رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

بازی Cyberpunk2077


83mehrdad83

ارسال‌های توصیه شده

بازی Cyberpunk 2077 جدیدترین ساخته استودیوی سازنده مجموعه The Witcher است که در 2020 عرضه می‌شود. در این مطلب نگاهی به اطلاعات پیرامون این عنوان شامل گیم‌پلی، داستان و تریلر بازی سایبرپانک 2077 خواهیم داشت.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از موردانتظارترین عناوین این نسل است که قرار است قبل از عرضه کنسول‌های نسل جدید، منتشر شود. این بازی یک دنیای علمی تخیلی دیستوپیایی را نشان می‌دهد که تکنولوژی انسان‌ها را تحت تاثیر شدید قرار داده است. اکثر طرفداران به سازنده این بازی یعنی سی‌دی پراجکت رد که سه‌گانه ویچر را در کارنامه دارد، ایمان دارند و مطمئن هستند که دوباره ساعت‌ها در دنیای ساخته این استودیوغرق خواهند شد. تاکنون نمایش‌ها و اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده است و انتظار داریم که این اطلاعات رفته رفته با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، افزایش پیدا کند. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به تاریخ انتشار، تریلر، داستان و گیم پلی بازی سایبرپانک 2077 داشته باشیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی و داستان بازی Cyberpunk 2077

نقش کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077

تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077

تریلر بازی Cyberpunk 2077

گیم پلی بازی سایبرپانک 2077

شهر نایت سیتی

کلاس‌ها و سلاح‌های بازی

دوربین اول شخص بازی سایبرپانک 2077

آیا در Cyberpunk 2077 بخش چندنفره وجود خواهد داشت

سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 تم های اکشن و فلسفی را با هم خواهد داشت

 

معرفی و داستان بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان علمی تخیلی اکشن نقش‌آفرینی است که در سال 2012 برای اولین بار معرفی شد. این اولین بازی AAA کمپانی سی‌دی پراجکت رد بعد از عرضه موفق The Witcher 3 در سال 2015 است. برای ساخت این بازی که دنیای کاملا متفاوتی نسبت به بازی‌های ویچر دارد، سی‌دی پراجکت از بازی رومیزی Cyberpunk که توسط مایک پانداسمیت (Mike Pondsmith) ساخته شده، الهام گرفته است. داستان سایبرپانک اصلی در آینده‌ای نزدیک در کالیفرنیای شمالی رخ می‌دهد که کمپانی‌ها، کاپیتالیسم و تکنولوژی به تمام جوانب زندگی مردم نفوذ کرده‌اند. با اینکه بازی Cyberpunk 2077 قرار نیست یک اقتباس مستقیم باشد، ولی بسیاری از مفاهیم، الگوهای اصلی و داستان‌های آن در بازی استفاده شده است.

cyberpunk-2077-2.jpg

داستان بازی Cyberpunk 2077 درباره زندگی روزانه در شهر بزرگ و فاسد نایت سیتی (Night City) در ایالت آزاد کالیفرنیا است. با گذشت زمان، شخصیت شما که «وی» (V) نام دارد، می‌تواند کارهای مختلف و ماموریت‌های بزرگی انجام دهد تا اعتبار و پول به دست آورده و سلاح‌ها و بروزرسانی‌های سایرنتیک جدیدی کسب کند. این بروزرسانی‌ها به شخصیت شما دسترسی به قابلیت‌های جدیدی مانند شمشیرهایی که از بازوی‌تان خارج می‌شوند، می‌دهد. رفته رفته که V حضورش را در شهر با انجام این ماموریت‌ها نشان می‌دهد، توجه افراد دیگری که می‌خواهند از توانایی‌ها شما برای اهداف خود استفاده کنند را جلب می‌کند.

نقش کیانو ریوز:

در انتهای تریلر E3 2019 بازی سایبرپانک 2077 شاهد شخصیتی به نام جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) بودیم که نقش او را کیانو ریوز بازی می‌کند. در دنیای سایرپانک، جانی سیلورهند یک آهنگ‌ساز راک افسانه‌ای به نام راکربوی (Rockerboy) بود که الهام‌بخش قیام‌هایی علیه شرکت‌های بزرگ در اوایل قرن 21 بود. حال او در سال 2077 دوباره ظاهر می‌شود اما این‌بار به صورت یک هوش مصنوعی که تنها شخصیت اصلی بازی یعنی V می‌تواند او را ببیند؛ چیزی مشابه آنچه که در فیلم Fight Club یا سریال Mr. Robot دیده‌ایم.

