رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

تا حالا دزدی کردی با چه کسی چه دزدی؟

ویرایش شده توسط poyanafromand
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123791-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، poyanafromand گفته است:

تا حالا دزدی کردی با چه کسی چه دزدی؟

دذدی چی گل :/

 

[My Account]:

OliVeN

 

[ اعتماد نکن وگرنه نابود میشی!]

 

b86e20_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123791-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C/#findComment-1293271
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش من بانک زدم چی فک کردی

(تو بازی البته)

ویرایش شده توسط Builder

گاهی اوقات سرنوشت مانع تو میشه.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

             1137015-builder 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123791-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C/#findComment-1294012
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره داداش ماشین زیاد دزیدم

داخل بازی البته😂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123791-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C/#findComment-1294029
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه داش

,People who bite the hand that feeds them

.Usually lick the boot that kicks them

 

Eric Hoffer-

 

Religious.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123791-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C/#findComment-1294116
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۳۱ در 12:47، poyanafromand گفته است:

تا حالا دزدی کردی با چه کسی چه دزدی؟

داداش من خودم دزد میگیرم!

 

d89203_26Slide2-PNG-ec87c7eec329d05f477a

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123791-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C/#findComment-1294177
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Builder گفته است:

داش من بانک زدم چی فک کردی

(تو بازی البته)

من دزدی هیچ آدم کشتم تا دلت بخواد البته تو بازی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123791-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C/#findComment-1294214
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   1 کاربر

×
×
  • اضافه کردن...