رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

انواع خلال کن برقی موجود در بازار


fidarcoo

ارسال‌های توصیه شده

خلال کن براکس BM300: قدرت موتور 0.73 اسب بخار این دستگاه قادر به انجام برش رنده ای، نگینی، حلقه ای موادی نظیر پیاز، سیب زمینی، هویج، خیار، کدو، پنیر و … خواهد بود که می تواند این عمل را به صورت نیمه اتوماتیک به انجام برساند. با خرید این محصول می توانید برش های یک دست و تمیزی از میوه جات و سیفی جات داشته باشید. برشی که با بازدهی 300 کیلوگرم در ساعت همراه است. بدنه ی آلومینیوم آنودایز شده این محصول علاوه بر افزایش مقاومت و استقامت در دستگاه، سبب زیبایی و زیاد شدن طول عمر آن می شود که می تواند شست و شوی راحتی نیز در پیش داشته باشد. این محصول کارایی بالایی دارد و از نظر ایمنی و بهداشت در دسته محصولات بی نظیر جای گرفته است. وجود پایه های قرار داده شده در زیر این محصول، مانع از لرزش و لغزش در دستگاه شده و با وجود 5 تیفه می تواند تنوع زیادی را در برش ایجاد نماید.

خلال کن براکس BM500: کاربردی بودن و داشتن کیفیت بالا در خروجی از ویژگی های اصلی این دستگاه است که با عملکرد اتوماتیک خود مورد استفاده در هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه های سازمانی و … می باشد. این دستگاه برای انجام عمل برش با استفاده از موتور این کار را انجام می دهد و با سرعت عمل بسیار بالای خود سبب شده تا بتوان در کسب و کار رونق ایجاد نمود. قدرت 600 وات که معادل 0.80 اسب بخار است سبب بازخورد و راندمان عالی در این خلال کن شده است که می تواند برش رنده ای، حلقه ای، خلالی، نگینی و … داشته باشد. بدنه ی این دستگاه چینی از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود که باعث ایجاد مقاومت و استقامت در محصول می گردد. به علاوه اینکه این نما زیبایی دوچندانی را در دستگاه شامل می شود.
خلال کن براکس یکی از بهترین ها در بازار این دسته از محصولات شناخته می شوند که با گارانتی 1 ساله عرضه خواهد شد. گارانتی که نشان دهنده کیفیت بسیار بالا در دستگاه است. این مجموعه در ساخت تمامی دستگاه های خود خبره ترین و کاراترین نیرو را بکار بسته تا بتواند با بر آورده ساختن نیاز مصرف کننده، یکی از عالی ترین ها شناخته شود.

خلال کن فیمار TV-4000: در گروه خلال کن های صنعتی جای گرفته که با قدرت موتور 0.5 اسب بخار می تواند 500 کیلوگرم در ساعت بازدهی داشته باشد. بدنه ی این دستگاه از استیل ساخته می شود که این فلز به سبب داشتن خاصیت ضدزنگ خود معروف شده است. این خاصیت باعث شست و شوی راحت تر در دستگاه می شود.
امکان برش حلقه ای، نگینی، رنده ای و خلالی از کاربرد های این محصول ایده آل است که می توانید از آن با توجه به شرایط از حالت اتوماتیک به حال دستی عملکرد را تغییر دهید. زیبایی در این دستگاه نمایان است و برای راه اندازی آن نیاز به برق تک فاز و سه فاز میباشد. ابعاد 28 * 63 * 55 سانتی متر فضای کم و وزن 27 کیلوگرم حمل آسانی را برای دستگاه پدید می آورد.

در این محصول 8 سری تیغه های مختلف (3 عدد حلقه ای، 2 عدد خلال کن، 2 عدد رنده ای و 1 عدد نگینی) وجود دارد. خلال کن فیمار TV-4000 مجهز شده به:

ظرف مخزن تخلیه خروجی

دسته هدایت

گوشت کوب

درب ورودی و جداسازی انواع میوه ها و صیفی جات می باشد. این قطعات همراه دستگاه در زمان خرید باید ارائه گردند.

این محصول ساخت کشور ایتالیا یک محصول بی نظیر می باشد که سرعت برش 310 دور در دقیقه را دارا است.

 

خرید پیاز خلال کن برقی | خلال کن برقی خانگی | سیب زمینی خلال کن برقی صنعتی

برای خرید انواع خلال کن برقی می توانید از فروشگاه اینترنتی فیدار اقدام نمایید چرا که کلیه دستگاهایی که در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسند از بهترین برند و با کیفیت ترین مدل انتخاب می شوند که شما مشتریان عزیز می توانید دستگاه مورد نظر خود را در بین این محصولات یافت کنید. قیمت نیز از دیگر مواردی ست که در فروش این دستگاه ها بکار می رود و برای آن ها رقابتی ترین رقم در نظر گرفته می شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...