سیلورهند در طول بازی به توصیف و تحلیل اتفاقات و شرایط مختلفی خواهد پرداخت که شخصیت اصلی با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. در ابتدا قرار بود که جانی سیلورهند حضور کمی در بازی داشته باشد، اما گویا کیانو ریوز از این شخصیت خوشش آمده و درخواست کرده که نقش او در بازی بیشتر شود.

 

تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077:

تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 ابتدا 16 آوریل 2020 (28 فروردین 1399) بود و قرار بود برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استادیا عرضه شود. با وجود این، تاریخ انتشار آن تاخیر خورده و قرار است 17 سپتامبر 2020 (27 شهریور 1399) عرضه شود. دلیل این‌کار، انجام بهینه‌سازی‌های بیشتر روی آن عنوان شده است.

 

طراح ارشد مراحل بازی سایبرپانک 2077 اعلام کرده است که در حال حاضر، تمرکز تیم روی پلتفرم‌های نسل بعدی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیست ولی گفت که زمانی که وقتش فرا برسد، از این پلتفرم‌ها پشتیبانی خواهند کرد. سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که موتور این بازی، یعنی رد انجین 4 (REDengine 4) طوری طراحی شده که با سخت‌افزارهای جدید هم سازگار باشد. هنوز مشخص نیست که آیا یکی از دلایل تاخیر بازی، کنسول‌های نسل بعدی است یا خیر.

شهر نایت سیتی:

اتفاقات  دنیای سایبرپانک در شهر نایت سیتی رخ می‌دهد. نایت سیتی یک شهر پرجمعیت است که تکنولوژی بر زندگی شهروندان آن تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. از همان ابتدای بازی خواهید توانست قسمت زیادی از نایت سیتی را بگردید؛ البته برخی از قسمت‌ها قابل دسترس نیستند و بعد از طی کردن بخش داستانی مربوطه باز می‌شوند. گشت‌وگذار در نایت سیتی را می‌توانید به صورت پیاده، با موتورسیکلت، ماشین یا سیستم قطار شهری انجام دهید که جا‌به‌جایی بین قسمت‌های مختلف شهر را بسیار آسان می‌کنند. برخی از قسمت‌های مختلف شهر نیازمند سطح (Level) بالاتری هستند و باید قبل از مراجعه به آن‌ها، مطمئن باشید که سطح و تجهیزات لازم را دارید؛ بنابراین چیزی به نام تطبیق سطح دشمنان بر اساس لول شما در بازی Cyberpunk 2077 وجود ندارد.

نایت سیتی باتوجه به مواردی که تاکنون نشان داده شده است، شهر بسیار زیبایی بوده و قرار است ماجراجویی‌های فوق‌العاده‌ای در آن داشته باشیم. خوشبختانه بازی حالت فوتو ماد (Photo Mode) هم برای عکس‌برداری از این صحنه‌های زیبا خواهد داشت. بخش‌های مختلف نایت سیتی به صورت زیر هستند:

سیتی سنتر (City Center): اینجا قلب نایت‌سیتی است که خانه شرکت‌های بزرگ، چراغ‌های نئون و سایر موارد لوکس است.

واتسون (Watson): ترکیبی منحصربه‌فرد از فرهنگ‌های آسیایی که اکنون پر از مهاجران است و در کوچه‌های تنگ آن، بازارهای مختلفی وجود دارد.

وست‌بروک (Westbrook): قسمت گردشگری شهر که محل تفریح افراد ثروتمند است.

هی‌وود (Heywood): زندگی در این قسمت از شهر که بیشتر افراد آمریکایی لاتین در آن ساکن هستند، به این معنی است که منزلت اجتماعی شما افزایش یافته است. هی‌وود یک شهرک مسکونی است که دارای مشکلاتی به خاطر گروه‌های گانگستری است.

پاسیفیکا (Pacifica): اینجا خطرناک‌ترین قسمت نایت سیتی است. فقر زیادی در پاسیفیکا وجود دارد و گروه‌های گانگستری مختلف، آنجا را فراگرفته‌اند.

سانتو دومینگو (Santo Domingo): قلب صنعتی نایت سیتی که شامل نیروگاه‌ها و کارخانه‌های مختلف می‌شود.

شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) دارای کارهای روتین خود در شهر هستند و ممکن است شاهد اتفاقات تصادفی مختلفی از سوی آن‌ها باشید. هنگام گشت‌وگذار در شهر و انجام ماموریت‌ها، یکی از دوستان V هم ممکن است کنار او باشد و کمک کند.

 

کلاس‌ها و سلاح‌های بازی:

کلاس‌های بازی Cyberpunk 2077 قرار نیست ثابت باشند و شاهد انعطاف‌پذیری زیادی در این زمینه خواهیم بود. شما می‌توانید بازی را بدون کشتن دشمنان و به صورت مخفی کاری و بیهوش کردن آن‌ها هم انجام دهید. برای این کار باید روی توانایی‌هایی تمرکز کنید که تاکیدشان روی مخفی‌کاری و هک کردن هستند تا بتوانید از میان دشمنان و دوربین‌های مختلف، به راحتی عبور کنید. اگر می‌خواهید شخصیتی هجومی داشته باشید، می‌توانید امتیازات خود را برای توانایی‌های مربوط به زره و اسلحه‌ها صرف کنید. علاوه بر ارتقاهای سایبرنتیکی، شما به سلاح‌های بسیار خطرناکی هم دسترسی خواهید داشت که شامل یک تیربار هدف‌یاب یا یک چکش بزرگ الکتریکی می‌شوند.

سلاح‌ها و توانایی‌های جدیدی که به دست می‌آورید، تاثیر به‌سزایی روی سبک بازی شما خواهند داشت. برای مثال، شمشیرهای مانتیس (Mantis Blades) نه تنها سلاح‌های نبرد نزدیک قدتمندی هستند، بلکه می‌توان از آن‌ها برای مخفی‌کاری هم استفاده کرد. اگر می‌خواهید کارهای مبارزه را افراد دیگری انجام دهند، می‌توانید توانایی Demon Software را کسب کنید که به V اجازه می‌دهد تا دشمنان را هک کرده و به جان هم بیندازد. سلاح‌های اصلی که دارید به سه دسته تقسیم می‌شوند که شامل قدرت، فناوری و هوشمند می‌شوند. دسته قدرت شامل سلاح‌های معمولی مثل شاتگان یا کلت است. انواع فناوری دارای ویژگی‌های ارتقادهنده‌ای مانند نفوذ گلوله هستند و در نهایت، انواع هوشمند روی ویژگی‌های منحصربه‌فرد قدرتمند مانند گلوله‌های هدف‌یاب تمرکز دارند.

 

دوربین اول شخص بازی سایبرپانک 2077

بازی سایبرپانک 2077 قرار است یک عنوان نقش‌آفرینی اول شخص باشد. این مورد وقتی برای اولین بار مشخص شد، باعث ناراحتی برخی از طرفداران شد که به دوربین سوم شخص مجموعه ویچر عادت داشتند. با توجه به مواردی که تاکنون نشان داده شده است، تقریبا تمام اتفاقات بازی به صورت اول شخص خواهند بود. این موارد شامل گفتگوها، مبارزه و گشت‌وگذار در محیط خواهند بود. تنها در قسمت‌های ماشین‌سواری است که می‌توان دوربین سوم شخص بازی را دید. استودیوی سازنده و همچنین مایک پانداسمیت که خالق بازی رومیزی اصلی Cyberpunk است، دلیل اول شخص بودن دوربین بازی را غرق شدن بازیکن در دنیای بازی و همچنین جلوگیری از بی‌نظمی HUD اعلام کرده‌اند.

هنوز سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 مشخص نشده است ولی مشخصات سیستمی که دموی E3 را اجرا می‌کرد اعلام شده است. این دمو از نظر گرافیکی بسیار خوب بود و در یک کامپیوتر رده‌بالا اجرا می‌شد که سیستم زیر را داشت:

پردازنده: Intel Core i7 8700K با سرعت 3.70GHz

مادربرد: ایسوس راگ استریکس Z370-I Gaming

رم: 32 گیگابایت G.Skill Ripjaws V DDR4 با سرعت 3000MHz

گرافیک: انویدیا جیفورس GTX 1080Ti

ذخیره‌سازی: هارد SSD 512 گیگابایت سامسونگ 960 Pro

پاور: کورسیر SF600W

قطعا حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی کمتر از مقادیر بالا خواهند بود.

اطلاعات و بررسی های بیشتر بزودی...

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...

بله

                                             
                                     ?
        ?ArAsh.png?       
                                     
Multi Account        
          
?[DeaDShoT.png]?
           سرم تو لاکه ولی بیاد بیرون دهن خیلیا به فاکه....×                                                      
                                                                                                                                                                                                            ?                       
                                                                                                                                               
Pishro              ↻  ㅤㅤㅤ❚❚ㅤ ㅤ                

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...
در 8 ساعت قبل، ReGoX گفته است:

Cyberbug بگیم بهتره?

حق

  • حرف زدن با ادما اگه فایده داشت که خدا خودش این همه مدت ساکت نمیموند.                                                                 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۱۰/۱ در 10:06، DeFiNiTiVe گفته است:

سیستم اجرا کردنشو ندارن میگن سایبرباگ
50 گیگ آپدیت داده دیگه مثل نسخه اولش باگ نداره 
?
 

هرچیم بگی به اون تبلیغات اول و رقابتی که میخواست با سری های GTA کنه نمیارزید که جدید ترین نسخه جیتای ماله هشت سال پیش هست اما هنوزم از سایبرباگ سر تره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 ساعت قبل، ReGoX گفته است:

هرچیم بگی به اون تبلیغات اول و رقابتی که میخواست با سری های GTA کنه نمیارزید که جدید ترین نسخه جیتای ماله هشت سال پیش هست اما هنوزم از سایبرباگ سر تره

جدیدترین بازی راکستار Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
تاریخ عرضه : 11 نوامبر سال 2021 
و اینم کیفیت بازی : 
222860-gta-rem-orig-1-amp_main_media_sch
 

--
Sanaka.png
--

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 18 ساعت قبل، DeFiNiTiVe گفته است:

جدیدترین بازی راکستار Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
تاریخ عرضه : 11 نوامبر سال 2021 
و اینم کیفیت بازی : 
222860-gta-rem-orig-1-amp_main_media_sch
 

برار اپدیت باگ فیکسو شخصی سازیی هارو شکل فیس هارو اوکی کرده ها صبح بخیر /;

!!? ⃟▬▬▭••????? ???? ?? ??? , ??? ????'? ?????? ????▴♱!!
?Francium.png?

!!? ⃟▬▬▭••????? ???? ?? ??? , ??? ????'? ?????? ????▴♱!!

           | ⚽?⚽|     

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۱۰/۳ در 11:01، ReWarD گفته است:

برار اپدیت باگ فیکسو شخصی سازیی هارو شکل فیس هارو اوکی کرده ها صبح بخیر /;

صحیح?

                                               

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اها

!!? ⃟▬▬▭••????? ???? ?? ??? , ??? ????'? ?????? ????▴♱!!
?Francium.png?

!!? ⃟▬▬▭••????? ???? ?? ??? , ??? ????'? ?????? ????▴♱!!

           | ⚽?⚽|     

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در در ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ در 20:19، Rager گفته است:
  • خوبه

اره خیلی عالیه

!!? ⃟▬▬▭••????? ???? ?? ??? , ??? ????'? ?????? ????▴♱!!
?Francium.png?

!!? ⃟▬▬▭••????? ???? ?? ??? , ??? ????'? ?????? ????▴♱!!

           | ⚽?⚽|     

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...
  • 1 ماه بعد...
  • 2 هفته بعد...
  • 2 هفته بعد...
  • 5 ماه بعد...
  • 9 ماه بعد...

تصویر زمینه تو ps4 دارم خیلی باحاله پیشنهاد پیشه که حتما بذارید اگه دارید.

- فعلا جمله انگیزشی و تاثیر گذاری به ذهنم خطور نمیکنه...🗿😐

 

:My accounts

_____________________________________________________

Fendereski.png

 

Darkclown.png

_____________________________________________________

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...