جستجو در تالارهای گفتگو
در حال نمایش نتایج برای برچسب های 'melika''endway''omid''matrix'.
2 نتیجه پیدا شد
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: قبل از همه باید گفت چون سال ها باید بگذره تا به تیکت های پشتیبانی رسیدگی بشه این شکایت رو میذارم که بازیکنان سرور از حقایق موجود آگاه بشن چندی پیش 2 ادمین عزیز به دلیل اشتباه اکانت فردی به نام میوت و بن میکنند و ایشون شکایت میکنند که لاگ من باید پاک بشه و این آقایون فکر نکنن هرکاری میخوان میتونن بکنند و از این قبیل صحبت ها با لحنی آمیخته با تحقیر و توهین ولی وقتی 2 بار به اشتباه UCP تمیز من توسط ادمین و مسئول کارکنان وقت به بهانه های ساختگی به کثافت کشیده میشه و من همین شکایت رو انجام میدم به سادگی با بیان این جمله که این اتفاقات رخ میدهد از شکایت من میگذرند اینجا 2 مسئله وجود داره: 1-آیا عزیزان مسئول در سرور با احترام مشکل دارند و فقط با توهین و تهدید و تحقیر به شکایات رسیدگی میکنند؟ اگر اینطور میباشد بفرمائید که در انتخاب گفتار خودمون تجدید نظر کنیم 2-آیا برای شما بازیکنان با هم متفاوت اند ؟ ملاک تفاوت چیه؟ هرکی گلد بیشتر بخره؟ یا هرکس بیشتر بیاد /sar بزنه?؟ لطف کنید ملاکاتونو بگید ما هم آشنا بشیم • مدارک (فیلم یا عکس): UCP https://forum.arsacia.ir/topic/30785-شکایت-از-amirabbas/
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارم. • توضیحات: سلام خدمت مسئولین عزیز. متاسفانه این سرور با یک مشکل بزرگ رو برو شده. این مشکل اینه که هیچکدوم از مسئولین وظیفه خودشون رو درست انجام نمیدن از سرپرست گرفته تا ادمین ها. بخاطر کم کاری سرپرست و وقت نگذاشتن برای پلیر ها بنده 12 روزه نتونستم آنلاین بشم. یک مشکل برای سیستمم پیش. اومد و چون تو استف ام نمیتونم با سیستم جدید آنلاین بشم. و قرار بود طی این مدت به گفته آقای Endway نه از فکشن خارج بشم نه از استف دموت. ولی متاسفانه سر هیچ کدوم از حرفاش نموند ایشون و زدن زیرش. الآنم 10 روزه پشتیبانی تیکت دادم هیچکس جوابگو نیست و فقط میگن مشکل حل میشه. حرف آخرم اینه وقتی نمیتونید کاری رو درست انجام بدید یا وقت بزارید مسئولیت اون کار رو قبول نکنید. اینجوری سرور رو خراب میکنید. • مدارک (فیلم یا عکس): ارسال میشه.
