SaMeR ارسال شده در February 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در February 1, 2025 (ویرایش شده) - عکس از محیط کاربری: ][ - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://uploadkon.ir/uploads/9d5501_25logs.rar - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: https://uploadkon.ir/uploads/f77201_25Rec-0002.mp4 - توضیحات کامل مشکل: وقتی لانچر باز میکنم انگار سمپ ران میکنی کرش میشه یک تنظیماتی اعمال کردم کرش میشد باز تنظیمات به حالت اول برگردوندم الان که وارد میشم کرش میخوره دو بار گیم حذف کردم مشکل حل نشد اگر در حد توانتون هسن کمک کنید ویرایش شده February 1, 2025 توسط ReVaNGe My account : لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/59669-crashluncher/
TAHATYLER ارسال شده در February 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در February 1, 2025 8 ساعت قبل، ReVaNGe گفته است: - عکس از محیط کاربری: ][ - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://uploadkon.ir/uploads/9d5501_25logs.rar - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: https://uploadkon.ir/uploads/f77201_25Rec-0002.mp4 - توضیحات کامل مشکل: وقتی لانچر باز میکنم انگار سمپ ران میکنی کرش میشه یک تنظیماتی اعمال کردم کرش میشد باز تنظیمات به حالت اول برگردوندم الان که وارد میشم کرش میخوره دو بار گیم حذف کردم مشکل حل نشد اگر در حد توانتون هسن کمک کنید منم اینطوریم نمیدونم باید چیکار کنم کسی هم بهمون کمک نمیکنه این مشکلو کل کنیم My AccountS: I did not see a higher speedthan the change of people🧑🦯 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/59669-crashluncher/#findComment-672117
User100012 ارسال شده در February 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در February 1, 2025 8 ساعت قبل، ReVaNGe گفته است: - عکس از محیط کاربری: ][ - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://uploadkon.ir/uploads/9d5501_25logs.rar - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: https://uploadkon.ir/uploads/f77201_25Rec-0002.mp4 - توضیحات کامل مشکل: وقتی لانچر باز میکنم انگار سمپ ران میکنی کرش میشه یک تنظیماتی اعمال کردم کرش میشد باز تنظیمات به حالت اول برگردوندم الان که وارد میشم کرش میخوره دو بار گیم حذف کردم مشکل حل نشد اگر در حد توانتون هسن کمک کنید اگر مادی چیزی به تازگی ریختید شاید خراب باشه لانچر را از اول نصب کنید و اگه با هم همچین اروری اومد این ۲ تا رو نصب کنید https://uploadkon.ir/uploads/be8001_25visual-c-.zip https://uploadkon.ir/uploads/2d0501_25Windows-Microsoft.zip اگر هم باز این مشکل پیش اومد تنها راه عوض کردن ویندوزه My accounts: لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/59669-crashluncher/#findComment-672128
Serhat ارسال شده در February 2, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در February 2, 2025 عجیبه امّا منم اینطوری ام My account: My brotherS: 𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒊𝒕, 𝒊𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 ...𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 دنبال کردن = دنبال شدن لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/59669-crashluncher/#findComment-672532
SoPrano ارسال شده در March 14, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در March 14, 2025 در ۱۴۰۳/۱۱/۱۳ در 19:24، TAHATYLER گفته است: منم اینطوریم نمیدونم باید چیکار کنم کسی هم بهمون کمک نمیکنه این مشکلو کل کنیم منم ذات سه حرفه ولی داشتنش خیلی حرفِ 🪽 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/59669-crashluncher/#findComment-711145
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری