رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

الهه زیبایی Cls 550


S0R00SH

ارسال‌های توصیه شده

تاریخچه ورود بنز CLS به دنیای خودروها

CLS در سال 2004 توسط بنز رونمایی شد.خودرویی که مایکل فینک طراح معروف مرسدس ، آن را با استفاده از پلتفرم E کلاس طراحی کرد ، با این تفاوت که ، خودروی جدید یک سدان کوپه فست بک بود. البته باید این را به شما بگویم که تمامی مدل های CLS یک نوع AMG محسوب می شوند و تفاوت زیادی هم با E کلاس دارند و همچنین از نسل دوم تا به امروز در برخی نسخه ها علاوه بر دیفرانسل عقب از فناوری 4matic یا همان چهارچرخ محرک استفاده شده است. بعلاوه از نسل دوم به بعد مدل استات یا شوتینگ بریک هم به دیگر مدل های CLS اضافه گردید.

 

علت نامگذاری آن به CLS چیست؟

طراحی بنز CLS در سال 2001 انجام شد و قرار بود یک مدل مابین دو مدل E و S باشد. یعنی ابعاد و اندازه E اما امکاناتی به مراتب بیشتر از E و تقریبا هم رده با S داشته باشد. در مجموع 3 نسل از CLS وارد بازار جهانی شد که نسل اول و دوم در ایران موجود است و نسل سوم میتواند بصورت گذرموقت وارد کشور شود. خودرویی هم که در این مقاله قرار است آن را بررسی کنیم از نسل دوم است که بین سال های 2011 تا 2018 عرضه شد و البته در سال 2015 این نسل هم دستخوش تغییرات و فیس لیفت شد

 

 

بررسی فنی بنز CLS550 مدل 2014 

در ابتدا بگویم بنزی که در اختیار تیم تست و بررسی آی آر لوکس کارز قرار گرفته نسخه فیس لیفت نشده است و بعد از این نسخه بود که بنز به فکر فیس لیفت این مدل از خودروهایش افتاد. موتور CLS این بنز ، 8 سیلندر 4.6 لیتری توربوشارژ است که می تواند 408 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مصرف سوخت آن با این حجم از موتور در هر 100 کیلومتر 9 لیتر است. قدرت تولید شده توسط پیشرانه هم از طریق یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود. نهایت سرعت CLS550 به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است و شتاب 0-100 آن در بهترین حالت ممکن ، 5.2 ثانیه است.

 

 

امکانات رفاهی-سرگرمی مرسدس بنز CLS550 

ورود و استارت بدون کلید ، تهویه مطبوع دو کاناله ، حسگر باران ، برف پاک کن متناوب با شدت بارش ، حافظه صندلی ، گرم کن صندلی های جلو کروز کنترل ، کنترل آب و هوا ، سی دی چنجر ، آینه های گرمکن ، حافظه آینه ، سیستم ناوبری ، رادیو ماهواره ای ، سانروف/مونروف ، کامپیوتر سفر ، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 7 اینچی

 

 

امکانات ایمنی CLS550

ترمز کمکی 9 کیسه هوا شامل سرنشین و راننده ، جانبی ، پرده ای و زانویی ، ترمز ABS ، دیلایت کنترل کشش ، سیستم کمک پارک ، سنسور فشار باد تایر ، کنترل پایداری ، سنسور پارک جلو و عقب ، هشدار برخورد از جلو ، چهار چرخ دیسکی ، تعلیق بادی ، فرمان برقی ، پاورویندوز

 

 

 

تجربه رانندگی بنز CLS550

در همان ابتدا که تیم تست و بررسی آی آر لوکس کارز رسید ، فهمیدیم که میخواهیم یک الهه زیبایی را تست کنیم. برایمان جذاب بود و حس فوق العاده ای است وقتی شما پشت فرمان خودرویی مینشینید که همه توجهات در خیابان به آن جلب می شود. الهه زیبایی در گوشه ای از خیابان پارک بود ، در ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه CLS500 ندارد چرا که 550 دقیقا همان 500 است با این تفاوت که به سفارش آمریکا ساخته شده و روی سپرهای آن دو راهنمای نارنجی رنگ قرار گرفته است. از همان دور هم جذابیت اش مشخص بود.

از نمای بیرونی آن برایتان بگویم که بسیاری خوش سیماست! چراغ هایی شبیه به بعضی از مدل های بنز مثل E کلاس دارد اما انتهای این چراغ ها به سمت جلوپنجره کشیده تر است. جلوپنجره ای مشکی مات با نماد بزرگی از ستاره 3 پره بنز دارد. دیلایت ها بر روی سپر چشم نوازی میکند و همه چیز خوب بنظر میرسد.از نمای جانبی شما شاهد یک کوپه فست بک تخم مرغی شکل جذاب هستید.اگر به الهه زیبایی معروف است یکی از دلایل آن ، همین انحناهای جذاب اش است که ظرافت خاص طراحی را نشان می دهد.

یک خط مستقیم از گلگیر جلو تا انتهای درب عقب ، کشیده شده است. انحنای زیبای شیشه ها و انتهای ستون جلو و عقب خودرو به زیبایی طراحی شده و چرخ هایی با رینگ های 18 اینچی آلومینیومی به این زیبایی ها افزوده است به عقب خودرو که نگاه میکنید جذابیت اش تکمیل تر میشود. دو چراغ با شکل و شمایلی زیبا ، اسپویلر و دیفیوزر مشکی رنگ! که به اینها اگزوزهای دوبل در دوطرف ، نوار مشکی رنگ روی صندوق و نماد بنز CLS550 را هم اضافه کنید نمای عقب تکمیل تر و پخته تر به نظر می رسد.در عین اینکه شتاب و قدرت بالایی دارد ، طراحی به قدری بی نقص است که تسلط بسیار خوبی به جاده و طرفین دارد . در کنار طراحی ، قدرت ، شتاب عالی؛ فنربندی و تعلیق هم در حد بسیار عالی است و شما اصلا پستی بلندی های جاده را حس نمی کنید نکته قابل تحسین این خودرو هندلینگ فوق العاده آن است و سر پیچ ها با سرعت زیاد هم شما دچار مشکل نخواهید شد.حتی صندلی از نوع بغل کننده راننده است و اجازه نمی دهد که راننده بیش از حد به طرفین خم شود. کاملا مشخص است که بنز روی CLS بیشتر از بقیه مدل ها وقت گذاشته است.

 

 

 

454527_25benz-cls500-1.jpg

 

C₁₀H₁₄N₂

S0R00SH.png 

&

bruceWayne.png

𝐼 𝒲𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑅𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒟𝒾𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝐹𝑒𝑒𝓉 𝒯𝒽𝒶𝓃 𝐿𝒾𝓋𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝒦𝓃𝑒𝑒𝓈

c11551_1.gif

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، TaCo گفته است:

بنز فقط W211 E55

+

 

C₁₀H₁₄N₂

S0R00SH.png 

&

bruceWayne.png

𝐼 𝒲𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑅𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒟𝒾𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝐹𝑒𝑒𝓉 𝒯𝒽𝒶𝓃 𝐿𝒾𝓋𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝒦𝓃𝑒𝑒𝓈

c11551_1.gif

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنز فقط اتاق تانک

ویرایش شده توسط DaShBaLaaCH

       DaShBaLaaCH.png

                                                     𝐂𝐒

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، Self گفته است:

وسله ای که قراراه باهاش بزنمت: 🩴

 

جمع کن برو برادر ترو به زور قراره ببرن جبهه برو بخواب

Wtf ???

 

C₁₀H₁₄N₂

S0R00SH.png 

&

bruceWayne.png

𝐼 𝒲𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑅𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒟𝒾𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝐹𝑒𝑒𝓉 𝒯𝒽𝒶𝓃 𝐿𝒾𝓋𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝒦𝓃𝑒𝑒𝓈

c11551_1.gif

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

طبقه بالایی مون دارع

                                                           Khodam

bruceWayne.png

 

                                                                          : Dadashim

S0R00SH.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قرار نبود مکان خونمون فاش بشه 🤫

29 دقیقه قبل، zXL گفته است:

طبقه بالایی مون دارع

 

 

C₁₀H₁₄N₂

S0R00SH.png 

&

bruceWayne.png

𝐼 𝒲𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑅𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒟𝒾𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝐹𝑒𝑒𝓉 𝒯𝒽𝒶𝓃 𝐿𝒾𝓋𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝒦𝓃𝑒𝑒𝓈

c11551_1.gif

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

40 دقیقه قبل، S0R00SH گفته است:

قرار نبود مکان خونمون فاش بشه 🤫


۲دانه پیاز داری بیام بالا؟🤣

                                                           Khodam

bruceWayne.png

 

                                                                          : Dadashim

S0R00SH.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...