رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

داشتن مایک الزامی است ، و در صورتی که نمیتوانید با PC مایک دهید از AGSAMP اندروید استفاده کنید.

hla.png ????  ??  ????  ???  ??? hla.png

 

 

l904326_1.gif

 

♛ ??? ♛

GoD._.FatheR.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

**مقدمه**

بازی Mafia ، جدالی بین اکثریت شهروندان و اقلیت مافییاست. در این بازی تیم مافییا که آگاه بازی میباشد تلاش میکند تا بین شهروندان تفرقه ایجاد کند و تک تک آنها را از این شهر حذف کند زیرا برد تیم مافییا در گرو برابری تعداد شهروندان داخل بازی با اعضای تیم مافییای داخل بازی است. در مقابل تیم شهروندان که به صورت ناآگاه در بازی حضور دارند و از ساید کسی خبر ندارند باید با دقت به صحبت ها و فکت های موجود داخل بازی مافییا را پیدا کنند و در روند رأی گیری مافییای مورد نظر رو از بازی خارج کنند. شهروندان در صورتی برنده هستند که ، تمامی اعضای مافییای داخل شهر بازی را از بازی خارج کرده باشند.

 

**معرفی نقش های سناریو شهر خائن**

(تیم مافییا)

mafia-4-se-ma-odehravat-na-sicilii-don-s

رئیس مافییا

اولین مقام تیم مافییا میباشد و تیر شب به دست او شلیک میشود ، استعلام او برای کارآگاه بازی همیشه منفی ( شهروند ) معرفی میشود ، همچنین او جلیقه ضد گلوله دارد و در صورتی که تک تیرانداز شهر به او شلیک کند از بازی خارج نمیشود.

cutscene1-full.jpg

مذاکره کننده

دومین مقام تیم مافییا میباشد. در صورتی که یکی از یارانش از بازی خارج شود میتواند در شب فقط یک بار مذاکره انجام دهد ، در آن شب گرداننده بازی اعلام میکند " مافییا قرار است با یکی از شهروندان مذاکره کند " و در صورتی این مذاکره موفق آمیز است که با شهروند ساده و یا با زره پوش مذاکره صورت گرفته باشد ، در غیر این صورت آن شهروندی که توسط مذاکره کننده انتخاب شده بود شهروند خائن نمیشود و در شب بعدی با مافییا از خواب بیدار نمیشود و گرداننده در چت تیم مافییا اعلام میکند مذاکره ناموفق بوده است. همچنین در صورت نبودن رئیس مافییا در بازی ، تیر نهایی به دست او شلیک میشود.

MDE-1.jpg

مافییا ساده

سومین مقام مافییا میباشد. او قابلیتی ندارد ولی در روند رأی گیری و سناریو سازی میتواند یار خوبی برای تیمش باشد. همچنین در صورت نبودن رئیس مافییا و مذاکره کننده تیر نهایی به دست او شلیک میشود.

getthumbnail.aspx?w=612&h=250&q=60&id_fi

شهر خائن ( زره پوش یا شهروند ساده )

مقام چهارم تیم مافییاست. تنها زمانی که مذاکره موفق باشد عضو تیم مافییا میشود و مانند مافییا ساده میباشد. در صورت نبودن سه عضو اصلی مافییا تیر نهایی به دست شهر خائن شلیک میشود. همچنین استعلام او برای خبرنگار و کارآگاه مثبت اعلام میشود.

 

(شهروندان)

portrait-a-caucasian-male-doctor-vector-

دکتر

مهم ترین عضو تیم شهروندان است. او در شب اول میتواند دو نفر را از شلیک رئیس مافییا نجات دهد تا شهروندی توسط مافییا کشته نشود و در شب های بعدی با توجه به تعداد بازیکنان حاضر در شهر میتواند یک یا دو نفر را نجات دهد. او جان خودش را فقط دو بار میتواند نجات دهد.

zjj8494mimcj.jpg

کارآگاه

یکی دیگر از نقش های مهم شهروندان است. او در هر شب از گرداننده بازی استعلام یک بازیکن را میگیرد اگر آن فرد مافییا باشد مثبت ( مافییا ) و اگر شهروند باشد منفی ( شهروند ) معرفی میشود. توجه داشته باشید که اگر استعلام رئیس مافییا را بخواهد گرداننده رئیس مافییا را شهروند معرفی میکند.

