01G ارسال شده در June 15 اشتراک گذاری ارسال شده در June 15 باسلام لطفا یک اموزش فیلمی از ریختن hud روی pc . لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123137-hud-pc/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
0 Integer ارسال شده در June 15 اشتراک گذاری ارسال شده در June 15 درود نیازی به فیلم نیست فقط کافیه محتویاتی که گرافیست محترم بهتون داده رو ببرید در مسیر لانچر و بعدش برید توی فولدر models و در اونجا جایگزین کنید همین اگر مسیر پیشفرض هستش باید در اینجا پیست کنید: C:\Program Files (x86)\ArSaCiA Game\San Andreas\models Just Programming لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123137-hud-pc/#findComment-1286023 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
سوال
01G
باسلام
لطفا یک اموزش فیلمی از ریختن hud روی pc
.
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123137-hud-pc/به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری