رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

شیطان معروف dodge challenger


S0R00SH

ارسال‌های توصیه شده

دوج چلنجر SRT دیمون 170 به پیشرانه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ مجهز شده است، که با سوخت اتانول E85 سازگار شده و 1025 اسب­‌بخار قدرت و 1281 نیوتن‌متر گشتاور را به ترتیب در دورشمار 6.500 و 4.200 ارائه می­‌کند. اگر سوخت E10 معمول در جایگاه‌­های ایالات متحده را در باک این خودرو بریزید، خروجی پیشرانه به 910 اسب‌­بخار قدرت و 1095 نیوتن‌متر گشتاور تغییر می‌­یابد.

 

با 1025 اسب­‌بخار قدرت، دوج چلنجر SRT دیمون 170 می­‌تواند در فقط 1.66 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و مسافت 400 متر را در مدت 8.91 ثانیه و با سرعت 241.8 کیلومتر برساعت طی کند.

البته ریاست شرکت دوج یعنی تیم کونیسکیس (Tim Kuniskis)، دستیابی به قدرت اعلامی دیمون ۱۷۰ را وابسته به تایرها و نحوه رانندگی در پیست دانسته است.

عدد 170 در انتهای نام دوج چلنجر SRT دیمون 170 به کد سوخت اتانول E85 و همچنین پیشرانه هلفانت C170 ساخت دوج اشاره دارد، که برخی اجزای آن در موتور این خودرو بکار رفته است.

 

میل بادامک، تنها عضو اصلی است که از پیشرانه قبلی دیمون به مدل فعلی انتقال یافته است، درحالی‌که حجم سوپرشارژر از 2.7 به 3 لیتر و قطر دریچه گاز از 92 به 105 میلیمتر رسیده، ضمن این‌که فشار بوست هم از 15.3 psi در چلنجر SRT هلکت Redeye به 21.3 در محصول جدید افزایش یافته است.

مغز هوشمند پیشرانه با تشخیص میزان اتانول موجود در بنزین، سوخت ورودی به سیلندرها و عملکرد سوپاپ‌ها را مدیریت کرده و خروجی بهینه را ایجاد می‌کند. با 65 درصد اتانول موجود در سوخت، 1025 اسب‌­بخار قدرت حاصل خواهد شد.

گیربکس دیمون ۱۷۰ همچون مدل قبل ۸ سرعته اتوماتیک است، اما سیستم ترمز (TransBrake 2.0) اضافه شده تا شتاب‌گیری از حالت سکون و عملکرد پدال پشت فرمان بهبود یابد. بسیاری از تجهیزات مرتبط با سیستم سوخت و گیربکس برای تیونینگ یا تنظیم دستی آمادگی دارند.

 

لاقمندان دریفت هم می‌­توانند لوازم Direct Connection دوج شامل پنل فیبرکربن عقب، مهارکننده صندلی و حتی چتر نجات را سفارش دهند.

تایرهای درگ Mickey Thompson ET Street R با ابعاد 245/55R18  و 315/50R17 در محورهای جلو و عقب دیمون 170 نصب شده است، که البته برای معابر خیس مناسب نیست. اگر رینگ‌های آلومینیوم و فیبرکربن را برای دیمون 170 سفارش دهید، وزن چرخ‌ها در محورهای جلو و عقب به ترتیب 9.1 و 5.4 کیلوگرم کاهش می‌­یابد.

سیستم تعلیق به کمک‌­های ساخت Bilstein با قابلیت کاهش یک سانتی‌متری ارتفاع و تنظیم افزایش سفتی برای مسابقات درگ مجهز شده است.

 

قیمت دوج چلنجر SRT دیمون 170

دوج چلنجر SRT دیمون 170 با قیمت 96,666 دلار بدون احتساب هزینه­‌های جانبی و در تیراژ 3300 دستگاه تولید خواهد شد. تنها 300 دستگاه از این خودرو به کانادا صادر می‌­شود، درحالی‌که سایرین در ایالات متحده باقی خواهند ماند. البته تیراژ نهایی به شرایط کارخانه بستگی دارد، چراکه این خودرو فقط در فاصله جولای تا 31 دسامبر 2023 اجازه دارد در خط تولید حضور پیدا کند.

 

 

C₁₀H₁₄N₂

S0R00SH.png 

&

bruceWayne.png

𝐼 𝒲𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑅𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒟𝒾𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝐹𝑒𝑒𝓉 𝒯𝒽𝒶𝓃 𝐿𝒾𝓋𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝒦𝓃𝑒𝑒𝓈

c11551_1.gif

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...