رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

سئو چیست؟


chemistry21

ارسال‌های توصیه شده

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization است. یعنی بهینه‌ سازی برای موتورهای جستجو. در بیشتر سایت‌ها می‌خوانید که سئو یکسری دستورالعمل است که با اجرای آنها ترافیک به سایت شما هدایت می‌شود. یعنی سایت شما رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجو کسب می‌کند و سریعتر نمایش داده می‌شود. اما من فکر می‌کنم سئو فراتر از این حرف‌هاست. سئو بیشتر شبیه به یک مکتب فکری است که به ما می‌آموزد چطور با دیگران ارتباط برقرار کنیم.

سئو چه کاربردی دارد؟

سئو یعنی شما حرف مخاطبانتان را بشنوید و نیاز آنها را درک کنید. سپس به نیاز آنها پاسخ بدهید تا یک رابطه بینتان شکل بگیرد. با این کار آنها به شما علاقمند می‌شوند و از شما خرید می‌کنند. اینطوری مشتریان شما زیاد می‌شود و گوگل تشخیص می‌دهد که وب سایت شما مفید است پس آن را بالاتر نمایش می‌دهد. وقتی هم وب‌ سایت شما در نتایج گوگل بالاتر باشد، کاربران بیشتری شما را می‌بینند و فروش شما بیشتر می‌شود. این چرخه سئو نام دارد. خسته شدید؟ اصلا بگذارید از اینجا به بعد قصه گلاب خانم را برایتان تعریف کنم. موافقید؟

گلاب خانم اهل کاشان بود. درست مثل سهراب! بعد از اینکه ۴ فرزند او ازدواج کردند و به تهران آمدند، او تنها شد. اما گلاب خانم یک پیرزن غر‌غرویِ خانه‌نشین نبود! او بمب انرژی بود و همیشه کاری برای انجام دادن پیدا می‌کرد. ۱۰ سال پیش او شروع به دوختن روسری‌های محلی کاشان کرد. کار و بارش هم خوب بود. هر روز با دوستانش بساطشان را سر گذر پهن می‌کردند و حرف می‌زدند. اما حالا مثل قدیم نیست و کسب و کار گلاب خانم دیگر رونق گذشته را ندارد. دیگر کسی برای خرید کردن به گذر نمی‌آید. تمام دوستان گلاب خانم هم فروشگاه اینترنتی زده‌اند و او دوباره تنها مانده است…

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...