اینجاس که مهندسی موتور خودش رو جوری نشون میده تا حتی در دور ۶۰۰۰ هیچ مشکلی پیش نیاد امیدوارم که این اطلاعات بدردتون بخوره ویرایش شده دیروز در 21:51 توسط Despite اشتباه تایپی نقل قول تنهایی تهش ماشین بازیه 𝓜𝔂 𝓪𝓬𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽 : 𝓜𝔂 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼 : لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/80665-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%86/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AmirBerLyN ارسال شده در دیروز در 21:59 اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 21:59 (ویرایش شده) 9 دقیقه قبل، Despite گفته است: خب توی این تاپیک اومدیم تا توضیح بدیم که کار اصلی موتور چجوریه یه اصطلاحی هست (مکش - تراکم - انفجار - خروج) در واقع کار اصلی موتور همینه ولی بصورت خلاصه میخوام براتون توضیحش بدم مکش: زمانی که سوپاپ های ورودی باز میشن و هوا و بنزین از پشت سوپاپ ها وارد سیلندر میشه و داخل سیلندر مخلوطی از هوا و بنزین جمع میشه تراکم: اینجا سوپاپ های ورودی بسته میشن و میلنگ پیستون رو به سمت بالا هل میده وقتی که پیستون هل داده میشه بنزین و هوای وارد شده بصورت فشرده جمع میشن بالای سیلندر انفجار: حالا که بنزین و هوا ترکیب شدن برق از سمت وایر ها به شمع منتقل میشه و شمع جرقه میزنه و انفجار رخ میده خروجی: این مرحله مرحله پایانی هست که دوباره پیستون پایین میاد و سوپاپ های خروجی باز میشن تا دود خارج بشه حالا فکر کنید زمانی که دور موتور به طور مثال ۶۰۰۰ هزار دور در دقیقه این چهار عمل اصلی چقدر سریع اتفاق میفتن و اینجاس که مهندسی موتور خودش رو جوری نشون میده تا حتی در دور ۶۰۰۰ هیچ مشکلی پیش نیاد امیدوارم که این اطلاعات بدردتون بخوره بدردم نمیخوره ولی این همه تایپ کردی ممنونم امیدوارم به درده دوستان دیگع بخوره ویرایش شده دیروز در 21:59 توسط AmirBerLyN نقل قول *ɪ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ʀᴇʟʏ ᴏɴ* *ᴀɴʏᴏɴᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴍʏsᴇʟғ ..!* 𝘔𝘺 𝘈𝘤𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵'𝘴: لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/80665-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%86/#findComment-854824 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Daniiyal ارسال شده در دیروز در 22:11 اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 22:11 21 دقیقه قبل، Despite گفته است: خب توی این تاپیک اومدیم تا توضیح بدیم که کار اصلی موتور چجوریه یه اصطلاحی هست (مکش - تراکم - انفجار - خروج) در واقع کار اصلی موتور همینه ولی بصورت خلاصه میخوام براتون توضیحش بدم مکش: زمانی که سوپاپ های ورودی باز میشن و هوا و بنزین از پشت سوپاپ ها وارد سیلندر میشه و داخل سیلندر مخلوطی از هوا و بنزین جمع میشه تراکم: اینجا سوپاپ های ورودی بسته میشن و میلنگ پیستون رو به سمت بالا هل میده وقتی که پیستون هل داده میشه بنزین و هوای وارد شده بصورت فشرده جمع میشن بالای سیلندر انفجار: حالا که بنزین و هوا ترکیب شدن برق از سمت وایر ها به شمع منتقل میشه و شمع جرقه میزنه و انفجار رخ میده خروجی: این مرحله مرحله پایانی هست که دوباره پیستون پایین میاد و سوپاپ های خروجی باز میشن تا دود خارج بشه حالا فکر کنید زمانی که دور موتور به طور مثال ۶۰۰۰ هزار دور در دقیقه این چهار عمل اصلی چقدر سریع اتفاق میفتن و اینجاس که مهندسی موتور خودش رو جوری نشون میده تا حتی در دور ۶۰۰۰ هیچ مشکلی پیش نیاد امیدوارم که این اطلاعات بدردتون بخوره جالب بود بازم خوبه یه چیزی یاد گرفتیم مرسی ازت بابت زحمتی که کشیدی نقل قول لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/80665-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%86/#findComment-854835 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
McQueen ارسال شده در دیروز در 22:14 اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 22:14 درود مختصر و مفید، به اطلاعات عمومیم اضافه شد براش زحمت کشیدی؛ خسته نباشی نقل قول 𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕 یّاّقّوّتّ لّبّ لّعّلّ تّوّ مّرّجّاّטّ مّرّاّ قّوّتّ یّاّقّوّتّ نّهّمّ نّاّمّ لّبّ لّعّلّ تّوّ یّاّ قّوّتّ قّرّبّاّטّ وّ؋ّـّاّتّمّ بّـّہّ وّ؋ّـّاّتّمّ گّذّرّےّ کّنّ تّاّبّوّتّ هّمّےّ بّشّنّوّمّ اّزّ رّخّنّـّہّ تّاّبّوّتّ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/80665-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%86/#findComment-854838 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Opener ارسال شده در 17 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 17 ساعت قبل نقل قول 𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕖𝕣…𝕀’𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕒𝕞𝕖 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/80665-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%86/#findComment-854980 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: strong> مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.