رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Error code 1


ارسال‌های توصیه شده

عکس از محیط کاربری: 

ToKiN.png

 

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): در صورت نیاز ارسال میشود

 

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: 

https://uploadkon.ir/uploads/1bbd17_26Screenshot-2026-06-17-22-30-05-675-ir-arsacia-sa.jpg

 

- توضیحات کامل مشکل

 

سلام من یه مدت رو شبیه ساز بودم 

و دوباره خواستم بیام تو کلاینتی که بیرون از شبیه سازه ولی این ارور میده. (نکته شبیه سازی استفاده میکردم که بازی رو روت نمیکرد)

بیخیال از هر خیالی 🚶🏻

در ۱۴۰۵/۳/۳۱ در 14:28، Dorian گفته است:

عکس از محیط کاربری: 

ToKiN.png

 

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): در صورت نیاز ارسال میشود

 

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: 

https://uploadkon.ir/uploads/1bbd17_26Screenshot-2026-06-17-22-30-05-675-ir-arsacia-sa.jpg

 

- توضیحات کامل مشکل

 

سلام من یه مدت رو شبیه ساز بودم 

و دوباره خواستم بیام تو کلاینتی که بیرون از شبیه سازه ولی این ارور میده. (نکته شبیه سازی استفاده میکردم که بازی رو روت نمیکرد)

سلام، یعنی میگی که یه برنامه‌ی شبیه ساز استفاده کردی که ag:sa رو شبیه سازی کنه، وقتی اینکارو کردی و وارد ag:sa شبیه سازی شده شدی این خطا رو داد؟

Roast.png

22 ساعت قبل، Roast گفته است:

سلام، یعنی میگی که یه برنامه‌ی شبیه ساز استفاده کردی که ag:sa رو شبیه سازی کنه، وقتی اینکارو کردی و وارد ag:sa شبیه سازی شده شدی این خطا رو داد؟

نه

چون مثلا یه مدت رو شبیه ساز هم میزاشتمش دوباره هم میومدم رو لانچر اصلی (بیرون شبیه ساز) این ارور نمیداد  و جدیدا اینجور شده

بیخیال از هر خیالی 🚶🏻

16 دقیقه قبل، Dorian گفته است:

نه

چون مثلا یه مدت رو شبیه ساز هم میزاشتمش دوباره هم میومدم رو لانچر اصلی (بیرون شبیه ساز) این ارور نمیداد  و جدیدا اینجور شده

الان این مشکل رو داخل لانچر اصلی دارید؟

Roast.png

12 ساعت قبل، Roast گفته است:

یک دور حافظه‌ی پنهان رو پاک و در صورت رفع نشدن مشکل داده های برنامه را پاک کنید

انجام دادم

+ داده کله شبیه ساز ها 

+ کل دیتای کلاینت های سرور های دیگه 

ولی خب هنوز ارور میده

بیخیال از هر خیالی 🚶🏻

6 دقیقه قبل، Dorian گفته است:

انجام دادم

+ داده کله شبیه ساز ها 

+ کل دیتای کلاینت های سرور های دیگه 

ولی خب هنوز ارور میده

با یه سیمکارت جدید امتحان کن شاید بخاطر ایپی عه

  • هاها 1

Kouroxh.png

ViRGiNiA.png

45 دقیقه قبل، Dorian گفته است:

انجام دادم

+ داده کله شبیه ساز ها 

+ کل دیتای کلاینت های سرور های دیگه 

ولی خب هنوز ارور میده

یک دور دیتای لانچر رو حذف و دوباره دانلود کنید

43 دقیقه قبل، Skill گفته است:

با یه سیمکارت جدید امتحان کن شاید بخاطر ایپی عه

ربطی به اینترنت نداره این موضوع

Roast.png

6 ساعت قبل، Roast گفته است:

یک دور دیتای لانچر رو حذف و دوباره دانلود کنید

ربطی به اینترنت نداره این موضوع

عزیزم

کل این کارهارو ۷ ماه پیش هم انجام دادم نشد 

بازم انجام دادم هیچی که هیچی

بیخیال از هر خیالی 🚶🏻

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...