desktop-wallpaper-sniper-rifle-snipers-h

تک تیرانداز

یکی دیگر از نقش های مهم شهروندان است. او در کل بازی یک تیر دارد و در شب میتواند به یکی از بازیکنان شلیک کند ، اگر آن بازیکن مافییا ساده و یا مذاکره کننده و یا شهر خائن باشد از بازی خارج میشود و گرداننده اعلام میکند " تبریک به این شهر که عجب تک تیراندازی دارد " ولی در صورتی که آن بازیکن شهروند باشد تک تیرانداز به دلیل عذاب وجدان خودکشی میکند و از بازی خارج میشود. توجه داشته باشید که اگر تک تیرانداز به رئیس مافییا شلیک کند نه تک تیرانداز از بازی خارج میشود و نه رئیس مافییا و ادامه بازی بدون بیرون رفتن این دو ادامه پیدا میکند.

young-news-anchor-man-reporting-breaking

خبرنگار

از دیگر نقش های مهم شهروندی است. او در شب مذاکره و شب های بعد میتواند استعلام یک بازیکن را بگیرد اگر آن فرد شهر خائن باشد توسط گرداننده مثبت ( مافییا ) و در غیر این صورت منفی ( شهروند ) معرفی میشود. توجه داشته باشید که خبرنگار فقط میتواند استعلام شهر خائن را مثبت دریافت کند.

130626-conceptart6.jpg

زره پوش

یکی دیگر از اعضای شهروندان است. او زره دارد تا زمانی که زره او نشکند در شب نمیمیرد. اگر زره پوش در رأی گیری دوم از بازی خارج شود گرداننده اعلام میکند که " زره این بازیکن شکست " و از این به بعد تبدیل به شهروند ساده میشود و در شب میتواند کشته شود. البته توجه داشته باشید که اگر زره زره پوش بشکند مذاکره با آن ناموفق اعلام میشود و در غیر این صورت میتواند عضو تیم مافییا شود.

61e9dc8ed711c58e74d76a09c59c638e70e07016

شهروند ساده

شهروند ساده قابلیتی ندارد اما در روند رأی گیری میتواند یار خوبی برای تیمش باشد. ممکن است او وارد تیم مافییا شود.

 

 

 

 

 

 

**قوانین و نکات**

1.اطلاق نقش و نزدیک شدن به نقش یا نقش دزدی در این سناریو ممنوع است. ( در بازی فقط مجاز هستید تنها از کلمه شهروند و مافییا و یا سفید و سیاه و خاکستری استفاده کنید )

2.برای لایک از + و برای دیس لایک از - و برای اعلام 50 50 از = استفاده کنید. ( بعد از انتشار AG:SAMP ویندوز از استیکر ? و ?و ? استفاده میشود)

3.برای گرفتن چالش از بازیکن Wave 1/ بزنید.

4.برای رأی دادن به بازیکن Hiker 1/ بزنید.

5.در شب همه باید Chairsit 1/ باشند. ( در شب تکان نخورید و چت و مایک ندهید )

6.افرادی که قابلیت دارند در شب بعد از اعلام گرداننده قابلیتشان را به صورت SMS/ به گرداننده اعلام میکنند.

7.چت مافییا در Walkie Talkie میباشد و همه باید Walkie Talkie را از 24/7 خریداری کرده باشند.

8.روز معارفه چالش ندارد. و در شب معارفه نیز قابلیتی انجام نمیشود.

9.گردن گیری و تک تارگتی فقط در روز معارفه و روز 1 بازی مجاز است و از روز دوم به دلیل اینکه از قابلیت ها استفاده شده است این مورد غیر مجاز میشود.

10.زمان صحبت 50 ثانیه و چالش 25 ثانیه میباشد.

11.تنها دو بار استعلام وضعیت اعلام میگردد.

12.صحبت هنگامی که نوبت شما نباشد ، سکوت انضباطی به همراه دارد و در صورت ادامه دادن حق رأی گرفته و یا حتی از بازی کیک میشوید.

13.بی نظمی و بی انضباطی مجازات به همراه دارد.

14.لابی و پرسیدن نقش و یا گفتن نقش به دیگران شما را از بازی دسته متوسط محروم میکند.

15.هرگونه سوال و ابهام خود را به صورت SMS/ بیان کنید و واکنشی جلوی بازیکنان نشان ندهید و یا سوالی جلوی بازیکنان نپرسید.

16.فکت گرداننده در بازی ممنوع است و شهروند نمایی حساب میگردد.

17.هرگونه توصیه بهداشتی و شهروند نمایی ممنوع است بازی ها باید فکت محور باشد.

18.افراد خارج شده حق دخالت در بازی را ندارند در صورت مشاهده از بازی دسته متوسط محروم خواهید شد.

 

 

 

باقی توضیحات در بازی اعلام میشود لطفا با رعایت کردن قوانین به جذاب تر شدن بازی کمک کنید.

 

 

 

 

 

  • دوست دارم که 1

hla.png ????  ??  ????  ???  ??? hla.png

 

 

l904326_1.gif

 

♛ ??? ♛

GoD._.FatheR.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...