رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ورزش در خانه!


Deter

ارسال‌های توصیه شده

تمرین های ورزشی می تواند یکی از مثبت ترین تجربه های فرد در طول زندگی باشد اما گاهی اوقات امکان باشگاه رفتن برای فرد وجود ندارد. دلایل مختلفی برای موانع موجود در رفتن به باشگاه وجود دارد، اما نکته ای که مهم این است که می توانید کمی طرز فکر خود را تغییر دهید و از باشگاه رفتن صرف نظر کنید. تمرین های ورزشی را می توان در بهترین حالت در منزل انجام داد که در این بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک 20 دلیل را برای شما آورده ایم که از باشگاه رفتن فاصله بگیرید و به جای آن خودتان در منزل شروع به ورزش کردن کنید.

 

 

صرفه جویی در وقت:

در این حالت نیاز به هیچ رفت و آمدی ندارید. زمانی برای بستن ساک ورزشی، چک کردن کارت، لباس پوشیدن و حاضر شدن نیاز ندارید و وقت شما بیش از همیشه می شود.

صرفه جویی در پول از دلایل ورزش در خانه:

عضو شدن در باشگاه و استفاده از لوازم آن قطعاً هزینه بردار است و هزینه آن بیشتر از ورزش در خانه می باشد. می توانید تجهیزات مورد نیاز را برای خود خریداری کنید و هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.

 

3. بهداشت بیشتر از دلایل ورزش در خانه:

کاملاً طبیعی است که باشگاه ها را نمی توان به اندازه کافی تمیز و پاکیزه نگه داشت زیرا عرق افراد گاهی اوقات به داخل دستگاه ها نفوذ می کند اما اگر با تجهیزات مخصوص خود در خانه ورزش کنید، می دانید که آن ها کاملا تمیز هستند و فقط عرق خودتان را به آن خورده است.

 

4. وجود نداشتن حواس پرتی ها:

هیچ نوع صدای بلندی یا صحبت کردن و یا موضوعی که بخواهد حواس شما را پرت کند، هنگام ورزش کردن در منزل به وجود نخواهد آمد و باعث می شود که بیش از همیشه روی تمرین های ورزشی خود تمرکز کنید و زودتر به هدف تان دستیابی پیدا کنید.

 

5. داشتن حریم خصوصی از دلیل های ورزش در منزل:

در منزل حریم خصوصی شما بیشتر است پس بهتر است که ورزش در منزل را حتما ام

تحان کنید.

انتخاب لوازم و تجهیزات از دلایل ورزش در خانه:

زمانی که در منزل ورزش می کنید و باشگاه خانگی خود را می سازید، می توانید هر نوع وسیله و دستگاهی را که می خواهید به سلیقه خودتان خریداری کنید.

 

7. تنوع بیشتر در نوع ورزش:

آپشن ها و گزینه های زیادی برای برنامه های فیتنس وجود دارد که می توان آن ها را از اپلیکیشن های موبایل، مربی خصوصی یا توضیحات دستگاه به دست آورد و در نتیجه قدرت انتخاب بالایی خواهید داشت.

 

8. منتظر نماندن از دلایل مهم ورزش در خانه:

اگر در منزل ورزش کنید، دیگر مجبور نیستید که منتظر شوید تا دستگاهی خالی شود و بعد از آن استفاده کنید ، حتی برای خالی شدن بخشی از سالن هم نیاز به منتظر ماندن ندارید.

 

9. ورزش کردن با سرعت مخصوص خودتان:

زمانی که در خانه ورزش می کنید، اصلا نگران این نخواهید بود که دیرتان شده باشد چون می دانید که در هر صورت در منزل هستید و می توانید هر زمان که اراده کردید از لوازم استفاده کنید و کسی هم برای دستگاه منتظر شما نیست.

 

10. برنامه تمرینی شما می تواند منعطف تر باشد:

معمولا باشگاه های معمولی یک برنامه را به شما می دهند و شما را اجبار به اجرای آن می کنند اما اگر خودتان در منزل ورزش کنید، می توانید برنامه خود را تنوع دهید و گاهی اوقات بخش هایی از آن را کوتاه تر کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...