Dorian ارسال شده در June 21 اشتراک گذاری ارسال شده در June 21 عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): در صورت نیاز ارسال میشود - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: https://uploadkon.ir/uploads/1bbd17_26Screenshot-2026-06-17-22-30-05-675-ir-arsacia-sa.jpg - توضیحات کامل مشکل سلام من یه مدت رو شبیه ساز بودم و دوباره خواستم بیام تو کلاینتی که بیرون از شبیه سازه ولی این ارور میده. (نکته شبیه سازی استفاده میکردم که بازی رو روت نمیکرد) بیخیال از هر خیالی 🚶🏻 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/
Dorian ارسال شده در چهارشنبه در 10:15 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 10:15 کسی نبود؟ بیخیال از هر خیالی 🚶🏻 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1295824
Roast ارسال شده در چهارشنبه در 13:31 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 13:31 در ۱۴۰۵/۳/۳۱ در 14:28، Dorian گفته است: عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): در صورت نیاز ارسال میشود - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: https://uploadkon.ir/uploads/1bbd17_26Screenshot-2026-06-17-22-30-05-675-ir-arsacia-sa.jpg - توضیحات کامل مشکل سلام من یه مدت رو شبیه ساز بودم و دوباره خواستم بیام تو کلاینتی که بیرون از شبیه سازه ولی این ارور میده. (نکته شبیه سازی استفاده میکردم که بازی رو روت نمیکرد) سلام، یعنی میگی که یه برنامهی شبیه ساز استفاده کردی که ag:sa رو شبیه سازی کنه، وقتی اینکارو کردی و وارد ag:sa شبیه سازی شده شدی این خطا رو داد؟ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1295987
Dorian ارسال شده در پنجشنبه در 12:01 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در پنجشنبه در 12:01 22 ساعت قبل، Roast گفته است: سلام، یعنی میگی که یه برنامهی شبیه ساز استفاده کردی که ag:sa رو شبیه سازی کنه، وقتی اینکارو کردی و وارد ag:sa شبیه سازی شده شدی این خطا رو داد؟ نه چون مثلا یه مدت رو شبیه ساز هم میزاشتمش دوباره هم میومدم رو لانچر اصلی (بیرون شبیه ساز) این ارور نمیداد و جدیدا اینجور شده بیخیال از هر خیالی 🚶🏻 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1296931
Roast ارسال شده در پنجشنبه در 12:18 اشتراک گذاری ارسال شده در پنجشنبه در 12:18 16 دقیقه قبل، Dorian گفته است: نه چون مثلا یه مدت رو شبیه ساز هم میزاشتمش دوباره هم میومدم رو لانچر اصلی (بیرون شبیه ساز) این ارور نمیداد و جدیدا اینجور شده الان این مشکل رو داخل لانچر اصلی دارید؟ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1296945
Dorian ارسال شده در پنجشنبه در 18:40 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در پنجشنبه در 18:40 6 ساعت قبل، Roast گفته است: الان این مشکل رو داخل لانچر اصلی دارید؟ بله بیخیال از هر خیالی 🚶🏻 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1297232
Roast ارسال شده در پنجشنبه در 19:13 اشتراک گذاری ارسال شده در پنجشنبه در 19:13 32 دقیقه قبل، Dorian گفته است: بله یک دور حافظهی پنهان رو پاک و در صورت رفع نشدن مشکل داده های برنامه را پاک کنید لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1297262
Dorian ارسال شده در دیروز در 07:20 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 07:20 12 ساعت قبل، Roast گفته است: یک دور حافظهی پنهان رو پاک و در صورت رفع نشدن مشکل داده های برنامه را پاک کنید انجام دادم + داده کله شبیه ساز ها + کل دیتای کلاینت های سرور های دیگه ولی خب هنوز ارور میده بیخیال از هر خیالی 🚶🏻 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1297618
Skill ارسال شده در دیروز در 07:26 اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 07:26 6 دقیقه قبل، Dorian گفته است: انجام دادم + داده کله شبیه ساز ها + کل دیتای کلاینت های سرور های دیگه ولی خب هنوز ارور میده با یه سیمکارت جدید امتحان کن شاید بخاطر ایپی عه 1 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1297626
Roast ارسال شده در دیروز در 08:09 اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 08:09 45 دقیقه قبل، Dorian گفته است: انجام دادم + داده کله شبیه ساز ها + کل دیتای کلاینت های سرور های دیگه ولی خب هنوز ارور میده یک دور دیتای لانچر رو حذف و دوباره دانلود کنید 43 دقیقه قبل، Skill گفته است: با یه سیمکارت جدید امتحان کن شاید بخاطر ایپی عه ربطی به اینترنت نداره این موضوع لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1297666
Dorian ارسال شده در دیروز در 14:37 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در دیروز در 14:37 6 ساعت قبل، Roast گفته است: یک دور دیتای لانچر رو حذف و دوباره دانلود کنید ربطی به اینترنت نداره این موضوع عزیزم کل این کارهارو ۷ ماه پیش هم انجام دادم نشد بازم انجام دادم هیچی که هیچی بیخیال از هر خیالی 🚶🏻 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123807-error-code-1/#findComment-1298027
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری