رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

گلکسی رینگ سامسونگ


Luminar

ارسال‌های توصیه شده

Galaxy-Ring-Samsun-1-910x600-1.jpg

 

سامسونگ در مراسم روز گذشته علاوه بر گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا، از حلقه هوشمند خود به نام گلکسی رینگ نیز به طور رسمی رونمایی کرد. این محصول جذاب قرار است با پشتیبانی از قدرت هوش مصنوعی، قابلیت‌های متنوعی را در زمینه سلامت ارائه کند.

 

گلکسی رینگ شامل سنسورهای کاربردی و مطمئن از نوع کوچک است که با کمک آنها می‌توانند داده‌های مربوط به سلامتی کاربران را به شکلی راحت جمع آوری و برای کنترل بیشتر در اختیار آنها قرار دهد.

 

سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی رینگ اعلام کرد هدف از طراحی این حلقه هوشمند استفاده آن در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز بوده است. این گجت پوشیدنی کاربردی تنها ۲.۳ گرم تا ۳ گرم وزن داشته و می‌تواند به شکل طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی بسیار جذاب این حلقه هوشمند همراه با دوام و مقاومت بالا باعث جذابیت آن در بین کاربران خواهد شد. از مهمترین ویژگی‌های این حلقه هوشمند به مقاومت بالای آن در برابر نفوذ و فشار آب اشاره شده است. باتری ۱۸ میلی آمپر ساعتی در این دستگاه می‌تواند در صورت استفاده مداوم تا ۷ روز مورد استفاده قرار بگیرد همچنین یک قاب ویژه برای این حلقه هوشمند طراحی شده که با ظرفیت ۳۶۱ میلی آمپر ساعت برای شارژ آن مورد استفاده خواهد بود. نورپردازی ال ای دی در این قاب می‌تواند میزان شارژ آن را نشان دهد.

 

از مهمترین موارد کاربردی در این حلقه امکان تجزیه و تحلیل همراه با نظارت بر خواب است. الگوریتم‌های هوش مصنوعی در این حلقه هوشمند کمک می‌کنند تا کاربران بتوانند الگوهای خواب مناسب خود را پیدا کنند. ویژگی نظارت بر ضربان قلب به کاربران کمک می‌کند تا ضربان غیر معمول را شناسایی کرده از طریق اپلیکیشن Samsung Health داده‌های مربوط به آن را دریافت کنند. از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به انجام برخی وظایف از طریق ژست‌های حرکتی و انجام دستوراتی مانند گرفتن عکس یا قطع کردن زنگ هشدار تنها با زدن نوک ۲ انگشت به یکدیگر اشاره کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...